loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 469 van
رامین بازدید : 813 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (1)

سلام دوستان و کابران گرامی این وبلاگ از این پس شما می توانید با اسکن این QR از روی گوشیهایتان با استفاده از نرم افزار های مانند QR CODE SCAN بدون وارد کردن نام سایت(نوجوانان میهن) به این وبلاگ وارد شوید.

رامین بازدید : 490 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (2)
(93/12/27) تغییرات:

آپدیت های نسخه های 1.1 و 1.11 اضافه شدند.

بازی NaissanceE یک بازی های سبک ماجرایی و با زاویه دید اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده است. دنیای بازی یک محیط کاملا مرموز است و هدف اصلی بازیکن، کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش رو است. بازی شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدیدی را برایتان رقم خواهد زد. عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید! در طول بازی بیشتر کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آن ها، شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف سازندگان بازی این بوده است که بازیکن تنهایی را درک کند و احساس دلهره و هیجان نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد. جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست. تخیل، یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است. پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده، سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد!

رامین بازدید : 448 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
(93/12/27) تغییرات:

آپدیت های نسخه های 1.1  و 1.1.1 به همراه شماره اول افزونه Dream Pack اضافه شدند.

بازی Assetto Corsa (به انگلیسی: Racing setup) از آن دسته از بازی هایی است که حتی پیش از آمدنش هم کلی طرفدار داشت و تعداد بسیار زیادی از بازیکنان انتظار انتشارش را می کشیدند. در نتیجه می توان این بازی را حتی پیش از انتشار نسخه کاملش یک بازی کاملا موفق دانست. یکی از دلایل این موفقیت این بود که شرکت سازنده، نسخه کامل نشده بازی را در اختیار بازیکنان بسیاری در سرتاسر جهان قرار داد تا بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت سازنده ارائه دهند. از این رو شرکت ایتالیایی Kunos Simulazioni توانست هم بازی خود را در معرض توجه صدها هزار بازیکن قرار دهد و هم این که بازخورد بسیار مناسبی را نسبت به محصولش دریافت کند. در نتیجه آن ها پس از رفع اشکالاتی که به طور عمده گزارش شده بود و با توجه به درخواست های بازیکنان، بازی ای را خلق کردند که پیش از انتشار تمامی نقد ها را پذیرفته بود و بر روی افزایش کیفیت و کاهش مشکلاتش کار بسیاری شده بود. بدین ترتیب کمترین احتمال نارضایتی بازیکنان رفع شد تا شاهد یک بازی ناب در میان بازی های شبیه سازی مسابقات اتومبیل رانی باشیم.

رامین بازدید : 643 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

فراکتال چیست؟
فرکتال، یا فراکتال (Fractal) یا بَرخال ساختاری هندسی است متشکل از اجزایی که با بزرگ کردن هر جزء به نسبت معین، همان ساختار اولیه به دست آید. به عبارتی دیگر برخال ساختاری است که هر جزء از آن با کلش همانند است. فراکتال‌ها شکل‌هایی هستند که بر خلاف شکل‌های هندسی اقلیدسی به هیچ وجه منظم نیستند. این شکل‌ها اولاً سرتاسر نامنظم اند، ثانیاً میزان بی نظمی آن ها در همه مقیاس ها یکسان است و جسم فراکتال از دور و نزدیک یکسان دیده می‌شود. به تعبییر دیگر خودمتشابه است. از فراکتال ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در گرافیکرایانه‌ای نام می‌برند، اما هنگام پیدایش این مفهوم جدید بیشترین نقش را در فشرده سازی فایل های تصویری بازیمی‌کنند.
نرم افزار Chaotica نسل جدیدی از برنامه های هنری فراکتال است که برای هر دو گروه هنرمندان حرفه ای و تازه کار، طراحی شده است. کاربران تازه کار می توانند به راحتی از ویرایش فراکتال های تصادفی لذت برده و تصاویر پس زمینه HD و انیمیشن های خیره کننده ای ایجاد کنند. کاربران حرفه ای نیز می توانند منحصراً از موتور رندر جدید این نرم افزار به خوبی بهره ببرند. با استفاده از این نرم افزار انیمیشن های با کیفیت و تصاویر بزرگ به آسانی برای چاپ تولید شده و از طریق کنترل های تصویر برداری بلادرنگ، به گردش کار شما به طور چشمگیری سرعت داده می شود.

