loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 126 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

در جدید ترین نسخه از بازی Farming Simulator، یک دنیای باز با گرافیک و تصاویر خیره کننده، واقع گرایانه و با جزئیات بالا انتظار شما را می کشد تا توسط ماشین های ویژه کشاورزی به زمین های موجود در آن زندگی ببخشید. شما باید به عنوان یک کشاورز خبره و کارکشته، زمین خود را به بهترین وجه مدیریت کنید. کار شما کم نیست! برداشت محصولات، رسیدگی به وضعیت دام ها و پرندگان، فروش محصولات سالم و تازه ای که تولید کرده اید، چوب بری و سایر کارهای مربوط به یک مزرعه بزرگ وظیفه شماست و شما را کاملا سرگرم می کند. اما این پایان کارهای شما نیست، زیرا می توانید با سود حاصل از زحمت خود، زمین های دیگر و تجهیزات و ماشین آلات جدید و بیشتری بخرید و با آن ها به کسب و کار خود را رونق ببخشید.

رامین بازدید : 112 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

میخواهید مک بوک خود را به یک ساعت زنگ دار تبدیل کنید ، شما به Alarm Clock نیاز دارید.
یادداشت ها و زمان ملاقات های خود را به نرم افزار بدهید تا در زمان مورد نظر شما را جویا سازد .با Alarm Clock ساعتی شیک زنگ دار خواهید داشت که با آهنگ های دلپذیر شما را در روی تخت به خوابی آرام دعوت میکند همچنین با آرامش شما از خواب بیدار میکند .

رامین بازدید : 94 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

بسیاری از کاربران در ویرایش تصاویر به کمک دیوایس خود، چیره دست هستند و با نرم افزارهای بسیاری کار کرده اند. حال ما امروز در پی سی دانلود نرم افزار جدید و رایگان Fotor Photo Editor را معرفی می کنیم که امکانات بسیاری را در خود جای داده تا بتوان به کمک آنها تصاویر را به بهترین صورت ویرایش کرد. به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن می توان تصاویری جذاب خلق کرد و آن را با دوستان به اشتراک گذاشت. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید .

رامین بازدید : 95 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

ندای وظیفه: جنگاوری پیشرفته (Call of Duty: Advanced Warfare) یازدهمین بخش از سری بازی‌های ندای وظیفه و اولین آن که توسط اسلج‌ همر گیمز توسعه یافته است. داستان بازی در سال ۲۰۵۴ میلادی، کشورهای توسعه یافته از جمله ایالات متحده، از حمله به تأسیسات خود در سرتاسر جهان رنج می‌برند. بازیکن در نقش یکی از سربازان بزرگترین نیروهای نظامی جهان به مبارزه خواهد پرداخت. نام این نیرو Atlas می‌باشد. مدیر این کارخانه مرگ، جاناتان آیرونز (که نقش آن را کوین اسپیسی بر عهده دارد) می‌باشد. این سازمان، بهترین تکنولوژی‌های جهان را داراست. در بازی سربازان مجهز به اسلحه‌ها و طیف وسیعی از تجهیزات و تسلیحات پیشرفته نظامی می باشند.
این بازی توسط شرکت های Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته شده است و از گرافیک خیره کننده ای نیز برخوردار است. هدف اصلی این نسخه از بازی نشان دادن جنگ هایی است که در آینده به صورت پیشرفته و با تکنولوژی فوق العاده بالا صورت می گیرد. در این داستان Jonathan Irons یکی از نقش های اول این بازی است که نقش او را بازیگر بزرگ و برنده جایزه اسکار یعنی Kevin Spacey بر عهده گرفته است.

