loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 112 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

تمام توسعه دهندگان وب برای پیشرفت در حرفه خود، در کنار آشنایی با کدها و دستورات XHTML/HTML به دانش CSS نیز نیاز دارند. در بحث طراحی با استانداردهای وب، همه ساختار گرافیکی و تصویری صفحه‌های وب باید طبق شیوه‌نامهٔ آبشاری (CSS) قرار گیرد و لابه‌لای صفحه‌های وب نباید دستورهایی از این جنس، برای درج چگونگی نمایش صفحه‌ها نوشته شود. به بیانی دیگر، ساختار سند و متن در هر صفحه، باید پاکیزه باشد و دستورهای چگونگی نمایش و زیبایی، همگی یکسره در شیوه‌نامهٔ آبشاری افزوده شوند.
در دوره آموزشی CSS for Developers شما با مزایا و محدودیت ها و قابلیت های اساسی و کلیدی CSS آشنا می شوید.

رامین بازدید : 111 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

زبان HTML (اچ تی ام ال) یا HyperText Markup Language از مجموعه ای از تگ ها (Tag) تشکیل شده است که برای توصیف ساختار (نحوه نمایش محتویات) صفحه های وب کاربرد دارد. یک سند اچ‌تی‌ام‌ال، یک پروندهٔ مبتنی بر متن (Text-based) است که معمولاً با پسوند .htm یا .html نام‌گذاری شده و محتویات آن از برچسب‌های اچ‌تی‌ام‌ال تشکیل می ‌شود. مرورگرهای وب، که قادر به درک و تفسیر برچسب‌ های اچ‌تی‌ام‌ال هستند، تک‌تک آن‌ ها را از داخل سند اچ‌تی‌ام‌ال خوانده و سپس محتوای آن صفحه را نمایان‌ سازی (Render) می‌کنند. در واقع اچ‌تی‌ام‌ال زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه زبانی برای نشانه‌گذاری ابرمتن است و اساساً برای ساخت‌مند کردن اطلاعات و جدایش اجزای منطقی یک نوشتار - نظیر عناوین، تصاویر، فهرست‌ها، بندها و جداول - به کار می ‌رود.
در دوره آموزشی Heilton HTML شما با مفاهیم زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال آشنا می شوید.

رامین بازدید : 540 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

شما کاربران گرامی شاهد فونت سمبل درود با فرمت TTF  هستید. این فونت سمبل شامل 46 کارکتر علیه السلام، سلام الله علیها، سلام الله علیهما، صلی الله علیه و آله و سلم و ... می باشد طراحان و گرافیست های خوش ذوق می توانند از این مجموعه کاراکترها در طراحی پروژه های مذهبی خود کمک بگیرند. 

رامین بازدید : 152 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

تانک ها نقش بزرگی را در جنگ جهانی دوم بازی کردند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین تانک ها با الهام گرفتن از تراکتور ساخته شدند! از این تانک های کند و نه چندان کار آمد اولیه در جنگ جهانی اول استفاده شد اما تاثیر چندانی نداشتند. اما واضح بود که اگر بر روی فناوری و تاکتیک استفاده از آن ها کار شود، به ابزار بی بدیلی برای جنگ تبدیل می شود. آلمان با شروع جنگ جهانی دوم و با تصرف لهستان در کمتر از یک ماه، کار آمدی تانک های جدید را به جهانیان نشان داد و از آن روز تا کنون وجود تانک در یک سپاه امری حیاتی است. در بازی Panthers in the Fog از مجموعه بازی های استراتژی غیر نوبتی Close Combat، شما باید با سپاهی که دارای تعداد زیادی از تانک های قدرتمند است، به سمت کوه موررتن پیشروی کنید. سربازان سر سخت و شجاع آمریکایی به شدت از تپه 314 دفاع می کنند. آیا می توانید با باز پس گرفتن این تپه مسیر تاریخ را عوض کنید و برای گرفتن انتقام شکست در نرماندی به سمت دریا پیش روید؟

رامین بازدید : 110 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

AVS Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و رایت فایل های ویدئویی می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد و شما می توانید توسط AVS Video Editor ویدئوهای خانگی خود را بسازید. این نرم افزار به تقسیم و حذف صحنه های غیر ضروری، چرخش فایل های ویدئویی می پردازد. این ابزار قابلیت وارد کردن از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

رامین بازدید : 103 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/11) تغییرات:

دوره آموزشی SEO: Link Building in Depth اضافه شد!
دوره آموزشی Analyzing Your Website to Improve SEO اضافه شد!
دوره آموزشی Video SEO Basics اضافه شد!

هم اکنون میلیون ها سایت روی شبکه جهانی اینترنت ثبت شده اند. هزاران وب سایت با موضوعات مشابه فعالیت می کنند و صدها سایت تحت عناوین مشابه مشغول رقابت با یکدیگر هستند. در این میان هرکس که به دنبال چیزی میگردد آن را با کلمه مربوطه جستجو می کند. گوگل و یاهو معروف ترین سایت های جستجوگر در اینترنت است. بهینه‌سازی موتور جستجو (‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.
در دوره های آموزشی SEO Fundamentals شما با عملیات های اساسی و کلیدی برای نمایش بیشتر وب سایت خود در صفحه نتایج موتورهای جستجو آشنا می شوید.

رامین بازدید : 107 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/12) تغییرات:

- بازی با کرک 100% سالم گروه RELOADED بر روی سایت قرار گرفت!