رامین بازدید : 567 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

حتما تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که نرم افزار و یا بازی از اینترنت دانلود کرده و با فایل هایی با یکی از فرمت های NFO یا DIZ مواجه شده باشید. فایل های NFO مخفف (info یا information) هستند و این گونه فایل ها ذاتا متنی و از نوع ASCII Text Format هستند. این فایل ها اغلب شامل اطلاعاتی درباره ی یک نرم افزار اند و کاری مشابه فایل Readme.txt انجام می دهند البته تفاوت هایی نیز دارند، فایل های NFO اغلب در کنار Patch و Keygen هستند و شامل اطلاعاتی مانند: گروه کرک کننده، نام نرم افزار کرک شده، چگونگی کرک و ... و همچنین نماد و آرم گروه کرک کننده است. چون این فایل ها متنی هستند پس با هر برنامه ی ویرایشگر متنی مانند ++Winhex، Notepad و حتی نرم افزار Notepad ویندوز قابل مشاهده اند. ولی این نرم افزارها نمی توانند به درستی محتویات فایل های NFO را دقیقا مطابق با آن چه هست نمایش دهند. نرم افزارهای بسیاری برای نمایش این گونه فایل ها نوشته شده است که یکی از آن ها DAMN NFO Viewer می باشد.
DAMN NFO Viewer برنامه کوچک و رایگانی است که به شما در باز کردن فایل های با فرمت های NFO, DIZ یا TXT کمک می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و از یونیکد و درگ و دراپ (کشیدن و رها کردن) فایل ها نیز پشتیبانی می کند.

رامین بازدید : 718 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

SmartPCFixer مجموعه ی کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای رفع تمامی خطاهای ویندوز است. SmartPCFixer نرم افزاری قدرتمند برای پاکسازی رجیستری ویندوز است که در نتیجه تمامی خطاهای ویندوز رفع شده و تنظیمات سیستم بهینه خواهد شد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را اسکن کرده، پاکسازی کرده، بهینه سازی کرده و آن را برای همیشه بسیار سالم نگهدارید. این نرم افزار به خوبی سیستم شما را عیب یابی کرده و به شما کمک می کند که به راحتی آن را برطرف کرده و سیستم خود را تعمیر کنید. همچنین در این نرم افزار امکان بکاپ گرفتن از رجیستری، بکاپ گیری از سیستم، بکاپ گرفتن از Favoriteها و همچنین بکاپ گرفتن از پوشه ها نیز فراهم شده است.

رامین بازدید : 462 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
(93/12/28) تغییرات:

- نسخه جدید March 2015 (اسفند 1393) بر روی سایت قرار گرفت!

 

Windows 7 یک سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. Windows 7 برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را Windows 7 گذاشته‌اند.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره Window Shell، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، Windows 7 نسخه ارتقا یافته و بهینه شده Windows Vista می‌باشد.

رامین بازدید : 472 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر

|  آپدیت 4 نسخه 3DM اضافه شد … |

| نسخه سوم کرک FIFA 15 CRACK v3 3DM اضافه شد … |

 

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

در بخش گیم پلی بازی فیفا 15 شاهد تغییراتی در هوش مصنوعی دروازه بان ها هستیم. واکنش دروازه بان در صحنه ها بسیار زیبا و تاثیر گذار بوده است و این حرکات به همراه انیمیشن بازی نیز بسیار زیبا کار شده است. از ویژگی های جذاب اضافه در بخش گیم پلی بازی می توان به وقت کشی هنگام کارت دادن داور اشاره کردن که در این حالت دیگر امکان رد کردن یا همان Skip وجود نداشته و باید بازی ادامه پیدا کند. بسیاری از باگ های نسخه قبلی فیفا نیز حل شده است که از مهترین آن می توان به پرتاب توپ اوت اشاره کرد که دیگر از دویدن بیهوده سمت توپ خبری نخواهد بود. تغییراتی نیز در بخش شوت زدن بازی احساس می شود و آن بازگشت شوت های رویایی بغل پا می باشد. انیمیشن هایی زیبایی به بازی اضافه شده که واقعا نمیتوان از آنها گذشت. حرکات بازیکنان کاملا نرم شده و به واقعی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است. صحنه های آهسته بعد از گل ها و حتی بین دونیمه تغییرات بسیار زیبایی داشته اند که مطمئنا ترجیح خواهید داد همه آنها را تماشا کنید.

