loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 188 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

رامین بازدید : 148 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

Zentimo xStorage Manager موجب صرفه جویی در زمان و گسترش توانایی های کاربران، هنگام کار کردن با فلش درایوها، درایوهای قابل حمل، مموری ریدرها و سایر دستگاه های متصل از طریق پورت USB می شود. این نرم افزار حاوی منویی برای مدیریت ابزار است؛ هدف این منو انجام وظایف پرکاربرد؛ دیدن سایز و میزان حافظه خالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر آیکون مربوط به درایو، مخفی کردن یک درایو از منو، اسکن برای تغییرات سخت افزاری و توقف یکباره تمام دستگاه ها، با یک کلیک است، از جمله ویژگی های این نرم افزار تست صحیح سرعت درایو است، از آنجایی که تست سرعت بیشتر درایوها تنها با سرعت خواندن/نوشتن یک فایل بزرگ بر روی آن ها اندازه گیری می شود، یک سرعت نظری برای درایو نمایش داده می شود، در اکثر موارد این سرعت حقیقی نیست زیرا اغلب فایل های کوچک روی درایوهای خارجی نوشته می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی از فلش درایوها عملکردی بدتر از دیگر فلش درایو در نوشتن فایل های کوچک دارند، در صورتی که کارایی آنها در نوشتن فایل های بزرگ  یکسان است. Zentimo سرعت خواندن/نوشتن را درمورد سه سایز مختلف از فایل ها اندازه گیری می کند؛ فایل های کوچک 32KB، فایل های متوسط 3MB و فایل های بزرگ 100MB؛ سپس میانگین تمام اندازه گیری ها را به عنوان سرعت درایو نمایش می دهد. سرعت میانگین محاسبه شده توسط Zentimo منعکس کننده عملکرد واقعی درایو خواهد بود و این اندازه گیری حتی از مشخصاتی که توسط فروشنده به شما ارائه شده، دقیق تر است.

رامین بازدید : 145 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

دینامیک سیالات نام یکی از شاخه های بسیار پرکاربرد و وسیع مکانیک سیالات است. موضوع مورد مطالعه در این زمینه از علوم چگونگی رفتار مایعات و گازها به هنگام حرکت تحت اثر عوامل گوناگون می باشد. مطالعهٔ رفتار سیالات (در حرکت و در سکون) را باید از مهم ترین بخش های مکانیک قدیم (مکانیک
کلاسیک)، فیزیک، ریاضیات کاربردی، و علوم و فنون مهندسی به حساب آورد. دینامیک سیالات محاسباتی (Computational Fluid Dynamics) یا سی ‌اِف‌ دی (CFD) یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌هایی‌ست که مکانیک قدیم را به علوم رایانه و توانمندی‌های نوین محاسباتی آن در نیمهٔ دوّم قرن بیستم و در سدهٔ جدید میلادی وصل می‌کند .دینامیک سیالات محاسباتی علم پیش‌بینی جریان سیال، انتقال حرارت، انتقال جرم، واکنشهای شیمیائی، و پدیده‌های وابسته به آن به وسیله حل معادلات ریاضی، که قوانین فیزیکی را بیان می‌کنند، با استفاده از یک فرآیند عددی است. دینامیك سیالات محاسباتی عبارت از تحلیل سیستم های شامل جریان سیال، انتقال حرارت و پدیده‌های همراه، نظیر واكنش های شیمیایی براساس شبیه سازی كامپیوتری می‌باشد. CFD روش بسیار توانایی می‌باشد، به طوری كه طیف وسیعی از كاربردهای صنعتی و غیرصنعتی را در بر می‌گیرد. نرم افزار Tecplot 360 یکی از ابزارهای قدرتمند رسم نمودار داده‌ها در زمینه‌ی CFD است که در رشته‌ی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات کاربرد فراوانی دارد.

رامین بازدید : 344 جمعه 12 دی 1393 نظرات (1)

به روز رسانی :

1393/10/10 نسخه GOTY برای کامپیوتر اضافه شد

بازی سرقت Payday 2 در ادامه نسخه اول بازی به تازگی برای کنسول های پلی استیشن 3 ، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شده است. در نسخه قبلی بازی شما باید به صورت خطی به یک سری مراکز حمله می کردید اما این بار یک نقشه وسیع در اختیار دارید و با گروه خود می توانید به بانک ها و زندان ها حمله کنید. انتخاب گزینش بین سرفت ها زیاد بوده و می توانید با گروه های دیگر همکاری کنید . در بازی می توانید بین چهار شخصیت متفکر ، روح ، مجری و تکنسین یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها توانایی های خاص خود را دارند که باید با هم ترکیب شوند. ماسک ها و سلاح ها نیز عوض شده اند. با هر سرقت موفق می توانید سلاح های پیشرفته تری بخرید. ماسک خود را نیز می توانید شخصی سازی و سفارشی کنید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 130 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

