loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 469 van
رامین بازدید : 131 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

رامین بازدید : 158 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/21) تغییرات:

دوره آموزشی مطابق با آخرین تغییرات فایل ها در سایت لیندا، به روز رسانی شد!

ASP.NET یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌های Web و برنامه‌های Web پویا وسرویس‌های Web پویا وسرویس‌های Web XML از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت.NET مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال (ASP) است. ASP مبتنی بر زبان های مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند.
در دوره آموزشی ASP.NET Essential Training شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان قدرتمند آشنا می شوید.

رامین بازدید : 115 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

Ashampoo Photo Card محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادیکلیپ آرت و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.

رامین بازدید : 209 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

شرکت TI برای برنامه نویسی پردازنده های خود ، نرم افزار Code Composer Studio را ارائه نموده است. این نرم افزار  امکان برنامه نویسی برای تمام انواع پردازنده های ساخت این شرکت (از جمله میکروها، DSP ها و ARMهای) را فراهم نموده است. این نرم افزار شامل مجموعه ای از ابزارهای مورد استفاده در توسعه و اشکال زدایی برنامه های کاربردی تعبیه شده، می باشد. از جمله این ابزارها می توان به  یک کامپایلر C/C++، ادیتور کد منبع، محیط ساخت پرژه، دیباگر، پروفایلر و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری است و یک رابط کاربری واحد که شما را در هر قدم از جریان توسعه برنامه کاربردی راهنمایی می کند، فراهم کرده است. ابزارها و رابط کاربری آشنای این نرم افزار برای شما امکان شروع سریع تر را فراهم خواهد کرد. Code Composer Studio از مجموعه گسترده ای از پردازنده های شرکت TI پشتیبانی می کند.

رامین بازدید : 138 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

ریاضیات نوعی زبان علمی است و آن را دانشی می ‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف ‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌ رسیم. مهندسان، فیزیکدانان، و سایر دانشمندان، همگی از ریاضیات در کارهایشان استفاده می ‌کنند و سایر کارشناسان که به مطالعه اعداد، کمّیت ‌ها، شکل ‌ها و فضا به‌شکل محض علاقه دارند. در دنیای جدید، ریاضیات یکی از عناصر کلیدی علوم الکترونیک و رایانه بشمار می‌رود.
در دوره های آموزشی Educator Math Courses شما می توانید مباحث ریاضی را مرور نموده و مهارت های ریاضی خود را تقویت کنید. موسسه آموزشی Educator به تفکیک مباحث ریاضی (مانند توابع، هندسه، جبر و ...) در دوره های آموزشی مجزا پرداخته است. این فیلم های آموزشی می تواند برای تمام افرد علاقمند به ریاضی (و آشنا به زبان انگلیسی)، دانش آموزان و دانشجویان رشته های مهندسی و معلمین و استادان ریاضی مفید و جالب توجه واقع شود.

رامین بازدید : 181 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

می توان گفت رهبری بسیار فراتر از مدیریت است و حتی در برخی موارد در سازمان ها رهبر و مدیر دو شخص هستند. ولی به طور کلی رهبری یکی از پنج وظیفه اصلی مدیران محسوب می‌شود و به معنی هنر نفوذ بر زیردستان به‌نحوی که آن ها به‌صورت داوطلبانه و از روی رغبت فعالیت‌های از پیش تعیین‌شده‌ای را در چارچوب اهداف معینی انجام دهند. در اکثر مواقع رهبران، پیشاپیش گروه می‌ایستند و با استفاده از حداکثر توانایی‌های خود، به گروه کمک می‌کنند که به اهداف مورد نظر دست یابند.
رهبری چهار بعد مختلف دارد: رهبری خود، رهبری افکار خود، رهبری دیگران و رهبری زندگی خود! که برای یک رهبر موفق بودن باید به تمام آن ها توجه کنید.
در دوره آموزشی Developing Your Leadership Philosophy شما با روش های اثبات رهبری خود بر تیم آشنا می شوید.

رامین بازدید : 183 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/14) تغییرات:

- نسخه جدید 344.60 اضافه گردید!
- توجه داشته باشید از نسخه 344.60 به بعد درایورهای نسخه Desktop و Laptop با یک دیگر ادغام شده‌اند و هر دو از تمامی کارت‌های Desktop و Laptop سری 8 به بعد پشتیبانی می‌کنند.

کارت‌ گرافیک‌های NVIDIA سال‌هاست که رواج بسیاری در بین کاربرانِ انواع سیستم‌های کامپیوتری دارد، این کارت‌های گرافیکی، برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
این مجموعه از درایورها شامل تمامی درایور‌های NVIDIA GeForce برای تمامی ویندوزها، هم کامپیوترهای رومیزی و هم لپ‌تاپ‌ها می‌باشد.