رامین بازدید : 295 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر

| کرک و آپدیت 4 نسخه 3DM اضافه شد … |

 

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

رامین بازدید : 261 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

طرح کسب‌وکار (Business Plan)، نوشته‌ای توصیفی و جامع در مورد کسب و کار یک موسسه یا یک کارآفرین است. این طرح حاوی بررسی‌های دقیقی در خصوص تولیدات یا خدمات یک شرکت، بازار و مشتریان، رقبا، منابع انسانی، منابع تامین مالی، تکنولوژی و ابعاد فنی محصول یا خدمات و ... است. یکی از مهمترین کارکردهای طرح تجاری این است که با تدوین آن، کارآفرین می‌تواند عوامل داخلی و خارجی درگیر در یک کسب‌وکار را شناسایی و اثر آنها را بر روی فعالیت خود بررسی نماید. یکی دیگر از کارکردهای طرح کسب‌وکار این است که قضاوت در مورد سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری بر روی یک طرح را برای سرمایه‌گذاران یا وام‌دهنگان طرح تسهیل می ‌کند.
در دوره آموزشی Pluralsight Writing a Business Plan شما با چگونگی نوشتن یک طرح کسب و کار آشنا می شوید.

رامین بازدید : 357 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)
(93/11/7) تغییرات:

دوره آموزشی Creative Quick Tips: From May 2014 To July 2014 اضافه شد!
دوره آموزشی Creative Quick Tips: From August 2014 To October 2014 اضافه شد!
دوره آموزشی Creative Quick Tips: From November 2014 To December 2014 اضافه شد!

در قرن حاضر در زمینه طراحی دیجیتال با دنیایی از گرافیست ها و همچنین نرم افزار های طراحی روبرو می شویم که هریک تکنیک ها و ترفند های خاصی را برای بهتر به پایان رساندن پروژه های طراحی همراه با خلاقیت بیشتر شامل می شوند. در این میان طراحان زیادی از دو محصول پرطرفدار ادوبی یعنی Photoshop و Illustrator به عنوان ابزارهای اصلی طراحی کامپیوتری یاد می کنند که ابزارهای قدرتمند هریک از آن ها امکان استفاده از ترفندهای خلاقانه بسیاری را فراهم نموده اند.
دوره های آموزشی Creative Quick Tips شامل مجموعه ای فیلم های آموزشی کوتاه در زمینه نکات و تکنیک های کاربردی و مفید نرم افزار های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتر هستند. این دوره های آموزشی به صورت ماهیانه دسته بندی شده و توسط سایت لیندا منتشر می شوند.

رامین بازدید : 1262 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

در عصر کامپیوتر، نرم افزار های حسابداری جزو جدانشدنی هر کار و کسبی می باشند و انتخاب شایسته یک نرم افزار حسابداری می تواند آینده یک کسب و کار را به درستی تضمین نماید، نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از بهترین انتخاب ها جهت مدیریت مالی می باشد که در طی چند سال اخیر با وجود نرم افزار های مشابه فراوان توانسته است به جایگاه محبوبی در بین حسابداران، شرکت ها و فروشگاه ها برسد در ادامه به معرفی ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می پردازیم.