بازی Rugby 15 در سبک ورزشی , شبیه ساز می باشد که توسط استودیو HB ساخته شده و Big Ben Interactive آن را برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر کرده است . شما در بازی می توانید کنترل تیم های رسمی و باشگاهی را در دست گرفته و وارد لیگ معتبر راگبی شوید . بازی راگبی 15 با هدف بهترین شبیه ساز در زمینه بازی ورزشی منتشر شده است و واقعا می توان گفت که از هم رده های خود یک سر و گردن بالاتر است . در مجموع 35 تیم دربازی  وجود دارند که هرکدام قابلیت های خود را داشته و قابلیت ارتقا دارند . یکی از بخش های جالب بازی وجود بخش ویرایشگر است از همین جهت علاقه مندان می توانند بازیکنان محبوب خود را در تیم های پیدا کنند . در نهایت در قسمت Custom tournament می توانید تورنمنت خود را ساخته و مسابقات مختلف انجام دهید . شما می توانید این بازی مهیج را از سایت نوجوانان میهن دریافت کنید .

رامین بازدید : 157 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

به روز رسانی :

1393/10/11 پچ های Tuga Vicio v0.8 و PES Galaxy v2.0.0 اضافه شد

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . در نسخه PES 2015 چهره ها و بازی های بسیاری از بازیکنان به نمونه های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی که کونامی در این سال انجام داده است ساخت مجدد 1000 بازیکن با استفاده از انیمیشن هایو ساختار بازی های آنها بوده است . بازیکنان تیم به راحتی با سیستم بازی شما وفق پیدا می کنند . رفتار بازیکنان بسیار دقیق شده ممکن است به هنگام خطا عصبانی شده و با زدن گل حس شادی را نشان دهد . یکی از نکاتی که کونامی امسال روی آن دقت داشته است افزایش کیفیت انیمیشن های مربوط به تماشاگران بوده است . برخلاف PES 14 این نسخه بر روی کنسول های نسل هشتمی نیز منتشر می شود نمرات منتقدان تا به امروز نسبت به PES 2015 قابل توجه بوده است و توانسته متای 84 را تا اکنون کسب کند . شما می توانید این بازی را از سایت نوجوانان میهن دریافت نمایید .

رامین بازدید : 94 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار FastStone Capture حتما برای همه ی کاربران پیش آمده است که بخواید از دسکتاپ خود فیلم یا عکس بگیرید . همچنین با این نرم افزار می توانید از صفحات وب عکس طولی بگیرید که خود یک قابلیت منحصر به فرد است . نرم افزار FastStone Capture از صفحات اسکرول پشتیبانی می کند و شما به یک منو دسترسی پیدا می کنید تا بتوانید سایز عکس گرفته شده را کوچک یا بزرگ کنید . در این نرم افزار یک ذره بین هم وجود دارد تا کاربر بتواند با زوم کردن بر روی تصویر گرفته شده آن را ویرایش کند . با استفاده از نرم افزار FastStone Capture می توانید عکس های طولی از صفحات وب تهیه کنید و عکسبرداری از هر صفحه و نرم افزار را پشتیبانی می کند . در نرم افزار FastStone Capture می توان یک عنوان نوشته را به عکس اضافه کرد و یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ارسال تصاویر به ورد و پاورپینت است .

رامین بازدید : 121 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (1)

سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

رامین بازدید : 110 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro ابزاری است در زمینه ویرایش کد PHP ، HTML ، CSS ، Javascript  که مشکلات فایلهای پی اچ پی را مشخص خواهد کرد . این نرم افزار با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript با پشتیبانی از Drupal cms ، Joomla cms ، Jquery library می باشد . با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر کاربران احتیاجی به حفظ کردن کد های پی اچ پی نخواهند بود . این نرم افزار همانند نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی عمل می کند و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند . در نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro کد هایی که به اشتباه نوشته شده اند را کاربر می تواند ویرایش کند. کاربر می تواند با کلیک کردن بر روی بلوک انتخاب شده به نوشتن برنامه خود ادامه دهد . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پلاگین های از قبل نصب شده مانند , WordPress , Drupal , Joomla و CakePHP بر روی آن است و در آخر کاربر می تواند از ContextHelp در نرم افزار برای گرفتن اطلاعات در مورد کلید های میانبر استفاده کند .

