loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 163 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
(93/2/4) تغییرات:
- نسخه اصلاح شده v3 اضافه گردید! این نسخه کامل و بدون ایرادات نسخه قبلی April 2014 می‌باشد، کاربرانی که نسخه قبلی April 2014 را دانلود کرده‌اند باید مجدداً نسخه جدید v3 را دانلود کنند، لازم به ذکر است که مشکل به وجود آمده از طرف پی سی دانلود نبوده است.
- افرادی که قبلاً نسخه v2 را دانلود کرده‌اند نیازی به دانلود مجدد v3 ندارند، بلکه با استفاده از یک Patch می‌توانند نسخه خود را به v3 ارتقا دهند؛ کسانی که در حال دانلود نسخه v2 هستند می‌توانند به دانلود خود ادامه دهند چرا که هیچ یک از فایل‌ها از روی سرور حذف نشده است.
- نسخه v3 شامل نسخه Pro WMC نیز می‌شود!
- بسته کامل ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها و به صورت از پیش فعال شده بر روی سایت قرار گرفت!
- این نسخه ویندوز دربردارنده آپدیت بهار 2014 و تمامی آپدیت‌های منتشر شده تا تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ است.
- این نسخه از ویندوز از پیش فعال شده است و بعد از نصب نیاز به فعال سازی ندارد.
- هر دو نسخه این ویندوز بر روی یک DVD معمولی (4.7 گیگابایتی) رایت می‌شود.
 

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

ویژگی های جدید ویندوز 8.1:

- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- مرورگر اینترنت اکسپلورر 11
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- برنامه مدیریت وظیفه جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه
- سیستم پرونده جدید ReFS
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک (NFC)
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار Ribbon به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس 2010
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO ،IMG و VHD

توضیح نسخه جدید به همراه آپدیت (with Update):
شرکت مایکروسافت در تاریخ 4 مارس 2014 (۵ فروردین ۱۳۹۳) آپدیتی بسیار مهم و حجیمی را تحت عنوان‌هایی غیر رسمی نظیر «Update 1» یا «Spring Update» یا «آپدیت بهار» منتشر کرد که در آن تعداد بسیاری از اشکالات و ایرادات نسخه اصلی ویندوز 8.1 برطرف گردیده و ویژگی‌های بسیاری به ویندوز اضافه شده است.

به همین خاطر شرکت مایکروسافت در این تاریخ اقدام به بروزرسانی تمامی ویندوزهای خود کرد و ویندوز 8.1 آپدیت شده را تحت عنوان رسمی «Windows 8.1 with Update» منتشر کرد.

توجه: افرادی که مایل به نصب مجدد ویندوز نیستند می‌توانند از تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۳ ویندوز 8.1 خود را از طریق Windows Update به Update 1 بروزرسانی کنند.

توضیح نسخه جدید قرار داده شده:
نسخه‌ای که پیش روی شماست شامل کل 20 نسخه مختلف ویندوز 8.1 به همراه تمامی آپدیت‌ها تا 15 آوریل 2014 (۲۶ فروردین ۱۳۹۳) می‌باشد که هم به صورت از پیش فعال شده (Pre-Activated) و هم فعال نشده قابل نصب است.

نکته بسیار مهم: این نسخه از ویندوز شامل تمامی 20 نسخه ویندوز 8.1 است و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی آن بر روی یک DVD معمولی رایت می‌شود، در صورتی که فقط نسخه حرفه‌ای (Professional) را لازم دارید، می‌توانید از پست زیر فقط نسخه Professional را به همراه جدیدترین آپدیت‌ها دریافت کنید.

توجه: نسخه‌هایی که در نام آن‌ها عبارت «N» ذکر شده است فقط مخصوص کشورهای اروپایی بوده و این نسخه از ویندوزها فاقد ابزار پخش فایل‌های صوتی و تصویری هستند و نصب آن‌ها اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

توجه: این نسخه از ویندوز بدون هیچ گونه دستکاری بوده و هیچ چیزی از ویندوز حذف و یا به آن اضافه نگردیده است بلکه فقط تمامی آپدیت‌ها به آن اضافه شده و همچنین ابزار فعال سازی مناسب قرار داده شده است در نتیجه این نسخه از ویندوز کاملاً مورد اعتماد بوده و استفاده از آن به همگان پیشنهاد می‌شود.

مقایسه‌ی ویژگی‌های نسخه‌های مختلف Windows 8.1:

 

Windows 8.1 AIO 20in1 x86/x64 with Update April 2014

No Windows 8.1 Settings were harmed in the making of this ISO.
No Programs are added to Windows.
No Registry Settings were modified.
No Unattended Settings were added to the ISO.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2.
- RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit).
- Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit).
- Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 2950 + 3747 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:30 - 93/2/4
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1. ابتدا نسخه مورد نظر خود را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.
2. با استفاده از برنامه ISO Burner فایل Image را بر روی یک DVD خام رایت کنید و یا با برنامه Rufus ویندوز را بر روی یک USB Flash بریزید و سپس ویندوز را نصب کنید.
توجه داشته باشید که اگر در هنگام نصب نسخه Pre-Activated را نصب کنید، بعد از نصب ویندوز نیازی به فعال سازی ندارید و ویندوز به طور خودکار فعال می‌شود ولی در صورتی که نسخه Pre-Activated را نصب نکرده باشید باید با استفاده از ابزار قرار داده شده، ویندوز را بعد از نصب فعال کنید.
توجه: این ویندوز برای نصب نیازی به Serial Number و Product Key ندارد!
توجه: ویندوز را فقط از طریق Boot نصب کنید و فایل Setup.exe را در محیط ویندوز اجرا نکنید! در غیر این صورت ویندوز نصب نمی‌شود.
توجه: تمامی فایل‌های قرار داده شده شامل 5% Recovery Record می‌باشند و در صورت ناقص دانلود شدن یک قسمت، امکان تعمیر آن وجود دارد.
در صورتی که از ویژگی‌های مختلف نسخه‌های Windows 8.1 اطلاعی ندارید، در هنگام نصب نسخه Windows 8.1 Enterprise KMS-Activated را انتخاب کنید.
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها 32 بیتی , 64 بیتی , x64 , x86 , ویندوز 8.1 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 29,242
  • بازدید کلی : 268,214
  • کدهای اختصاصی