رامین بازدید : 188 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

رامین بازدید : 148 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

Zentimo xStorage Manager موجب صرفه جویی در زمان و گسترش توانایی های کاربران، هنگام کار کردن با فلش درایوها، درایوهای قابل حمل، مموری ریدرها و سایر دستگاه های متصل از طریق پورت USB می شود. این نرم افزار حاوی منویی برای مدیریت ابزار است؛ هدف این منو انجام وظایف پرکاربرد؛ دیدن سایز و میزان حافظه خالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر آیکون مربوط به درایو، مخفی کردن یک درایو از منو، اسکن برای تغییرات سخت افزاری و توقف یکباره تمام دستگاه ها، با یک کلیک است، از جمله ویژگی های این نرم افزار تست صحیح سرعت درایو است، از آنجایی که تست سرعت بیشتر درایوها تنها با سرعت خواندن/نوشتن یک فایل بزرگ بر روی آن ها اندازه گیری می شود، یک سرعت نظری برای درایو نمایش داده می شود، در اکثر موارد این سرعت حقیقی نیست زیرا اغلب فایل های کوچک روی درایوهای خارجی نوشته می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی از فلش درایوها عملکردی بدتر از دیگر فلش درایو در نوشتن فایل های کوچک دارند، در صورتی که کارایی آنها در نوشتن فایل های بزرگ  یکسان است. Zentimo سرعت خواندن/نوشتن را درمورد سه سایز مختلف از فایل ها اندازه گیری می کند؛ فایل های کوچک 32KB، فایل های متوسط 3MB و فایل های بزرگ 100MB؛ سپس میانگین تمام اندازه گیری ها را به عنوان سرعت درایو نمایش می دهد. سرعت میانگین محاسبه شده توسط Zentimo منعکس کننده عملکرد واقعی درایو خواهد بود و این اندازه گیری حتی از مشخصاتی که توسط فروشنده به شما ارائه شده، دقیق تر است.

رامین بازدید : 145 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

دینامیک سیالات نام یکی از شاخه های بسیار پرکاربرد و وسیع مکانیک سیالات است. موضوع مورد مطالعه در این زمینه از علوم چگونگی رفتار مایعات و گازها به هنگام حرکت تحت اثر عوامل گوناگون می باشد. مطالعهٔ رفتار سیالات (در حرکت و در سکون) را باید از مهم ترین بخش های مکانیک قدیم (مکانیک
کلاسیک)، فیزیک، ریاضیات کاربردی، و علوم و فنون مهندسی به حساب آورد. دینامیک سیالات محاسباتی (Computational Fluid Dynamics) یا سی ‌اِف‌ دی (CFD) یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌هایی‌ست که مکانیک قدیم را به علوم رایانه و توانمندی‌های نوین محاسباتی آن در نیمهٔ دوّم قرن بیستم و در سدهٔ جدید میلادی وصل می‌کند .دینامیک سیالات محاسباتی علم پیش‌بینی جریان سیال، انتقال حرارت، انتقال جرم، واکنشهای شیمیائی، و پدیده‌های وابسته به آن به وسیله حل معادلات ریاضی، که قوانین فیزیکی را بیان می‌کنند، با استفاده از یک فرآیند عددی است. دینامیك سیالات محاسباتی عبارت از تحلیل سیستم های شامل جریان سیال، انتقال حرارت و پدیده‌های همراه، نظیر واكنش های شیمیایی براساس شبیه سازی كامپیوتری می‌باشد. CFD روش بسیار توانایی می‌باشد، به طوری كه طیف وسیعی از كاربردهای صنعتی و غیرصنعتی را در بر می‌گیرد. نرم افزار Tecplot 360 یکی از ابزارهای قدرتمند رسم نمودار داده‌ها در زمینه‌ی CFD است که در رشته‌ی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات کاربرد فراوانی دارد.

