loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 469 van
رامین بازدید : 91 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/13) تغییرات:

- بازی با کرک 100% سالم گروه RELOADED بر روی سایت قرار گرفت!

مجموعه بازی‌های Call of Duty را می‌توان موفق‌ترین مجموعه بازی در تاریخ بازی‌های کامپیوتری دانست. نسخه‌های اول و دوم بازی Call of Duty بازی‌هایی درخور و زیبا هستند اما انقلابی که Call of Duty در دنیای کامپیوتر به پا کرد از نسخه چهارم آن کلید خورد. نسخه ششم مسیر رو به رشد مجموعه را به اوج رسانید و نسخه هفتم بازی که Black Ops نام گرفت، با داستانی جذاب چنان شوری در میان بازیکنان به پا کرد که این نسخه را به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های کل تاریخ بازی سازی تبدیل کرد. این نسخه با فروش ۲۵ میلیون عدد از آن درامدی بالای یک میلیارد دلار را برای سازندگانش به ارمغان آورد و پس از این واقعه حتی در میان کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هم نیستند، کمتر کسی بود که نام Black Ops را نشنیده باشد و سازندگان بازی‌های سری Call of Duty با مطرح کردن بازی سازی به عنوان یک صنعت سود آور، کمک شایانی به پیشرفت دنیای بازی سازی کردند.

رامین بازدید : 285 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Adobe Captivate یک برنامه بسیار خوب برای ساخت و مدیریت پروژه های حرفه ای E-Learning بدون هیچ گونه کد نویسی می باشد. ترکیب دمو نرم افزار ها و مدل برنامه ها و اسناد برای ساخت فایل های مولتی مدیا و اینتراکتیو از قابلیت های ویژه این نرم افزار است. در واقع ادوب کپتیویت امکانات بی نظیری را برای تولید نرم‌افزارهای آموزشی، نرم‌افزارهای ارزشیابی، تولید آزمون و انواع شبیه‌سازی ‌های نرم‌افزارهای مختلف به ‌صورت کاملا خودکار و تعاملی تحت استاندارهای مدیریت آموزشی (LMS) مانند SCORM با فرمت swf (فلش) در اختیار کاربران قرار می دهد..
در دوره آموزشی Captivate 8 Essential Training شما با قابلیت ها اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

رامین بازدید : 114 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

از آنجایی که یکی از لزوم برنامه نویسی آشنایی با پایگاه داده ها است. بنابراین تبحر در کار با پایگاه داده ها برای تمام برنامه نویسان امری ضروری محسوب می شود.
پایگاه داده‌ها (Database) به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم و سامان مند گفته می‌شود که معمولاً از مجموعه‌ای از رکوردها تشکیل شده و در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد ذخیره می‌شوند. آنچه ذخیره‌سازی داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ها را مؤثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی برای ذخیره‌سازی و روابط بین داده‌ها است. معمولاً DBMSها بر اساس مدل‌هایی که استفاده می‌کنند تقسیم بندی می‌شوند: ارتباطی، شیء گرا، شبکه‌ای و ... .
در دوره آموزشی VTC Database Optimization شما با بهینه سازی پایگاه داده ها آشنا می شوید.

رامین بازدید : 78 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا کیفیت فعالیت های اینترنتی شما را بهبود ببخشد و درآمدزایی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کتاب حاضر مجموعه نکات کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی گردآوری شده است.

رامین بازدید : 130 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Wise JetSearch نرم افزار کاربردی کم حجم و ساده ای است که برای جستجوی سریع فایل ها و پوشه ها طراحی شده است. این نرم افزار دارای ویژگی های بصری بسیاری است که حتی کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی از ان استفاده کنند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری سازمان یافته و بصری است. Wise JetSearch برنامه مفیدی است که بدون استفاده از میزان زیادی از منابع سیستم به شما کمک می کند که به سرعت فایل و یا پوشه ی مورد نظر خود را در هارد دیسک پیدا کنید. پس از این که کلمات کلیدی را در این نرم افزار وارد کردید، دکمه جست و جو را می زنید و این نرم افزار شروع به جست و جو می کند و پس از پیدا کردن فایل مورد نظر نام فایل، نام پوشه، مسیر، اندازه و تاریخ آخرین تغییر را به شما نمایش می دهد. همچنین این نرم افزار از زبان های بسیاری پشتیبانی کرده و برای کاربران محتواهای راهنمای آنلاینی را فراهم کرده است. همچنین این برنامه برای اینکه دسترسی کاربران سریع تر و آسان تر شود، یک ابزار جستجوی سریع را در قالب پنجره ای کوچک در گوشه ی بالا و سمت راست دسکتاپ ایجاد می کند.

