loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 117 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
(93/2/18) تغییرات:

نسخه جدید به همراه فعال کننده مراحل بازی و فایل های Save کامل بازی (%100 Save & Unlocker) اضافه شد.

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

ویژگی های بازی Angry Birds:
- دارای 240 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و ...

شما در بازی دارای چند نوع پرنده خواهید بود:

پرنده قرمز: دسته اول پرنده‌ها که به رنگ قرمز بوده و در حقیقت نماد بازی پرندگان خشمگین نیز هست، فقط به صورت مستقیم حرکت می‌ کند و البته بعدها برادر بزرگ‌ترش هم به جمع او اضافه می ‌شود که به مراتب ویران‌گر‌تراست.
پرنده آبی: این پرنده که کوچک‌ ترین پرنده در میان هم‌ نوعان خود است، در هنگام پرتاب، با اشاره انگشت شما به سه قطعه تقسیم شده و در نتیجه خسارت بیشتری وارد می ‌کند.
پرنده زرد: این پرنده نیز همانند پرنده قرمز است؛ با این تفاوت که با اشاره شما سرعت خود را بیشتر کرده و در نتیجه خسارت بیشتری نسبت به پرنده قرمز وارد می‌ کند و بسیار مناسب برای ساختمان‌های چوبی است.
پرنده سیاه: که می‌توان آن را خطرناک ‌ترین پرنده دانست، مانند بمب هیدروژنی عمل کرده و شما باید آن را مانند بمب بر روی عمارت خوک‌ها پرتاب کنید که بعد از چند ثانیه منفجر می‌ شود که باعث تخریب کلی خواهد شد.
پرنده سفید: این پرنده به وسیله تخم خود باعث صدمه دیدن عمارت خوک‌ها می‌شود و به محض اشاره شما، تخم خود را رها می‌کند و بهتر است این پرنده در ارتفاع پایین عملیات خود را انجام دهد تا خود پرنده نیز مفیدتر باشد.
پرنده بوم‌رنگی: این پرنده را که در ادامه بازی شما باید آن را از قفس آزاد کنید تا به لشگریان شما بپیوندند، دارای حرکت بوم‌رنگی است به این صورت که با اشاره شما به صورت بوم‌رنگ حرکت بازگشتی داشته و به بسوی شما بازمی‌گردد و به درد مکان‌هایی می‌خورد که تخریب آن به صورت مستقیم ممکن نباشد.

The survival of the Angry Birds is at stake. Dish out revenge on the green pigs who stole the Birds’ eggs. Use the unique destructive powers of the
Angry Birds to lay waste to the pigs’ fortified castles. Angry Birds features hours of gameplay, challenging physics-based castle demolition, and lots of replay value.
Each of the 240+ levels requires logic, skill, and brute force to crush the enemy. Protect wildlife or play Angry Birds!

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1 GHz
RAM: 256 MB RAM

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Rovio Mobile
حجم فایل: 74 مگابایت
تاریخ انتشار: 17:56 - 93/2/18
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و یا Install و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل
Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

2- اتصال خود به اینترنت را قطع کنید.

3- برای فعال کردن بازی، وارد قسمت Active full version شوید و سپس یک کد دلخواه را به شکل زیر وارد نمایید:
PCDL-
PCDL-PCDL-PCDL

4- برای فعال سازی Unlocker و Save های بازی، محتویات پوشه دانلود شده را نسبت به سیستم عامل خود در یکی از آدرس های زیر کپی نمایید.
Windows XP:
C:\Documents and Settings\نام کاربری خودتان\Application Data\Rovio\
Windows Vista or 7 or 8
:
C:\Users\نام کاربری خودتان\AppData\Roaming\Rovio\

توجه: فعال کننده باعث می شود که همه مراحل بازی فعال شوند و تغییری در بازی Save شده شما ایجاد نمی کند اما Save 100% باعث می شود تمام مراحل اصلی و جانبی بازی، به صورت کامل و همگی با سه ستاره فعال شوند.

توجه: اگر می خواهید، فقط تمامی مراحل بازی را فعال کنید و نمی خواهید فایل های Save شده بازی خود (تعداد ستارگانی که خود با پشت سر گذاشتن مراحل به دست آورده اید.) را تغییر دهید، باید تمامی محتویات پوشه فوق الذکر را به جز فایل highscores.lua در آدرس های ذکر شده کپی نمایید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 2,133
  • بازدید سال : 29,537
  • بازدید کلی : 268,509
  • کدهای اختصاصی