loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 137 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

USB Stick Encryption نرم افزار بسیار خوبی برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GiliSoft می باشد که به تازگی نرم افزارهای این شرکت در بازارهای جهانی از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت می گیرد که پس از نصب شما با وارد کردن پسورد دلخواه می توانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون آن دست یابی داشته باشد.

رامین بازدید : 513 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

LabVIEW یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می‌باشد که به صورت گسترده‌ای برای کاربردهای مختلفی در صنایع، تحصیلات، آموزش و تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد برای جمع آوری و پردازش داده‌ها و همچنین وسیله‌ای جهت کنترل و شبیه سازی ابزارهای مجازی درآمده است؛ این برنامه یک نرم افزار قدرتمند و قابل انعطاف جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری است.

رامین بازدید : 115 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

عناوین ماهنامه علمی، آموزشی مدرسه مجازی ایرانیان شماره 7:
- تقدیمی این شماره
- فهرست موضوعات
- گپ دوستانه با مخاطبین ماهنامه
- معرفی نامه مدرسه مجازی ایرانیان
- گزیده ای از جدیدترین مطالب سایت
- 37 ابزار عالی برای بیشترین استفاده از کمپین های سئو
- ساخت بازی با اعداد در CSS3
- اینفوگرافی دیجیتال مارکتینگ مسیر از ابتدا تا انتها
- آموزش فریم ورک Laravel، یک فریم ورک PHP برای توسعه دهندگان وب ( قسمت اول )

رامین بازدید : 371 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

Symantec Data Loss Prevention نرم افزار قدرتمندی از شرکت مشهور سیمانتک است که برای نظارت، محافظت و مدیریت اطلاعات محرمانه شما (در هر جایی که ذخیره شده و مورد استفاده قرار می گیرند)، طراحی شده است. این اطلاعات می تواند در موبایل، سیستم های ذخیره سازی و یا شبکه ها ذخیره شده باشد. این نرم افزار پس از کشف مکان ذخیره سازی اطلاعات، صاحبان واقعی اطلاعات را شناسایی کرده و بر روی استفاده های مشکوک نظارت کرده و درمورد آن هشدار می دهد. این نرم افزار امنیتی قدرتمند بر چگونگی ذخیره سازی اطلاعات به هنگام آنلاین و افلاین شدن افراد، نظارت داشته و با آگاه کردن کاربران از وجود نقص امنیتی درمورد فایل ها و پوشه ها، از اطلاعات به خوبی محافظت می کند. این نرم افزار برای شما کنترل کاملی در خصوص داده های محرمانه درپایگاه های ابر ایمیل، دستگاه های تلفن همراه و نقاط پایانی (endpoints)، فراهم می کند. همچنین Data Loss Prevention از نصب و راه اندازی یک سرور واحد پشتیبانی می کند، که برای شما امکان اجرای پلتفرم، سرورهای تشخیص و پایگاه داده بر روی یک سرور فیزیکی واحد برای استفاده شعب دفاتر و یا سازمان های کوچک را فراهم می کند.

رامین بازدید : 146 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

LabVIEW یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می‌باشد که به صورت گسترده‌ای برای کاربردهای مختلفی در صنایع، تحصیلات، آموزش و تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد برای جمع آوری و پردازش داده‌ها و همچنین وسیله‌ای جهت کنترل و شبیه سازی ابزارهای مجازی درآمده است؛ این برنامه یک نرم افزار قدرتمند و قابل انعطاف جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری است.

رامین بازدید : 90 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

Wondershare Dr.Fone for iOS نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد .که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 7 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در ۳ مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید.

رامین بازدید : 146 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)
(93/9/16) تغییرات:

دوره آموزشی Approval Tests for .NET اضافه شد!
دوره آموزشی .NET Interoperability Fundamentals اضافه شد!