رامین بازدید : 85 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

در جهانی که تمام اطلاعات و داشته های ما بر پایه صفر و یک تنظیم شده است، از دست دادن اطلاعات، به گونه ای فاجعه به حساب می آید. یک لحظه تصور کنید که هارد دیسک رایانه تان از کار می افتد یا این که اطلاعات تان را از دست می دهید. در این رابطه می توان گفت که شاید عقلانی ترین راه این باشد که همیشه از اطلاعاتمان پشتیبان تهیه کنیم و به همین خاطر داشتن یک هارد اکسترنال ضروری به نظر می رسد. اگر اطلاعات و مطالب مهمی در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کرده اید و قصد دارید از این اطلاعات مهم، پشتیبان تهیه کنید و یا حافظه سیستم شما نسبتا پر شده است، زمان آن رسیده که یک هارد اکسترنال تهیه کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را به صورت دسته بندی شده در فضای این هارد ذخیره کنید. اگر شما نیز برای نگهداری تمامی اطلاعات خود به صورت یک جا، یک هارد اکسترنال تهیه کرده باشید ممکن است با مشکل به حالت خواب رفتن هارد دیسک خود مواجه شده باشید. اگر چند دقیقه ای با هارد اکسترنال کار نکنید به حالت Sleep درآمده و در صورت کار کردن مجدد با آن، بایستی مدت زمانی را منتظر بمانید تا دوباره فعال گردد. KeepAliveHD برنامه ساده و مفیدی است که مانع از این می شود که هارد دیسک اکسترنال شما به صورت خودکار به حالت خواب (standby) برود. این نرم افزار به این ترتیب کار می کند که هر چند دقیقه یک فایل متنی کوچک را بر روی هار دیسک اکسترنال می نویسد. در نتیجه این نرم افزار سرعت دسترسی به هارد اکسترنال را افزایش خواهد داد.

رامین بازدید : 93 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (1)

در این مجموعه شاهد 25 تصویر وکتور از آیکون های متنوع می باشید که با فرمت های EPS و JPG بر روی سایت قرار گرفته است. این مجموعه مورد استفاده طراحان رابط کاربری، طراحان وب سایت، طراحان نرم افزاری می تواند واقع شود.

رامین بازدید : 98 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

گرس هاپر (Grasshopper) یک پلاگین قدرتمند برای نرم افزار راینو (Rhino) است که روش های جدیدی را برای توسعه و کنترل فرآیند های مدلسازی و طراحی سه بعدی با استفاده از معماری الگوریتمیک و تکرار شونده ارائه می دهد. در واقع پلاگین Grasshopper امکان ساخت مدل های سه بعدی بر اساس توابع، فرمول ها و الگوریتم های پیچیده را بدون نیاز به هیچ گونه اسکریپت نویسی فراهم می کند. بطورکلی این پلاگین به منظور آسان کردن Rhinoscript و کاهش دادن سختی آموزش برنامه نویسی به معماران توسعه یافته است. این پلاگین دارای محیطی می باشد که توابع هندسی از پیش تعریف شده و ارتباط این توابع توسط خط هایی به شکل سیم های اتصال تولید فرم می کنند.
در دوره آموزشی Up and Running with Grasshopper شما با قابلیت های اساسی و کلیدی پلاگین قدرتمند Grasshopper آشنا می شوید.

رامین بازدید : 78 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/13) تغییرات:

شب دهم محرم (عاشورا) اضافه شد!

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم . به مناسبت این ماه مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه مداحی حاج محمود کریمی از دو هیآت رایه العباس (ع) و ثارالله (ع) گردآوری شده است.

رامین بازدید : 127 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

iTools نرم افزار کم حجم و رایگانی است که برای کمک به کاربران آیپد، آیفون و آیپاد در مدیریت ساده تر فایل ها، طراحی شده است. این نرم افزار فوق العاده از آخرین نسخه های این دستگاه ها و بسیاری از برنامه های کاربردی آن ها که برای اتصال به دستگاه شما به ایتونز نیاز دارند، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و سازمان یافته است. با برنامه iTools کافیست دستگاه خود را به سیستم وصل کرده و تمامی اطلاعات دقیق آن را با تمامی جزئیات مشاهده کنید. محیط این برنامه بسیار شبیه به آیتونز می باشد. به کمک نرم افزار iTools می‌توان بدون محدودیت هایی که توسط شرکت Apple تعیین شده، به آسانی و بدون هیچ محدودیتی به انتقال انواع فایل‌ها و نرم افزار بپردازید و یا می‌توانید اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی دستگاه اپلی خودتان را بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و بعدا روی دیگر دستگاه های اپل نصب کنید. با اتصال دستگاه اپل شما به کامپیوتر و باز کردن این برنامه، به سرعت دستگاه شما توسط این برنامه شناسایی شده و اطلاعات دقیقی از مدل آن و حتی جیلبریک (Jailbreak) بودن یا نبودن آن به شما  ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت های آی تولز، ویژگی زنگ ساز است که با استفاده از آن می توانید یک فایل موسیقی انتخاب کرده و تنها با چند کلیک آهنگ های زنگ دلخواه خود را ایجاد کنید.

