loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 210 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (1)
(93/7/9) تغییرات:

نسخه فشرده شده Black Box شامل هر دو نسخه Redux بازی های 2033 و Last Light اضافه شد.

در سال 2013 یک واقعه تاسف بار پایان دنیایی را که می شناختیم را رقم می زند. در این واقعه به جز تعداد کمی از مردم، همه کشته می شوند و خاک حاصلخیز و طبیعت زیبای زمین، تبدیل به یک برهوت با گرد و غبار سمی می شود. حال بیست سال از آن ماجرای تلخ گذشته است و گروهی از بازماندگان در زیر زمین و در خطوط متروی شهر مسکو سکنی گزیده اند. به سال 2023 خوش امدید، جایی که بشر در عصری جدیدی به نام عصر تاریکی زندگی می کند و نسلی کاملا نو به وجود آمده است، نسلی که تمام عمر خود را در زیر زمین گذرانده است و ...

نسخه جدید Redux، نسخه بازسازی شده بازی مترو است که در آن مثل سایر بازی ها فقط بر روی بازسازی یک جنبه کار نشده است و این بازی از هر حیث کاملا دستخوش تغییر شده است و خیلی بیشتر از تبدیل یک بازی معمولی به بازی HD، پیشرفت داشته است. در ساخت بازی از موتور جدیدی به نام 4A استفاده شده است. نور پردازی، فیزیک اشیاء، تغییرات پویای آب و هوایی و سایر عناصر گرافیکی با کیفیتی بسیار بالا بازسازی شده اند. حتی سبک بازی هم پیشرفت بسیاری کرده است. قسمتی از سبک بازی از برادر کوچکتر 2033 یعنی Last Light گرفته شده است. مطمئنا تغییرات کلی صورت پذیرفته در Redux باعث می شود که آن هایی که بازی فوق العاده مترو را تا به حال بازی نکرده اند، این نسخه را فرصتی جدید برای تجربه این بازی بدانند. البته لازم به ذکر است که نه تنها برای آن دسته که تا به حال مترو را تجربه نکرده اند بلکه برای آن هایی هم که از علاقه مندان و طرفدارن پر و پا قرص مترو هستند، نسخه جدید جذاب خواهد بود و بهبود یک بازی که قبلا هم بسیار خوب بوده است، می تواند نوید یک تجربه کاملا جدید از خاطرات خوب نسخه قبلی را بدهد.

 

Description: 2033. The whole world lies in ruins after a nuclear war, Moscow has turned into a ghost town. A few survivors are hiding in bomb shelters of the Moscow subway stations that formed the city-states that have created trade alliances and political groups. The background radiation makes it impossible for a long stay on the surface, an even greater danger is posed by living on the surface of the mutants and by unknown creatures.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista, 7, or 8
Processor:
Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory:
2 GB RAM
Graphics:
DirectX 10, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DirectX:
Version 10
Hard Drive:
10 GB available space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: 4A Games
حجم فایل: 8450 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:27 - 93/7/9
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

بازی را با فایروال خود بلاک نمایید تا از متصل شدن بازی به اینترنت جلوگیری کنید

2- آپدیت را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، نصب نمایید و سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

اگر در اجرای برنامه نصب نسخه فشرده شده Black Box به مشکل برخوردید و تصویر دچار شکستگی می شود، برنامه DotNetFx45 Full setup را که در پوشه دانلود شده قرار دارد، را نصب نمایید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود گروهی، تمامی لینک ها را انتخاب کنید و در نرم افزار مدیریت دانلود خود وارد کنید سپس دانلود را آغاز کنید.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها، همگی را درون یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار Winrar اقدام به بازگشایی آن ها از اولین فایل نمائید. با Extract نمودن فایل قسمت اول، قسمت های بعدی به صورت خودکار شناخته می شوند و یک به یک از حالت فشرده خارج شده و در نهایت فایل کامل را تشکیل می دهند.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها action , اکشن ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساسان اس ام اس در تاریخ 1393/07/17 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوب و به روزی داری. امیدوارم همیشه اینجور باشه. آدم یه همچین وبایی رو می بینه از وب خودش ناامید میشه!
می تونی مطالبت رو تو انجمن ما به اشتراک بذاری تا بقیه هم استفاده کنن.
من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن.
ممنون

www.SasanSMS.ir
کامل ترین آرشیو اس ام اس

www.SasanSMS.ir/Forum
متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
پاسخ : ممنون از نظرتون حتما به سایتتون سر می زنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 790
  • بازدید ماه : 1,875
  • بازدید سال : 29,279
  • بازدید کلی : 268,251
  • کدهای اختصاصی