loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 111 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/5) تغییرات:

شب دوم محرم اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

رامین بازدید : 119 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

DeadCore یک بازی پلتفرمر با زاویه دید اول شخص است که از سرعت بالایی برخوردار است و سبک بازی آن بر دو اصل کاوش و سرعت بنا شده است. دنیای بازی یک دنیای تخیلی است که شهری عجیب را به تصویر می کشد و دارای تعداد زیادی از برج های بسیار بلند است که بر روی هوا بنا شده اند! مهی سنگین کل این دنیا را فراگرفته است و برخی از ساختمان ها را آن قدر در خود فرو برده است که از دید پنهان مانده اند. شما باید با استفاده از توانایی های خود بتوانید به بالاترین نقاط این برج های شناور برسید و آن ها را فتح کنید. شخصیت اصلی بازی که حافظه اش را از دست داده است، پس از به هوش آمدن خود را در این دنیای جالب می یابد. او باید راز وجود این شهر و این که او در آن جا چه می کنید را دریابد!

رامین بازدید : 119 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

بازی Dreamfall Chapters یک بازی چند قسمته ماجرایی است که داستانی جالب را برای شما نقل می کند. دنیای بازی به یک زمان و مکان خاص، محدود نمی شود و شما را در میان دنیاهایی که موازی یکدیگر هستند شناور خواهد کرد. یکی از این دنیاها، دنیایی کاملا ماشینی است که همه چیز در آن با فناوری های پیشرفته ادغام شده است. دنیایی نه چندان دل انگیز که می توان سردی و دوری انسان ها از یکدیگر را به واسطه پیشرفت و فراوانی فناوری ها و ماشین ها به چشم دید . دنیای دیگر، قلمرویی خیالی و افسانه ای است که انسان را به یاد قهرمانان داستان های حماسی و اسطوره ای می اندازد. یکی از نکات جالب بازی هم همین تضاد میان این دو دنیاست. در یکی آشوب حکمرانی می کند و در دیگر نظم حکم فرماست. مردم یک دنیا کاملا وابسته به علم هستند و همه چیز را با دیدگاه های علمی بررسی می کنند در حالی که مردم دیگر دنیا از جادو به عنوان کارآمد ترین ابزار استفاده می کنند. در این بازی تصمیمات، مهم ترین عامل پیش برنده داستان بازی هستند، زیرا عواقبی که هر تصمیم در پی دارد ادامه داستان را آن گونه که شما خواسته اید رقم خواهد زد! شخصیت های اصلی بازی که هر یک در یکی از دنیا ها ساکن است، هدف یکسانی دارند و آن نجات رویاها از فراموشی است.

رامین بازدید : 85 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (3)

 

شما با یک برنامه بسیار مفید و کاربردی با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری امام شهیدان برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید تا بتوانید در این ایام سوگواری امام شهدا امام حسین (ع) به نحوه احسن به عزاداری بپردازید. اپلیکیشن بچه های هیات، نرم افزاری است که برای معرفی هرچه بهتر هیات های سراسر کشور به مخاطبین راه اندازی شده است.

رامین بازدید : 105 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

Free Download Manager یا FDN یکی از نرم افزار ها قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود است که با یک رابط کاربری واضح، شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از اینترنت دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود. FDN نرم افزاری 100% مطمعن و یک برنامه منبع باز تحت مجوز GPL است. Free Download Manager تمام ویژگی هایی که شما از یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند انتظار دارید را برای شما فراهم نموده است که از میان آن ها می توان به دانلود از تورنت، زمانبندی شروع و پایان دانلود، نمایش اطلاعات فایل، دانلود ویدئو های فلش، بهینه سازی سرعت اینترنت، پشتیبانی از پروتکل بیت تورنت و... اشاره نمود. علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، FDN با تقسیم کردن فایل های دانلودی به چندین قسمت و دانلود هر یک به صورت جداگانه، باعث افزایش سرعت دانلود تا 600 برابر خواهد شد.