رامین بازدید : 344 جمعه 12 دی 1393 نظرات (1)

به روز رسانی :

1393/10/10 نسخه GOTY برای کامپیوتر اضافه شد

بازی سرقت Payday 2 در ادامه نسخه اول بازی به تازگی برای کنسول های پلی استیشن 3 ، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شده است. در نسخه قبلی بازی شما باید به صورت خطی به یک سری مراکز حمله می کردید اما این بار یک نقشه وسیع در اختیار دارید و با گروه خود می توانید به بانک ها و زندان ها حمله کنید. انتخاب گزینش بین سرفت ها زیاد بوده و می توانید با گروه های دیگر همکاری کنید . در بازی می توانید بین چهار شخصیت متفکر ، روح ، مجری و تکنسین یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها توانایی های خاص خود را دارند که باید با هم ترکیب شوند. ماسک ها و سلاح ها نیز عوض شده اند. با هر سرقت موفق می توانید سلاح های پیشرفته تری بخرید. ماسک خود را نیز می توانید شخصی سازی و سفارشی کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 130 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

بازی Rugby 15 در سبک ورزشی , شبیه ساز می باشد که توسط استودیو HB ساخته شده و Big Ben Interactive آن را برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر کرده است . شما در بازی می توانید کنترل تیم های رسمی و باشگاهی را در دست گرفته و وارد لیگ معتبر راگبی شوید . بازی راگبی 15 با هدف بهترین شبیه ساز در زمینه بازی ورزشی منتشر شده است و واقعا می توان گفت که از هم رده های خود یک سر و گردن بالاتر است . در مجموع 35 تیم دربازی  وجود دارند که هرکدام قابلیت های خود را داشته و قابلیت ارتقا دارند . یکی از بخش های جالب بازی وجود بخش ویرایشگر است از همین جهت علاقه مندان می توانند بازیکنان محبوب خود را در تیم های پیدا کنند . در نهایت در قسمت Custom tournament می توانید تورنمنت خود را ساخته و مسابقات مختلف انجام دهید . شما می توانید این بازی مهیج را از سایت نوجوانان میهن دریافت کنید .

رامین بازدید : 157 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

به روز رسانی :

1393/10/11 پچ های Tuga Vicio v0.8 و PES Galaxy v2.0.0 اضافه شد

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . در نسخه PES 2015 چهره ها و بازی های بسیاری از بازیکنان به نمونه های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی که کونامی در این سال انجام داده است ساخت مجدد 1000 بازیکن با استفاده از انیمیشن هایو ساختار بازی های آنها بوده است . بازیکنان تیم به راحتی با سیستم بازی شما وفق پیدا می کنند . رفتار بازیکنان بسیار دقیق شده ممکن است به هنگام خطا عصبانی شده و با زدن گل حس شادی را نشان دهد . یکی از نکاتی که کونامی امسال روی آن دقت داشته است افزایش کیفیت انیمیشن های مربوط به تماشاگران بوده است . برخلاف PES 14 این نسخه بر روی کنسول های نسل هشتمی نیز منتشر می شود نمرات منتقدان تا به امروز نسبت به PES 2015 قابل توجه بوده است و توانسته متای 84 را تا اکنون کسب کند . شما می توانید این بازی را از سایت نوجوانان میهن دریافت نمایید .

رامین بازدید : 94 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار FastStone Capture حتما برای همه ی کاربران پیش آمده است که بخواید از دسکتاپ خود فیلم یا عکس بگیرید . همچنین با این نرم افزار می توانید از صفحات وب عکس طولی بگیرید که خود یک قابلیت منحصر به فرد است . نرم افزار FastStone Capture از صفحات اسکرول پشتیبانی می کند و شما به یک منو دسترسی پیدا می کنید تا بتوانید سایز عکس گرفته شده را کوچک یا بزرگ کنید . در این نرم افزار یک ذره بین هم وجود دارد تا کاربر بتواند با زوم کردن بر روی تصویر گرفته شده آن را ویرایش کند . با استفاده از نرم افزار FastStone Capture می توانید عکس های طولی از صفحات وب تهیه کنید و عکسبرداری از هر صفحه و نرم افزار را پشتیبانی می کند . در نرم افزار FastStone Capture می توان یک عنوان نوشته را به عکس اضافه کرد و یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ارسال تصاویر به ورد و پاورپینت است .

