loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 469 van
رامین بازدید : 489 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (2)
(93/12/27) تغییرات:

آپدیت های نسخه های 1.1 و 1.11 اضافه شدند.

بازی NaissanceE یک بازی های سبک ماجرایی و با زاویه دید اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده است. دنیای بازی یک محیط کاملا مرموز است و هدف اصلی بازیکن، کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش رو است. بازی شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدیدی را برایتان رقم خواهد زد. عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید! در طول بازی بیشتر کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آن ها، شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف سازندگان بازی این بوده است که بازیکن تنهایی را درک کند و احساس دلهره و هیجان نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد. جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست. تخیل، یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است. پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده، سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد!

NaissanceE is a first person exploration PC game developed on UDK by Limasse Five with the participation of Pauline Oliveros, Patricia Dallio and Thierry Zaboitzeff. The adventure takes place in a primitive mysterious structure and the game mainly consists to explore and feel the deep and strong ambiance of this atemporal world but platforming and puzzles areas will also enrich the experience.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista
Processor: 2.0+ GHz multi-core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800 gts or similar graphics card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Limasse Five 
حجم فایل: 1210 مگابایت 
تاریخ انتشار: 10:14 - 93/12/27 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیام یکسان بودن نام فایل ها، با دستور Replace فایل های کپی شده را جایگزین فایل های موجود کنید.

2- برای نصب آپدیت نسخه 1.1، فایل اجرایی patch را در محل نصب بازی بر روی رایانه خود کپی کنید و سپس آن اجرا نمایید. در نهایت محتویات پوشه Crack را در محل مذکور کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیام یکسان بودن نام فایل ها، با دستور Replace فایل های کپی شده را جایگزین فایل های موجود کنید.

3- با اجرا کردن فایل اجرایی NaissanceE Update v1.11، آپدیت نسخه 1.11، را نصب کنید.

توجه: پیش نیاز نصب آپدیت 1.11، آپدیت 1.1 است. یعنی باید پیش از نصب آپدیت 1.11 بازی نسخهReloaded خود را با آپدیت نسخه 1.1 Reloaded، به روز رسانی کرده باشید.
همچنین هر دو آپدیت ارائه شده تنها بر روی بازی نسخه کرک شده Reloaded قابل نصب و اجرا هستند.

رمز فایل

 www.p30download.com
برچسب ها adventure , ماجرایی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طراحی سایت قم در تاریخ 1401/03/16 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از وبسایت خوبتون ، مجموعه وبینو افتخار دارد که انواع وبسایت های مختلف رو در زمینه های فروشگاهی ، شخصی ، شرکتی براتون طراحی کنه ، سوالی داشتید کافیه روی لینکمون کلیک کنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 28,095
  • بازدید کلی : 267,067
  • کدهای اختصاصی