رامین بازدید : 116 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

کار کردن با تصاویر یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین اموری است که امروزه وجود دارد. کاربران از هر نوع که باشند حرفه ای یا مبتدی به دنبال بهترین ابزارها در زمینه عکس و تصویر می گردند. نرم افزاری که برای آن ها کیفیت عکس هایشان را افزایش دهد. تصور کنید عکس قدیمی از دوران جوانی پدربزرگ و مادر بزرگ خود پیدا کرده اید و می خواهید این عکس را درست مانند قبل در آورید.
SILKYPIX یک مبدل جهانی است که با بهره گیری از توابع قدرتمند به شما امکان رسیدن به بهترین نتایج در زمینه ی تصاویر را می دهد. با بهره گیری از پارامترهای حرفه ای در کنار واسط کاربری کامل شما می توانید کیفیت تصاویرتان را به بهترین نحو افزایش دهید. از آنجایی که تبدیل عکس ها از فرمت های خام یکی از امور فراگیر در زندگی امروزه شده است نیاز به مبدل هایی در این زمینه احساس می شود. SILKYPIX یکی از بهترین مبدل ها در سراسر جهان است، رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن.

رامین بازدید : 92 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

Actual File Folders برنامه کاربردی است که برای سریع تر کردن دسترسی کاربران به پوشه ها و فایل ها، و افزایش سرعت عملکرد آن ها، ایجاد شده است. این نرم افزار با ایجاد دو آیکون جدید در ویندوز اکسپلورر، به شما در دسترسی سریع تر به پوشه های مورد علاقه تان و نیز پوشه هایی که اخیرا ایجاد کرده اید، کمک می کند. پس از نصب این نرم افزار دکمه های Recent Folders و Favorite Folders در کنار دکمه های بستن و مینیمایز و ماکسیمایز موجود در در بالای پنجره مرورگر ویندوز، اضافه می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید لیستی از پوشه های مورد علاقه خود را بدون نظر گرفتن مسیر آن ها بر روی کامپیوتر، برای لود شدن سریع، سفارشی سازی کنید. استفاده از امکان اضافه کردن آیکون پوشه های مورد علاقه (Favorite Folders)، شبیه به لیست بوک مارک ها برای وب سایت های مورد علاقه شماست که به مرورگر خود اضافه می کنید. اگر شما پوشه های آهنگ جدیدی بر روی کامپیوتر خود ایجاد کرده باشید با استفاده از این نرم افزار می توانید آن پوشه ها را به لیست خود اضافه کرده و با یک  کلیک به سرعت به ان ها دسترسی پیدا کنید. که این قابلیت این نرم افزار هم شبیه به تاریخچه مرور (هیستوری) مرورگر وب شمایت که در ان به سرعت می توانید به آخرین وب سایت هایی که به تازگی از ان ها بازدید کرده اید، به سرعت دسترسی پیدا کنید.

رامین بازدید : 105 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

P90X + مجموعه آموزش فیتنس و بدنسازی دیگری از کمپانی Beachbody و با مربی گری تونی هورتون (Tony Horton) می باشد که پس از موفقیت سری P90X تولید شده است تا تمام افرادی که تمرینات P90X را انجام داده اند قادر باشند دستاوردهای تناسب اندام خود در دوره قبلی را بالا ببرند.
P90X (مخفف Power 90 Extreme) یک سیستم ورزشی خانگی شناخته شده در سرتاسر جهان است که با هدف بهبود آمادگی جسمانی در طی 90 روز طراحی شده است. اگر از تمرینات و نرمش های خود نتیجه دلخواهتان را بدست نیاورده اید می تواند با کمک راهنمایی ها و آموزش های تونی هورتون، مشاور تناسب اندام (Steve Edwards) و متخصص تغذیه (Carrie Wyatt) نتیجه دلخواه خود را بدست آورید.