رامین بازدید : 121 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (1)

سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

رامین بازدید : 110 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro ابزاری است در زمینه ویرایش کد PHP ، HTML ، CSS ، Javascript  که مشکلات فایلهای پی اچ پی را مشخص خواهد کرد . این نرم افزار با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript با پشتیبانی از Drupal cms ، Joomla cms ، Jquery library می باشد . با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر کاربران احتیاجی به حفظ کردن کد های پی اچ پی نخواهند بود . این نرم افزار همانند نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی عمل می کند و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند . در نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro کد هایی که به اشتباه نوشته شده اند را کاربر می تواند ویرایش کند. کاربر می تواند با کلیک کردن بر روی بلوک انتخاب شده به نوشتن برنامه خود ادامه دهد . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پلاگین های از قبل نصب شده مانند , WordPress , Drupal , Joomla و CakePHP بر روی آن است و در آخر کاربر می تواند از ContextHelp در نرم افزار برای گرفتن اطلاعات در مورد کلید های میانبر استفاده کند .

رامین بازدید : 121 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Smart NTFS&FAT Recovery با انواع حافظه هایی که امروزه استفاده از آن ها رایج است سازگار بوده و کاربران می توانند به سادگی هر نوع حافظه ای را برای جست و جو به این ابزار بسپارند . استفاده آسان از نرم افزار بازیابی اطلاعات به همراه واسط کاربری ساده ای که در نقش مهمی در استفاده کاربران دارد دو خصوصیتی هستند که در همان نگاه اول دیده می شوند . سازگاری با اکثر فرمت هایی که امروزه رواج دارند هم نقش مهمی را در استفاده از این نرم افزار ایفا می کنند چراکه کاربران قادر خواهند با استفاده از Smart NTFS&FAT Recovery بدون هیچ گونه دغدغه ای یک درایو را به این نرم افزار سپرده و منتظر بمانند تا نرم افزار فایل های حذف شده را پس از یک جست و جوی ساده بازیابی کند .

رامین بازدید : 132 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار VMware Workstation ماشین مجازی سازی نام نرم افزاری محبوب در زمینه مجازی سازی می باشد که در ماه آپریل 2014 منتشر گردیده است . یکی از ویژگی های بارز نرم افزار VMware Workstation محیط کاربری ساده و در دسترس بودن گزینه های این نرم افزار می باشد . آن دسته از افرادی که در زمینه کانفیگ سرور می باشند استفاده های فراوانی از این نرم افزار میکنند.

رامین بازدید : 137 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

سیستم عامل Microsoft Windows 10 Server نسخه جدید سری سیستم عامل های سرور شرکت مایکروسافت است که به تازگی نسخه آزمایشی آن منتشر شده است . شرکت مایکروسافت در سال 1993 برای اولین بار اقدام به انتشار سیستم عاملی کرد که امکانات سرور را داشته باشد ، این سیستم عامل Windows NT نامیده شد . با گذشت زمان شرکت مایکروسافت اقدام به ساخت Windows Server با قدرت بالاتر و کامل تر کرد ، نسخه بعدی ویندوز سرور Windows Server 2000 بود که خود شامل چهار نسخه زیر بود :

رامین بازدید : 299 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Metal Gear Solid V Ground Zeroes یکی از بازی های سبک اکشن مخفی کاری است که توسط  Kojima Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و محبوب Konami آن را برای PC به بازار عرضه شده است . این نسخه زیر مجموعه ای از بازی های متال گیر است که اتفاقات داستان بعد از بازی Metal Gear Solid Peace Walker متال گیر صلح واکر روایت می شود . گراند زیروز نیز به عنوان قسمت اول بازی متال گیر سالید ۵ و مقدمه‌ای برای بازی بعدی یعنی  Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ رنج شبح است .