ADO.NET مجموعه ای از کامپوننت های نرم افزاری است که برنامه نویس می تواند از آن به منظور دسترسی به به داده ها (Data) و دیتا سرویس ها (پایگاه داده ها) استفاده کند. در واقع با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید با انواع پایگاه داده ها مانند Access, MS SQL Server, Oracle ارتباط برقرار کنید. در دات نت فریم ورک (NET Framework.) دستیابی داده با استفاده از ADO.NET انجام می شود. ADO.NET در حقیقت یک رابط برنامه نویسی است که مجموعه امکانات لازم به منظور برقراری اتصال با بانک های اطلاعاتی را در اختیار پیاده کنندگان برنامه های وب قرار می دهد. رابط فوق با ایجاد یک لایه اضافه، جزئیات و پیچیدگی های موجود به منظور دستیابی به داده را از دید پیاده کنندگان مخفی نگه می دارد.
در دوره های آموزشی Pluralsight .NET Tutorial Series شما قابلیت های اساسی و کلیدی .NET آشنا می شوید.

رامین بازدید : 210 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)
(93/9/16) تغییرات:

دوره آموزشی C# Equality and Comparisons اضافه شد!

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین زبان هایی که برای برنامه نویسی شیء گرا و سطح بالا استفاده می شود، زبان سی‌شارپ (C#) است. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت و یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. در واقع زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد.
در دوره های آموزشی C# شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

رامین بازدید : 387 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

مجموعه اموزش زبان انگلیسی American Headway دوره پیشرفته آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکن می باشد. این دوره آموزش زبان انگلیسی از انتشارات آکسفورد می باشد که در 5 سطح ارائه شده است. در این سری از کتاب ها به هر چهار مهارت Listening، Speaking، Reading، Writing پرداخته شده است.

رامین بازدید : 104 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

مایکروسافت پاورپویت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد.

رامین بازدید : 109 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بازی Dead State یک بازی نقش آفرینی با موضوع بقا در دنیای زامبی ها است. سبک بازی بسیار متنوع است. ایجاد شخصیت، تعاملات اجتماعی با سایر بازماندگان، تقویت گروه و پایگاه و مبارزات تاکتیکی نوبتی، از جمله کارهایی است که می توانید در این بازی انجام دهید. حال که دنیا دیگر دنیای سابق نیست، ممکن است بهای هر اشتباهی را با جانتان بدهید. افرادی که زنده مانده اند می توانند با کمک به یکدیگر یک گروه قدرتمند بسازند و از هم دفاع کنند. البته راه دیگری هم وجود دارد و آن هم به دست آوردن منابع از تن بی جان سایر بازماندگان است. در نتیجه این وضعیت آشفته گروهی را به هم پیوند داده است و گروه هایی را در مقابل یکدیگر قرار داده است.

رامین بازدید : 100 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد. اگر چه برای کد نویسی صفحات Web از Html استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک Html می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.
با استفاده از CSS می توانیم چندین مولفه قالب بندی را یکباره تعیین و روی هر قسمت دلخواه از صفحه وب اعمال کنیم. برای مثال می توانیم خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص کنیم.
امروزه در برنامه نویسی های وب و کدنویسی برای طراحی وب سایت ها از زبان CSS استفاده فراوانی می شود. کاربرد این زبان به منظور ایجاد سادگی در امر کدنویسی، افزایش سرعت کار طراحی، قابلیت استفاده همزمان این کدها در چندین صفحه وب و ... می باشد.