مجموعه بازی‌های Call of Duty را می‌توان موفق‌ترین مجموعه بازی در تاریخ بازی‌های کامپیوتری دانست. نسخه‌های اول و دوم بازی Call of Duty بازی‌هایی درخور و زیبا هستند اما انقلابی که Call of Duty در دنیای کامپیوتر به پا کرد از نسخه چهارم آن کلید خورد. نسخه ششم مسیر رو به رشد مجموعه را به اوج رسانید و نسخه هفتم بازی که Black Ops نام گرفت، با داستانی جذاب چنان شوری در میان بازیکنان به پا کرد که این نسخه را به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های کل تاریخ بازی سازی تبدیل کرد. این نسخه با فروش ۲۵ میلیون عدد از آن درامدی بالای یک میلیارد دلار را برای سازندگانش به ارمغان آورد و پس از این واقعه حتی در میان کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هم نیستند، کمتر کسی بود که نام Black Ops را نشنیده باشد و سازندگان بازی‌های سری Call of Duty با مطرح کردن بازی سازی به عنوان یک صنعت سود آور، کمک شایانی به پیشرفت دنیای بازی سازی کردند.

رامین بازدید : 77 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/12) تغییرات:

شب نهم محرم (تاسوعا) اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

رامین بازدید : 134 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

هشت ضلعی یا Octagon یک بازی که در آن شما حداقل باید با حرکت سریع پشت سر بگذارید .
شما با یک بازی کاملا هیجان انگیر طرف هستید که بعضی مواقع به بازی سرعت میبخشد و یا مانند گودال میشود همچنین با صدا ها شما را از هر آنچه که زنده میمانید دور میاندازد ، این بازی بسیار چالش انگیر میباشد انفجار رنگ شما را در امان نگه میدارد.

رامین بازدید : 149 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

مطمئنا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که قصد دارید خبر مهمی را مطالعه بفرمایید اما فرصت کافی برای مطالعه تمام و کمال آن ندارید و آن را به فرصتی بعد موکول می کنید . نرم افزار Pocket که به معرفی آن می پردازیم دقیقاً برای همین امر ساخته شده که توسط آن شما قادر هستید خبرهای مهم خودتان را در مهم ترین مجلات و روزنامه های دنیا مثل New York Times, Business Week و TechCrunch call it انتخاب کنید تا خبر مورد نظر شما با تمام جزئیات دریافت و در این نرم افزار قرار بگیرد . از مزیت های دیگر این نرم افزار این است که شما می توانید در هر زمانی و در هرجایی در هر دستگاهی (گوشی ، تبلت و کامپیوتر) حتی بدون اتصال اینترنت خبر های مورد نظرتان را به صورت کاملا آفلاین مطالعه نمایید .

رامین بازدید : 118 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار RAR Extractor Free می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
RAR Extractor Free از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده رایگام می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. همچنین می تواند فایل های Rar,Zip,Tar,7-zip,Gzip,Bzip2 را از حالت فشرده خارج كند.

رامین بازدید : 92 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

Shazam نام نرم افزاریست که شاید کمتر کسی با آن آشنا باشد چرا که این نرم افزار اقدام به ارائه ی یک تکنولوژی جدید در عرصه ی موزیک و موسیقی کرده است که کمتر کسی به ممکن بودن آن فکر می کند چه برسد به اینکه بخواهد دنبال آن بگردد . حتما تا به حال برایتان پیش امده که از آهنگی خوشتان آمده باشد و به علت نبود هیچ اطلاعاتی در تگ آهنگ موفق به دریافت کیفیت بالاتر آن آهنگ و یا دیگر آهنگ های آن خواننده نشده باشید . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با آپلود کردن تنها بخشی از آهنگ مورد نظر ، بتوانید اطلاعات کامل آن آهنگ از جمله نام خواننده نام آلبوم سال انتشار و ... را بیابید . بدون شک این امکان یک خدمت جدید و کاملا پیشرفته است که به لطف بسترهای اینترنت سرعت بالا به شما در این زمینه کمک خواهد کرد .

رامین بازدید : 125 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

رامین بازدید : 122 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/9) تغییرات:

شب ششم محرم اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

رامین بازدید : 126 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

در ویرایش جدید بازی Wings! که برای اولین بار در سال 1990 ساخته شده بود، شما در نقش یکی از هزاران خلبان موجود در جنگ جهانی اول قرار می گیرید. در این جنگ برای اولین بار از هواپیما به عنوان یک وسیله جنگی استفاده شد و در ابتدا از آن ها بیشتر برای بمباران تاسیسات دشمن استفاده می شد. اما با بالا رفتن تعداد هواپیماهای دو طرف جنگ، درگیری در آسمان هم بخشی از جنگ شد و یکی از پر هیجان ترین جنگ های رو در رو، جنگ خلبان ها با یکدیگر بود. در این بازی علاوه بر این که به ماموریت هایی فرستاده می شوید که هدفشان بمباران کردن تجهیزات جنگی و منابع دشمن است، باید در نبرد های تن به تن با خلبانان دیگر شرکت کنید و با مهارت خود آن ها را سرنگون سازید. همچنین داستانی دراماتیک و زیبا، شما را تا پایان بازی همراهی می کند.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 28,183
  • بازدید کلی : 267,155
  • کدهای اختصاصی