رامین بازدید : 583 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Global Ops Commando Libya یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Spectral Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی bitComposer Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در 21 ژانویه 1968 , بمب افکن A B-52G در اقیانوس منجمد شمالی سقوط می کند و یکی از بمب های اتمیش را از دست می دهد . پس از گذشت این ماجرا همگان خیال می کردند که بمب اتم از دست رفته است ولی اینطور نبود . طبق اطلاعاتی که به دست سازمان CIA می رسد , قرار است  رئیس مافیای روسیه به نام Lebedenko , محموله سلاحی عظیم را با حاکم ظالم لیبی معامله کند . شما به عنوان یک عضو از واحد ویژه , ماموریت دارید تا این معامله اسلحه مرگبار را متوقف کنید . قراموش نکنید سرنوشت جهان در دستان شما است . نوع خاصی از سوم شخص , درگیری های نفس گیر با مجموعه ای از تروریست های خطرناک , وجود ماموریت های متنوع و چالش برانگیز , گرافیک خیره کننده و صداگذاری قوث العاده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 136 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار uTorrent ابزاری است که با آن می توان فایل هایی که در تورنت است  را به راحتی دانلود کرد . uTorrent کلاینتی موثر با قابلیت های کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که رد پای بسیار کمی از خود بر جای می گذارد. نرم افزار uTorrent بدون شک معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد ، این نرم افزار به راحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید uTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد .

رامین بازدید : 117 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

با نسخه VMware سیستم عامل های مکینتاش میتوانید از سیستم عامل های شرکت اپل در ویندوز استفاده کنید . شرکت اپل هم مانند مایکروسافت دارای چند سیستم عامل می باشد ، شاید شما هم خواسته باشید از سیستم عامل مکینتاش استفاده کنید ، در اینجا سیستم عامل های مکینتاش را به صورت نصب شده روی نرم افزار Vmware برای دانلود آماده کردیو و فقط کافیست فایل VMware سیستم عامل مورد نظر خود را دانلود کنید و با نرم افزار VMware Workstation آن را اجرا کنید و از کار کردن با سیستم عامل مکینتاش لذت ببرید . در اینجا نسخه های زیر را برای دانلود آماده کرده ایم :

- Mac OS X Mavericks

- Mac OS X Lion

- Mac OS X Mountain Lion

رامین بازدید : 133 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار BlueStacks اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر برای کاربرانی که میخواهند نرم افزار و بازی های اندروید را بر روی سیستم ویندوز نصب و از آن استفاده نمایند مناسب می باشد . نصب نرم افزار به صورت ویجت بر روی ویندوز 7 و 8 قابل نمایش بوده و میتوان با استفاده از منوهای در نظر گرفته شده از تمامی فایل های موجود با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید . با استفاده از نرم افزار میتوان فقط با چند کلیک ساده برنامه و بازی های اندروید را به صورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کرده و یک رابط قدرتمند بین سیستم عامل اندروید و ویندوز برقرار کنید . استفاده از محیط گرافیکی نرم افزار و دسترسی به فایل های اندروید توسط گدجت و به صورت آیکونی موجود می باشد . برخی از نرم افزارهای سیستم عامل اندروید علاوه بر اجرا به اینترنت جهت بروزرسانی و یا برقراری ارتباط نیاز دارند . نرم افزار BlueStacks  قابلیت اتصال به اینترنت توسط آی پی سیستم عامل ویندوز را دارا می باشد . اجرای بازی و نرم افزارهای سه بعدی بر روی ویندوز نیز امکان پذیر می باشد .

رامین بازدید : 103 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار GeoGebra برای دانش آموزان ، معلمان و همه کسانی است که با ریاضیات سر و کار دارند . نرم افزار GeoGebra در زمینه های حساب ، هندسه ، جبر و حساب دیفرانسیل و انتگرال دارای ابزار های بسیار قدرتمند می باشد و کاربران را قادر می سازد تا کار با نقاط ، بردارها ، خطوط ، بخش های مخروطی ، فرمول ها ، معادلات و مختصات را فرا گیرند و محسبات مورد نظر خود را انجام دهند . نرم افزار GeoGebra همچنین امکان کار با مشتقات نمادین و دستورات پیچیده مانند ریشه و دنباله ها نیز وجود دارد .

شاید مهمترین خاصیت نرم افزار GeoGebra پشتیبانی آن از زبان فارسی باشد که کار با آن را برای کاربران فارسی زبان بسیار آسان کرده است . زبان های دیگری نیز در نرم افزار قابل دسترس هستند که به سرعت می توان محیط نرم افزار را به زبان مورد نظر تغییر داد .

