loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 173 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

بالاخره امروز نسخه معتبر بازی Far Cry 4 برای PC منتشر شد. بازی فار کرای 4 را کمپانی بزرگ و نام آشنای Ubisoft برای کامپیوتر عرضه کرده است. عنوان Far Cry همیشه یکی ار فارنچایزهای بزرگ یوبی سافت بوده و هست و از اولین نسخه ای که تا به حال منتشر شده است،  ما هر سال شاهد پیشرفت گیم پلی ، تغییرات گیمر پسند و گرافیک بیشتر آن بوده ایم. این فرانچایز یکی از بازی های پرطرف دار سبک اکشن شوتر اول شخص است. در بازی گریه دور 4 شما در نقش پسرکی جوان به نام Ajay Ghale هستید، که مادر آجای توصیه کرده است که خاکستر سوزانده شده جسدش را پس از مرگ به سرزمین مادری اش ببرد و آن جا پحش نماید. اما این سرزمین کجاست؟ بله این سرزمین کشوری در دامنه کوه های سربه فلک کشیده هیمالیا است و Kyrat نام دارد، Kyrat حاکمی بسیار مستبد دارد، که فرمانبرداری از خود را فقط با زور و خشونت به مردم تحمیل می کند. الان Ajay نمی داند، که میخواهد پای به چه مکان خطرناکی باید بگذارد. او به محض ورود به Kyrat متوجه نابسامانی ها ، هرج و مرج و خطرناک بودن محیط می شود. ajay بایدبرای برآورده کردن رویای مادرش پای در میان مردم این منطقه از هیمالیا بگذارد. مردمی که تعصب ، خصلت وحشی گری و خونریز بودنشان موج می زند.Far Cry 4 واقعا از نظر گرافیک و تغییرات گیم پلی بازی بسیار موفق عمل کرده است و انگار که Ubisoft آمده است تا شاهکار جدیدی را خلق کند.

رامین بازدید : 122 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به تمامی ‌کاربران عزیز، در مجموعه حاضر گلچینی از مداحی مداحان اهل بیت به همین مناسبت گردآوری شده است.

یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است
رامین بازدید : 138 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

Oxygen XML Editor یک ویرایشگر XML، دیباگر  XSLT/XQuery و پروفایلر با پشتیبانی کامل از یونیکد است. شما با کمک این نرم افزار می توانید فایل های Html ،txt ،xml و ... را ویرایش کنید. این نرم افزار زمانی به شما کارآیی خود را بیشتر نشان می دهد که شما صاحب یک سایت باشید و بخواهید فایل های مپ خود که دارای خطا هستند را ویرایش کنید. این نرم افزار  می تواند XML, XSL, XQUERY, FO, XSD, RNG, RNC, DTD, Schematron, WSDL را خطا گیری کرده و ارورها را به شما نشان بدهد تا بهتر بتوانید آن ها را ویرایش نمایید.

رامین بازدید : 99 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود.

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید.
از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ...  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

رامین بازدید : 153 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

DVDFab یکی از آسان ترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار دارد و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu ،Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است. این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید. همچنین این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.

رامین بازدید : 100 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای دی ماه سال 1393 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.

رامین بازدید : 112 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (1)

همانطورکه می دانید نسخه 10 سیستم عامل ویندوز به DirectX 12 مجهز شده است. این رابط برنامه نویسی جدید اولین نسخه ای است که واقعا به طور موثری از پردازنده های چند هسته ای به منظور کاهش زمان رندر استفاده می کند. اخیرا تصاویری در صفحات وب منتشر شدند که دقیقا به این موضوع اشاره دارند.

رامین بازدید : 112 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Ashampoo Photo Commander ابزاری قدرتمند جهت کار کردن با تصاویر و مدیریت و سازماندهی مجموعه تصاویر دیجیتالی می باشد که ابزار و امکانات مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنظیمات دلخواه خود را بوجود آورده و بروی سایر تصاویر اعمال نمایید و نیز قادرید تصاویر خود را روتوش نموده و تنظیماتی مانند کنترل میزان روشنایی، رنگ تصاویر، سایه و سایر پارامتر های دیگر در مورد کار ویرایش تصویر مانند ابزار برش و چرخش و تغییر اندازه تصاویر و اعمال افکت های خاص به تصاویر را براحتی انجام دهید. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار امکان ساخت کارت های تبریک و اضافه نمودن قاب های آماده به تصاویر می باشد و نیز با استفاده از این نرم افزار شما براحتی قادر به رایت تصاویر بروی انواع CD و DVD بوده و نیز قادرید تصاویر دلخواه را بروی محیط وب به اشتراک بگذارید. با استفاده از نرم افزار فوق براحتی قادر به مرور کلیه تصاویر خود بوده و نیز قادرید فایل های صوتی و ویدئوی خود را نیز مدیریت نمایید.

رامین بازدید : 226 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Autodesk AutoCAD P&ID ابزاری فوق العاده در زمینه رسم، ویرایش و مدیریت نقشه های سیستم های لوله کشی (piping) و ابزار دقیق است که می تواند کمک به سزایی برای مهندسین و طراحان نقشه های پایپینگ در پروژه های صنعتی باشد تا با صرف حداقل وقت و هزینه و با سادگی هرچه تمام تر قادر باشند با استفاده از جدیدترین ابزارهای موجود در Autodesk AutoCAD P&ID، اطلاعات خود را به طرح ها و دیاگرام های قابل اجرا در پروسه های صنعتی تبدیل نموده و وظایف عمومی سیستم ها را ساده تر و اتوماتیک نمایند. با استفاده از این نرم افزار شما به سادگی می توانید به تجهیزات و اطلاعات خطوط دسترسی پیدا کنید و از ابزاهای ساده مربوط به گزارش گیری، ویرایش، اشتراک گذاری، اعتبار سازی، برای طراحی خود استفاده نمایید، که تمامی این گزینه ها باعث آغاز ساده تر، اجرای بهتر و اتمام سریعتر پروژه شما می گردد.