رامین بازدید : 158 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

در صنعت آی تی، جستجو (Search) کاربردهای زیادی دارد که البته در بیشتر موارد به خوبی به آن پرداخته نشده است و عملکرد ضعیفی را به همراه داشته است.
آپاچی سولار (Apache Solr) یک موتور جستجوی اپن سورس است که بر پایه Lucene کار می کند و ویژگی های مفیدی مانند امکان انجام جستجو های مختلف به صورت full-text search, hit highlighting, faceted search, dynamic clustering, database integration و جستجو در اسنادی مانند ورد، پی دی اف و ... را فراهم می کند و شما را قادر خواهد ساخت تا بر روی کلمات و محتوای سایت جستجوی سریعی داشته باشید. این ابزار با زبان جاوا پیاده سازی شده است و مهترین مزیت آن امکان قرار دادن بار جستجو بر روی یک سرور دیگر است تا جستجو باعث کندی پورتال نشود.
در دوره آموزشی Getting Started with Enterprise Search Using Apache Solr شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این موتور جستجوی قدرتمند آشنا می شوید.

رامین بازدید : 142 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Outland یک بازی پلتفرمر دو بعدی سریع و پویا است که شما را در نقش شخصیتی قرار می دهد که می خواهد در سفر حماسی خود با استفاده از نیروهای نور و تاریکی دنیا را از ایجاد کنندگان آشوب نجات دهد. نیروهای ایجاد کننده آشوب می خواهند با بر هم زدن توازن، دنیا را نابود کنند. تنها سدی که میان آن ها و هدفشان قرار گرفته است شما هستید!

رامین بازدید : 103 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

هنگامی که برای اولین بار ویندوز نصب می کنید سیستم بسیار سریع و بدون مشکلی دارید. اما گاه می تواند از این بهینه تر نیز شود و یا وقتی مدتی از کار با ویندوز و نصب برنامه های مختلف می گذرد انواع و اقسام خطاها و خرابی به وجود می آید که در سرعت و کارایی سیستم نقش به سزایی دارد.
Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

رامین بازدید : 466 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Xilinx Vivado Design Suite یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی Xilinx می‌باشد که به منظور طراحی FPGA های سری 7 به بعد Xilinx ایجاد گردیده است. این نرم افزار در نسخه‌های گذشته خود به همراه نرم افزار ISE ارائه می‌گردید که مدتی است به طور مستقل و با امکانات و قابلیت های فراوان و ویژه ارائه می‌گردد. Vivado Design Suite برای طراحی‌های سیستم‌های بزرگ ساخته شده است و محیطی است که بر پایه استفاده از IP Core ها و سیستم‌ها بنا شده است. از نظر سرعت مراحل مختلف، تقریبا دارای سرعتی 4 برابر بیشتر از ISE می‌باشد. در حال حاضر هم فقط سری‌های 7 از IC های Xilinx را پشتیبانی می‌کند. تفاوت اساسی که نرم افزار Vivado Design Suite با ISE دارد در سرعت پیاده سازی برنامه روی FPGA می باشد، که از ISE سریع‌تر است. همچنین الگوریتم‌های هوش مصنوعی که برای جاسازی یا Fitting مدار و سیم کشی یا Wiring استفاده شده، بهینه‌تر می‌باشد، یعنی مداری که در داخل FPGA شکل می‌گیرد از لحاظ کاهش تاخیرها و بسیاری از پارامترهای دیگر بهتر می‌باشد.

رامین بازدید : 116 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

اگر کاربر یک گوشی یا تبلت اندرویدی هستید حتماً اصطلاح روت کردن را شنیده‌اید. اما روت کردن چیست و چه فوایدی دارد و آیا باید از روت کردن هراس داشته باشیم؟
روت در لغت به معنای ریشه و اصطلاحاً روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندرویدیتان. وقتی گوشی را برای اولین بار روشن می‌کنید در قسمت تنظیمات یا Settings می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید اما این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است. حال آن‌که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دلتان خواست در گوشی بدهید. روت کردن گارانتی دستگاه شما را باطل می‌کند (هر چند که می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد اما اگر طبق راهنماها عمل کنید هیچ‌گاه به مشکلی بر نخواهید خورد.  شاید در گوگل پلی یا سایت‌های دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی به بعضی‌ها برخورده باشید که نیاز به روت کردن دارند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امکانات بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های معمولی فراهم کنند. اما گرفتن نسخه پشتیبان کامل، انجام خودکار کارها، افزایش سرعت و عمر شارژ، افزایش سرعت مموری کارت و ... از جمله عملکردهای اختصاصی اپلیکیشن‌های روت هستند. با این‌که گوگل حداقل هر سال اندروید را یک‌بار آپدیت می‌کند سازندگان گوشی‌ها برای عرضه آپدیت‌ها تنبل یا بعضاً خسیس هستند و دوست دارند شما را به خرید دستگاه‌های جدیدشان وادار کنند.