ژئوجبرا به وضوح نمرکز خود را بر روی قشر علاقمند به علم ریاضی متمرکز کرده و سادگی نرم افزار باعث شده تا طیف وسیعی از کاربران از دانش آموزان دبیرستانی تا کارشناسان رشته ریاضیات محض بتوانند از آن استفاده لازم و مورد نظر را داشته باشند .

رامین بازدید : 141 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Origin یک نرم افزار بسیار عالی برای اجرای بازی های مختلف و جدید و ایجاد یک شبکه اجتماعی در حین بازی است . به این صورت که شما می توانید در هنگام بازی با دوستان و افرادی که در بازی هستند چت و گفتگو کنید و بازی را جلو ببرید . Origin در بازیهای جدید بسیار پر کابرد است . نرم افزار Origin به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم و در هر زمانی بتوانید بازی های EA Games را خریداری کنید و یا در هر زمان حتی در میان بازی مرورگر خود را باز کنید و درباره بازی خود اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و یا با ساختن پروفایل اختصاصی خود میتوانید library مخصوص خود را ایجاد کنید و به دوستان خود اجازه دهید تا از آن دیدن کنند . نرم افزار Origin به شما امکان آن را می دهد که به طور مستقیم بازی ها را بر روی سیستم خود دانلود کرده و به آسانی آن را نصب کنید .

رامین بازدید : 206 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

درایورهای Nvidia Drives به شکل کلی در دو دسته NVIDIA DRIVERS GeForce Driver WHQL و NVIDIA DRIVERS GeForce Driver در نسخه های 32 و 64 بیتی قرار دارد . Nvidia یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌ های کارت‌ های ویدئویی ، گرافیکی ، ایستگاه‌های کاری ، رایانه‌ های شخصی ،  handheld و … در سرتاسر جهان است . اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدار های مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌ های گرافیکی ، کارت‌ های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس (Xbox) ، پلی‌استیشن و … می‌ باشد .

عامه پسندترین محصول اِن ویدیا سری (GeForce) ، مناسب برای بازی و سری (Quadro) مناسب برای کارهای حرفه‌ای است ، به طوری که پردازنده‌های گرافیکی به خوبی تراشه‌ های سری nForce می‌ باشند.

به دلیل تحریمات کشور عزیزمان و عدم دسترسی شما عزیزان به سایت رسمی این شرکت بر آن شدیم که جدیدترین درایور ها را برای شما آماده کنیم .

رامین بازدید : 124 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا 15 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا 15 اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 153 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نسخه جدید مجموعه نرم افزار ادوب به نام  Adobe Creative Cloud Collection منتشر شد . در این سری تمامی نرم افزارهای ادوب با آخرین تغییرات که شامل صدها ویژگی جدیده و نرم افزارهای جدید مانند Adobe Sketch و Adobe Live نیز بروزرشانی شده . در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این نسخه خواهیم پراخت . نسخه Adobe Creative Cloud 2014 Collection Updated 08.2014 که آپدیت ماه آگوست 2014 می باشد تغییرات بیشماری نسبت به نسخه اولیه کرده که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

رامین بازدید : 140 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

تیم ایرانی Modding Pars بالاخره پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2015 را منتشر کرد. با نصب پچ PWM v1.0 تمام تیم های لیگ برتر ایران با اسامی کامل و لباس تیم ها به بازی Pro Evolution Soccer 2015 افزوده می شود و البته علاوه بر این تمام اسم های بازیکنان و ترکیب تیم ملی ایران هم اصلاح می شود و به صورت کاملا صحیح نشان داده می شود. Persian WM v1.0 Patch غیر تاثیر بر لیگ برتر و تیم ایران اصلاحات دیگری هم دارد که در زیر برای شما لیست کرده ایم.

رامین بازدید : 105 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

رامین بازدید : 136 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)
(93/9/27) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.02 به همراه Data pack 2 اضافه شد.

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

تعداد صفحات : 25

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 696
  • بازدید سال : 28,100
  • بازدید کلی : 267,072
  • کدهای اختصاصی