رامین بازدید : 138 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل فرد دیگری را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و با انتقال آن ها از طریق بلوتوث، وقت زیادی از شما به هدر رفته است. و یا اینکه به ناچار نرم افزار مختص به هر کدام از گوشی ها را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و ابتدا اطلاعات را بر روی کامپیوتر منتقل کرده و سپس از روی آن بر روی گوشی موبایل خود انتقال داده اید که ای کار هم برای شما بسیار پر دردسر بوده است. اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار Wondershare MobileTrans بدون نیاز به هیچ واسطه ای، به سادگی اطلاعات را ما بین گوش های موبایل مختلف انتقال دهید. این نرم افزار از تمامی سیستم عامل های اندروید، iOS و سیمبیان (Symbian, Android, iOS) پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده آسان از آن است. با استفاده از Wondershare MobileTrans می توانید مخاطبین، پیام های متنی، لیست تماس، برنامه های کاربردی، عکس ها، موسیقی ها و فیلم ها را از یک تلفن  به تلفن دیگر انتقال دهید. البته برای انتقال اطلاعات از دستگاه های IOS بایستی برنامه آیتونز را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. استفاده از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات مابین دو گوشی موبایل باعث می شود که این فرایند آسان تر شده و کم تر خسته کننده باشد.

رامین بازدید : 117 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

رامین بازدید : 122 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)
(93/9/26) تغییرات:

- نسخه جدید December 2014 (آذر 1393) بر روی سایت قرار گرفت!
- Microsoft .NET Framework 3.5 در این نسخه به صورت پیش فرض نصب شده است.
- لطفاً قبل از دانلود توضیحات پست را کاملاً مطالعه فرمایید.

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند.

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

رامین بازدید : 160 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (2)
(93/9/19) تغییرات:

دوره آموزشی SharePoint Designer 2013: Creating Data-Driven Sites اضافه شد!

شرپوینت (SharePoint) ابزاری جامع و کامل است که آن را مایکروسافت برای برطرف کردن نیازهای سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی توسعه داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی های تحت وب و نیاز سازمان ها به توسعه عملکرد ها و فعالیت های درون سازمانی و همچنین نیاز به وجود راهکاری ساده و انعطاف پذیر جهت مدیریت منابع انسانی، اسناد، مدارک، فایل ها و به اشتراک گذاری آن ها توسط پرسنل و مدیریت و ایجاد وب سایت های شخصی و وبلاگ های اطلاعاتی برای تبادل اطلاعات درون سازمان با محیط خارج، شرپوینت برنامه ای مفید محسوب می شود که به عنوان یک درگاه اطلاعاتی سازمان (پُرتال) تحت وب کامل و جامع با قابلیت مدیریت اسناد، مدیریت و سفارشی‌ سازی داده‌ ها و قابلیت تعریف و مدیریت سایت‌های نامحدود ایجاد شده‌ است.
در دوره های آموزشی SharePoint  2013 Tutorial Series شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

رامین بازدید : 115 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

تا به حال در این مورد کنجکاو بوده اید که سنگ های معدنی چگونه استخراج می شوند؟ یا این که چگونه آماده مصرف شده و به دست مصرف کنندگان آن ها می رسند؟ اگر دانستن چنین موضوع هایی برایتان جالب بوده است، باید Mining Industry Simulator را بازی کنید. این شبیه سازی به شما این امکان را می دهد که با صنعت مدیریت معادن آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را در حین بازی در مورد این صنعت کسب کنید. شما در این بازی نقش رئیس یا همان مدیر تجاری معدن را بازی می کنید و چالش های روزانه ای را که افراد دارای این شغل، هر روز با آن رو به رو می شوند، درک خواهید کرد. شما باید با بررسی نیازهای بازار، تجهیز معادن و معدنچیان با ابزار و ماشین آلات جدید و بررسی قراردادهای کاری با شرکت های حمل و نقل، صنعت نوپای خود را به یک امپراطوری تبدیل کنید. البته برای رسیدن به این هدف باید از مهارت های ذهنی و منطقی خود استفاده کنید. زیرا رسیدن به چنین جایگاهی کار ساده ای نخواهد بود!

رامین بازدید : 155 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار 1CLICK DVD Converter به منظور تبدیل سریع و آسان فیلم های دی وی دی و قسمت های مختلف آن ها به فایل های ویدئویی، طراحی شده است. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدئویی قابل پخش بر روی Pad, iPod, iPhone, Apple TV, Archos, Creative Labs Zen, Generic DivX, Microsoft Zune و Soby PSP را از فیلم های دی وی دی خود بدست آورید. تکنولوژی تصحیح خطای CPRx به شما این اطمینان را می دهد که تبدیل فرمت دی وی دی ها با بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام خواهد شد. بنابراین شما قادر خواهید بود تا تنها با یک کلیک دی وی دی خود را به فایل دلخواهتان تبدیل نمایید. برخلاف دیگر نرم افزارهای هم خانواده که دارای تنظیمات پیچیده و مراحل متعددی هستند، 1Click DVD Converter امکانات را به صورت بسیار ساده در اختیار شما قرار می دهد.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 28,188
  • بازدید کلی : 267,160
  • کدهای اختصاصی