رامین بازدید : 187 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 493:
- وای فای رایگان برای توریست ها
- پرینتر 4  بعدی در راه است
- دسته بندی ایمیل ها: ویژگی جدید جیمیل
- چه کسی اکانت آی کلود چینی ها را هک کرد؟
- امنیت ارتقا یافته اکانت گوگل
- استفاده نادرست از پرینترهای سه بعدی
- نخستین رایانه اپل در حراجی به فروش رفت
- برابری زنان با مردان در مایکروسافت
- اپل پی وارد می شود

رامین بازدید : 186 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

در بازی Depth به ژرفای دریا سفر کنید و در دنیای خموش و تاریک زیر آب بر دشمنان خود پیروز شوید. یکی از نکات جالب این بازی اکشن این است که شما فقط در نقش یک غواص جنگجو بازی نمی کنید. بلکه شما می توانید در نقش کوسه هم بازی کنید! یک کوسه بزرگ با آرواره های قدرتمند و دندان هایی تیز تر از تیغ! چه به عنوان انسان بازی کنید و چه به عنوان یک ماهی شکارچی تهمتن، در هر صورت تنها با اکتفا به سلاح هایتان نمی توانید زنده از کارزار خارج شوید. شما برای پیروزی علاوه بر سلاح به کار تیمی، مخفی کاری و البته زیرکی نیاز دارید. شما باید مراقب باشید زیرا گاهی شدت هیجان در برخی از نبردها، آن قدر بالا می رود که ترس از مرگ بر روی تصمیمات و استدلال شما اثر می گذارد.

رامین بازدید : 174 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند.
نرم افزار XnVIEW نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XNVIEW دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

رامین بازدید : 163 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

رامین بازدید : 219 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

شاید بیشتر انیماتور ها و کسانی که در زمینه پویا نمایی فعالیت می کنند با نرم افزار Poser آشنا باشند، چون انیماتورها معمولا دنبال ساده ترین و سریع ترین راه ممکن برای متحرک کردن کاراکتر می گردند. نرم افزار پوزر هم یکی از این روش ها ست که با استفاده از آن می توان به ساده ترین و بهترین شکل یک کاراکتر را متحرک کرد. پوزر یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای سه بعدی در زمینه متحرک سازی و انیمیشن سازی محسوب می شود که قابلیت های فراوانی دارد. این نرم افزار بیشتر کارها را به صورت خودکار انجام می دهد و برای امکانات مختلف نرم افزار تنظیماتی وجود دارد که با این تنظیمات می توانید کاراکتر مورد نظر خود را بسازید، به صورت خودکار تکسچرینگ کنید، به سادگی نورپردازی کنید و به سرعت رندر بگیرید. لازم به ذکر است با استفاده از پلاگین PoserFusion می توانید از قابلیت های پوزر در دیگر نرم افزارها مانند تیری دی مکس، مایا، CINEMA 4D و ... استفاده کنید. پلاگین های PoserFusion برای طراحی معماری و صنعتی، مجسم سازی، طراحی مجموعه در خور تماشا، توسعه نمونه اولیه بازی، تصویر سازی و انیمیشن بسیار مناسب می باشد. این پلاگین ها توسط شرکت نرم افزاری Smith Micro تولید شده است. PoserFusion برای شما امکان اضافه کردن شخصیت های پوزر سه بعدی را در هر پروزه ای، فراهم کرده و در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

رامین بازدید : 167 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

اَندَلُس یا اَندَلوثیا (به اسپانیایی: Andalucía) یکی از ۱۷ بخش خودمختار کشور اسپانیا است. پایتخت آن شهر سویل است. نامدارترین این آثار کاخ الحمراء در گرانادا، مزکوئیتا در کوردوبا و برج‌های توره دل اورو و خیرالدا در سویل. از آثار باستانی مهم آن می‌توان به مدینةالزهرا در نزدیکی کوردوبا اشاره کرد.
این مجموعه شامل 120 تصویر با کیفیت از مکان های تفریحی و گردشگری اندلس می باشد که طراحان گرافیک و فعالان در صنعت توریسم و گردشگری می توانند از آن بهره ببرند.

رامین بازدید : 128 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/14) تغییرات:

شب شام غریبان اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

رامین بازدید : 148 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/13) تغییرات:

آپدیت نسخه 74525 اضافه شد.

با بازی استراتژی غیر نوبتی Planetary Annihilation می توانید قلمرویی به وسعت ستاره ها داشته باشید. در کهکشان و سایر ستاره ها دشمنانی وجود دارند که برای شما و ستاره تان یک تهدید محسوب می شوند. شما باید آن ها را در جنگی بزرگ و سهمگین نابود کنید. هدف شما تنها نابود کردن آن ها نیست بلکه باید دشمنانتان را در حد توان بکوبید!

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 700
  • بازدید سال : 28,104
  • بازدید کلی : 267,076
  • کدهای اختصاصی