رامین بازدید : 119 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

PHP یک زبان برنامه نویسی تحت سرور مثل ASP و JSP است که البته تفاوت های زیادی با آنها دارد. هسته اصلی این برنامه به صورت رایگان و کد باز برای همه قابل استفاده است.
PHP در واقع یک مفسر است که معمولاً برای توسعه برنامه های تحت وب به کار می رود و نحوه کار آن به صورت ساده این طور است که شما کد های PHP را در لابه لای Html قرار می دهید و هر وقت که به وسیله مرورگر اینترنت خود آن صفحه را درخواست می کنید، مفسر PHP قسمت های مخصوص خود را ترجمه می کند و باقی مطالب را دست نخورده رها می کند. برای روشن شدن مطلب فرض کنید نوشته ای دارید که از دو زبان انگلیسی و فرانسوی تشکیل شده و آن را برای ترجمه به فردی می دهید که تنها به زبان انگلیسی مسلط است. این فرد تنها مطالب انگلیسی را ترجمه می کند و باقی متن فرانسوی را همانطور سر جایش می گذارد. به همین دلیل به زبان PHP مترجم یا مفسر می گویند و به صفحات Html که از این طریق ایجاد می شوند صفحات پویا یا داینامیک گفته می شود.

رامین بازدید : 162 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

دیگر لازم نیست زمانی که کامپیوترتان به ارتقا نیاز دارد زمان طولانی و خسته کننده ای را برای نصب دوباره صرف کنید. با نرم افزار Paragon Drive Copy می توانید به سادگی اطلاعات مهم سیستم خود را برداشته و به هارد درایو جدیدتان منتقل کنید. این عملیات به هیچ گونه راه اندازی مجدد سیستم نیاز ندارد و کاملاً برای اطلاعات شما ایمن است. می توان  کار بر روی کامپیوتر خود را تا بعد از انتقال کامل ادامه داد، و پس از آن روی هارد جدید خود دقیقاً یک کپی از اطلاعات قدیمی با تمام نرم افزار هایی که آماده رفتن هستند ایجاد کرد. استفاده از Drive Copy انتقال سریع و کارآمد از کامپیوتری با هر نوع ترکیبی از سخت افزار/ نرم افزار برای هر منبع با هر هدفی امکان پذیر می کند.

رامین بازدید : 119 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

زمان یادگیری یک زبان خارجی، بهتر است برای دریافت واژگان و تلفظ کلمات، به تمامی روش های موجود متوسل شوید، به این ترتیب دیگر زبان جدید برای شما بیش از حد پیچیده به نظر نمی رسد. اگر شما نیز می خواهید مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید، بهترین راه استفاده از یک دیکشنری تصویری است. دیکشنری های تصویری یکی از بهترین و ساده ترین راه های یادگیری زبان است. Visual Dictionary یک دیکشنری تصویری فوق العاده است که نیازی به نصب نداشته و به راحتی می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنید. این دیکشنری می تواند در یادگیری زبان به انواع کاربران از کودکان گرفته تا بزرگسالان، کمک کند. این نرم افزار تصاویری در 5 دسته لباس، گیاهان، حیوانات، بدن انسان، آلات موسیقی و یا حمل و نقل را برای کاربران خود نمایش داده و به معرفی آن ها می پردازد. این نرم افزار می تواند برای تمامی افرادی که می خواهد یک دیکشنری تخصصی در زمینه های مختلف داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال افراد علاقه مند به موسیقی که می خواهند دیکشنری کاملی داشته باشند که بتوانند آلات موسیقی را از آن استخراج کرده و یا کلیدهای پیانو را یادبگیرند، می توانند به خوبی از این دیکشنری بهره ببرند. همچنین زیست شناسان و یا دانش آموزان که می خواهند به مطالعه انواع مختلف ساقه و ریشه، تجزیه و تحلیل اسکلت یک پرنده و یا آناتومی بدن انسان و یا واژگان مربوط به استخوان های دست، جمجمه و یا فولیکول های مو را استخراج کنند، می توانند به خوبی از این دیکشنری تصویری کمک بگیرند. این دیکشنری کاملا رایگان است. این برنامه بر اساس داده های این سایت نوشته شده است . تمام  کلمات و عکس های این سایت در یک فایل اجرایی قابل حمل کپسوله شده است.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 28,121
  • بازدید کلی : 267,093
  • کدهای اختصاصی