رامین بازدید : 83 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

دنبال برنامه ای برای زمان بندی و مدیریت کار های روزانه خود هستید Wunderlist To do Task List بهترین برنامه برای مدیریت زمان و دسته بندی فعالیت های شما است .  بهترین راه برای مدیریت و به اشتراک گذاشتن لیست کارهای روزانه! با اضافه شدن ویژگی جدید مثل یادآوری کننده کاری خاص در قالب متن مطمئن شوید هیچ کاری را فراموش نکنید .این جزئیات به طور اتوماتیک با دیگر دستگاه های شما سینک می شود.

رامین بازدید : 354 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 

WWE 2K15 یکی از بازی های کشتی کج است که به طور سالانه برای کنسول های مختلف عرضه می شود. Visual Concepts و Yuke's (دو استودیو توسعه دهنده این بازی) متعهد شده اند که بهترین تجربه از WWE را در نسخه 2K15 خواهید داشت. تیم Visual Concepts و Yukes به مردم قول یک بازی خوش قیافه و تر و تمیز نسبت به بازی قبل را داده اند. بدن های ورزشکاران بهتر به نمایش گذاشته خواهد شد و قسمت های دیگر مانند تکسچر ها و لباس های بازیکنان هم به بهترین نحو ممکن ساخته خواهد شد. همه این ها به خاطر نورپردازی بهتر در این بازی خواهد بود. برای تکمیل راهی که به آن قدم گذاشته اند، سازندگان تصمیم گرفته اند تا از آخرین تکنولوژی ممکن بهره ببرند و این یعنی که آن ها از Motion Capture در ساخت بازی استفاده خواهند کرد. چهره ی کشتی گیران وارد فاز جدیدی خواهد شد و این بدان معنا می باشد که شما می توانید احساسات را بهتر از قبل در صورت آن ها مشاهده کنید و این بازی را واقع گرایانه تر می کند. همچنین مو ها، سطوح، چهره ها و پوشش رینگ بهبود قابل توجهی خواهد داشت. 

رامین بازدید : 96 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Linux (لینوکس) به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد توانسته است در میان کاربران دسکتاپ نیز جایگاه خوبی پیدا کند.
اوبونتو (Ubuntu) یکی از کاربرپسندترین توزیع‌های گنو/لینوکس است و به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مانند کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده و ... در مدت نسبتاً کوتاه عمر خود، توانسته رشد خیره‌کننده‌ای در جذب کاربران عادی داشته باشد. در ایران نیز این سیستم‌عامل کاربران زیادی را جذب کرده و جامعهٔ مجازی نسبتاً خوبی در کنار آن شکل گرفته‌است. اوبونتو دارای پشتیبانی نسبتاً خوبی از تمام زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان فارسی است. بر طبق آمار وب، این توزیع در بین دیگر توزیع‌های گنو/لینوکس ۵۰ تا ۷۰ درصد سهم بازار را بدست آورده‌است

رامین بازدید : 115 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

با توجه به این که استفاده از دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و ... همه گیر شده است می توان گفت موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing) به سبکی جدید، روبه رشد و موفق از بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه می توان کاربران تلفن های همراه (گوشی های موبایل) را در گروه های مختلفی از لحاظ سن، موقعیت مکانی، جنسیت و ... قرار داد، می توان بازرایابی هدفمندتری را دنبال کرد و می توان با ارسال پیام های چند رسانه ای و تصویری و صوتی و همچنین پیامک های متنی، توجه مشتریان را جلب نمود.
در دوره آموزشی Mobile Marketing Fundamentals شما با موبایل مارکتینگ آشنا می شوید.

رامین بازدید : 86 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/7) تغییرات:

شب چهارم محرم اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 28,187
  • بازدید کلی : 267,159
  • کدهای اختصاصی