رامین بازدید : 128 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Celestia یک نرم افزار رایگان و متن باز است که می توانید با استفاده از ان به کشف کیهان در یک محیط سه بعدی بپردازید. رابطه کاربری این نرم افزار بسیار سازمان یافته و بصری است و برای کاربران امکان سفر در سراسر منظومه شمسی و تجزیه و تحلیل ستارگان،  کهکشان ها، سیارات، اقمار، سیارک ها، ستاره های دنباله دار، و فضاپیما ها را امکان پذیر می کند. این نرم افزار یکی از کامل ترین و کم حجم ترین نرم افزارهای مطالعه علوم کیهانی و یا سیر وسیاحت در میان سیارات، ستارگان و کهکشان های بیشمار می باشد. ه محض اجرای نرم افزار مسافرت مجازی از مجاورت سیاره زمین، آغاز می گردد. به طور خیلی ساده با کلیک بر روی هر نقطه نورانی می توان مشخصات دقیق نجومی آن را در در سمت راست قسمت بالا تصویر مشاهده نمود و با کلیک راست و انتخاب Go می توانیم به آنجا سفر کنیم. کلیه اطلاعات و عکس های موجود در نرم افزار کاملا واقعی و درست می باشند و مطابق آخرین کاتالوگ های نجومی و عکس های تلسکوپ فضایی هابل و سایر تلسکوپ ها تهیه گردیده اند. می توانید تصاویری که در نرم افزار مشاهده می کنید را در فرمت JPEG یا PNG ذخیره کنید و حتی می توانید فعالیت هایی که در نرم افزار انجام می دهید و سیر وسیاحت خود را در یک فایل ویدئویی با فرمت AVI ثبت و ذخیره کنید.

رامین بازدید : 86 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

عبارت باقاعده (Regular Expressions) از تعدادی نمادهای ثابت و اپراتور تشکیل شده است که مشخص کننده مجموعه ای از این رشته ها وعملگرا ها در این مجموعه است. در علوم رایانه، عبارات با قاعده (عبارات منظم) از تعدادی نمادهای ثابت و اپراتور تشکیل شده اند که مشخص کننده مجموعه ای از این رشته ها و عملگرا ها در این مجموعه است. یک عبارت باقاعده با زبان معمولی نوشته می‌شود که می‌تواند توسط یک پردازشگر عبارت باقاعده، یا یک برنامه که به عنوان تولید کننده مترجم یا بررسی‌کننده متن و تشخیص قسمت‌هایی از آن به وسیله مشخصات استفاده شود.
در دوره آموزشی Using Regular Expressions شما با مفاهیم و اصول مطرح شده در مبحث عبارات با قاعده آشنا می شوید.

رامین بازدید : 148 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

 

Bridge Constructor نسخه جدید بازی پل سازی کم حجم است که در سال 2013 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . تا به حال فکر کرده اید که پل های چگونه ساخته میشوند؟ دوست دارید جای مهندس پل سازی باشد؟ دوست دارید ساخت انواع پل را در مکان های خطرناک تجربه کنید؟ بازی Bridge Constructor میتواند تمام خواسته های شما را در عرصه پل سازی برآورده کند. شما در بازی پل سازی میتوانید مثل یک مهندس حرفه ای پل سازی به ساخت پل ها در مکان سخت شهری و برون شهری بپردازید.

شما باید در مکان های مختلف مانند دره های باریک , رودخانه ها , خیابان ها , تپه ها , ساحل و... پل سازی کنید و تمامی مقیاس هایی که برای ساختن پل لازم است را رعایت کنید. بازی Bridge Constructor شامل 40 مرحله میباشد که شما میتواند در بازی انتخاب کنید که این 40 مرحله در کدام منطقه باشد مثلا در دره , خیابان و غیره. همچنین شما برای ساخت پل ها باید از چهار نوع ابزار متفاوت مثل چوب , فولاد , بتن و کابل استفاده کنید. 

رامین بازدید : 102 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار PDF-to-Image-Pro ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل هرگونه اسناد و پی دی اف به فرمت های تصویری می باشد. این برنامه تبدیلات را با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد. این نرم افزار از فرمت های TIFF, JPEG, PNG, GIF, BMP, TGA, PPM, و JPEG2000 پشتیبانی می نماید.

رامین بازدید : 111 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

 

با نرم افزار TokenLock میتوانید به راحتی در کمترین زمان ممکن مک خود را فوری قفل کنید و یا آنلاک کنید. با TokenLock میتوانید بر تلفن خود و یا هر دستگاه بلوتوث همچنین USB را در مک خود قفل و یا آنلاک کنید همچنین می توانید برنامه ریزی کنید که وقتی آن USB به مک شما متصل میشود خودکار آنلاک شود ، بر خلاف رقبا، TokenLock همچنین می توانید محافظ صفحه نمایش خود را باز کند و یا به صورت خودکار رمز عبور خود را وارد کند هنگامی که مک خود را از حالت خواب بردارید .

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 28,105
  • بازدید کلی : 267,077
  • کدهای اختصاصی