رامین بازدید : 135 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

رامین بازدید : 113 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/5) تغییرات:

دوره آموزشی Exploring Android Studio اضافه شد!

محبوبیت سیستم عامل اندروید با گسترش روز افزون استفاده از گوشی ها و دستگاه های همراه هوشمند، همواره در حال افزایش است. گوگل سیستم عامل اندروید (Android) را بر پایه هسته لینوکس توسعه داد. برنامه‌های اندروید به زبان جاوا نوشته می شوند. ابزارهای مختلف اندروید شامل کتابخانه‌ها، خطایاب، شبیه ساز گوشی و یک پلاگین برای اکلیپس برای توسعه دهندگان به راحتی در دسترس است. از ویژگی های این سیستم عامل که در میزان محبوبیت آن نقش به سزایی داشته اند می توان به مواردی مانند پشتیبانی از تمامی تکنولوژی‌های اتصال (=Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای،، پشتیبانی از سخت افزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-۴, H.۲۶۴, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF، امکان ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP، دارای مرورگری بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit، استفاده از نرم‌افزار SQLite برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی و ... اشاره نمود.

رامین بازدید : 232 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

The Sims از آن دسته از مجموعه بازی هاست که بعید است بازیکنی آن را نشناسد و این شهرت بالا را مدیون سبک خاص و منحصر به فرد خود است. یک بازی که برای اولین بار به جای انتشار ژانرهای پر طرفدار و تثبیت شده معمول، زندگی انسان ها را در کنار یکدیگر شبیه سازی می کرد. اولین نسخه منتشر شده از این بازی با محبوبیت بالایی که کسب کرد، زمینه را برای پیشرفت و انتشار نسخه های آتی مهیا نمود و با انتشار هر نسخه شاهد پیشرفت و کامل شدن شبیه سازی ها هستیم. از نکات قابل توجه نسخه چهارم بازی می توان به هوش مصنوعی بالاتر، جزئیات بیشتر زندگی، تعداد انتخاب های بالا برای شخصی سازی ظاهر و شخصیت Sim خود (شخصیتی که خلق نموده اید) و توجه بیشتر به روابط عاطفی در مقایسه با نسخه های قبلی اشاره کرد.

رامین بازدید : 113 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

بازی Fantasia Music Evolved عنوانی است که از انیمیشن کلاسیک Disney الهام گرفته است که عنوانی انحصاری برای کنسول های مایکروسافت می باشد که توسط Harmonix ساخته شده است. بازی Disney Fantasia Music Evolved یک بازی حرکتی موزیکال که الهام گرفته از عناوین کلاسیک Disney movie Fantasia است! شما داخل جزیره Fantasia می شوید که در آن منطقه موزیک و سحر جادو باهم ادغام شده اند. بیشتر گیم پلی بازی را موزیک های عامه پسند و ریمیکس شده تشکیل داده اند و حال شما باید آن ها را بنوازید! بخش مولتی پلیر بازی Fantasia Music Evolved از دو بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. در این بخش بازیکنان میتوانند در مقابل یک دیگر به بازی بپردازند و یا مراحل بازی را به صورت همکاری با یک دیگر به پایان برسانند. بازیکنان می توانند با همکاری یک دیگر melodies و beats جدید برای بازی ایجاد کنند.

رامین بازدید : 97 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

کتاب صحیفه سجادیه، مجموعه‌ای از دعاها و مناجات امام چهارم شیعیان، زین العابدین علی بن الحسین است.این کتاب به انجیل اهل بیت و زبور آل محمد و اخت القرآن معروف است. این کتاب اگرچه در موضوع دعا و نیایش است، ولی شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی است که در شکل و قالب دعا امام بدانها اشاره کرده‌است.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 898
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,456
  • بازدید ماه : 2,541
  • بازدید سال : 29,945
  • بازدید کلی : 268,917
  • کدهای اختصاصی