رامین بازدید : 121 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Smart NTFS&FAT Recovery با انواع حافظه هایی که امروزه استفاده از آن ها رایج است سازگار بوده و کاربران می توانند به سادگی هر نوع حافظه ای را برای جست و جو به این ابزار بسپارند . استفاده آسان از نرم افزار بازیابی اطلاعات به همراه واسط کاربری ساده ای که در نقش مهمی در استفاده کاربران دارد دو خصوصیتی هستند که در همان نگاه اول دیده می شوند . سازگاری با اکثر فرمت هایی که امروزه رواج دارند هم نقش مهمی را در استفاده از این نرم افزار ایفا می کنند چراکه کاربران قادر خواهند با استفاده از Smart NTFS&FAT Recovery بدون هیچ گونه دغدغه ای یک درایو را به این نرم افزار سپرده و منتظر بمانند تا نرم افزار فایل های حذف شده را پس از یک جست و جوی ساده بازیابی کند .

رامین بازدید : 132 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار VMware Workstation ماشین مجازی سازی نام نرم افزاری محبوب در زمینه مجازی سازی می باشد که در ماه آپریل 2014 منتشر گردیده است . یکی از ویژگی های بارز نرم افزار VMware Workstation محیط کاربری ساده و در دسترس بودن گزینه های این نرم افزار می باشد . آن دسته از افرادی که در زمینه کانفیگ سرور می باشند استفاده های فراوانی از این نرم افزار میکنند.

رامین بازدید : 137 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

سیستم عامل Microsoft Windows 10 Server نسخه جدید سری سیستم عامل های سرور شرکت مایکروسافت است که به تازگی نسخه آزمایشی آن منتشر شده است . شرکت مایکروسافت در سال 1993 برای اولین بار اقدام به انتشار سیستم عاملی کرد که امکانات سرور را داشته باشد ، این سیستم عامل Windows NT نامیده شد . با گذشت زمان شرکت مایکروسافت اقدام به ساخت Windows Server با قدرت بالاتر و کامل تر کرد ، نسخه بعدی ویندوز سرور Windows Server 2000 بود که خود شامل چهار نسخه زیر بود :

رامین بازدید : 299 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Metal Gear Solid V Ground Zeroes یکی از بازی های سبک اکشن مخفی کاری است که توسط  Kojima Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و محبوب Konami آن را برای PC به بازار عرضه شده است . این نسخه زیر مجموعه ای از بازی های متال گیر است که اتفاقات داستان بعد از بازی Metal Gear Solid Peace Walker متال گیر صلح واکر روایت می شود . گراند زیروز نیز به عنوان قسمت اول بازی متال گیر سالید ۵ و مقدمه‌ای برای بازی بعدی یعنی  Metal Gear Solid V The Phantom Pain متال گیر سالید ۵ رنج شبح است .

رامین بازدید : 583 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Global Ops Commando Libya یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Spectral Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی bitComposer Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در 21 ژانویه 1968 , بمب افکن A B-52G در اقیانوس منجمد شمالی سقوط می کند و یکی از بمب های اتمیش را از دست می دهد . پس از گذشت این ماجرا همگان خیال می کردند که بمب اتم از دست رفته است ولی اینطور نبود . طبق اطلاعاتی که به دست سازمان CIA می رسد , قرار است  رئیس مافیای روسیه به نام Lebedenko , محموله سلاحی عظیم را با حاکم ظالم لیبی معامله کند . شما به عنوان یک عضو از واحد ویژه , ماموریت دارید تا این معامله اسلحه مرگبار را متوقف کنید . قراموش نکنید سرنوشت جهان در دستان شما است . نوع خاصی از سوم شخص , درگیری های نفس گیر با مجموعه ای از تروریست های خطرناک , وجود ماموریت های متنوع و چالش برانگیز , گرافیک خیره کننده و صداگذاری قوث العاده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 136 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار uTorrent ابزاری است که با آن می توان فایل هایی که در تورنت است  را به راحتی دانلود کرد . uTorrent کلاینتی موثر با قابلیت های کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که رد پای بسیار کمی از خود بر جای می گذارد. نرم افزار uTorrent بدون شک معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد ، این نرم افزار به راحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید uTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد .

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 28,173
  • بازدید کلی : 267,145
  • کدهای اختصاصی