loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 175 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (1)

نسخه جدید بازی اکشن، زیبا، پرطرفدار و ماجرایی مرد خفاشی یا بتمن با نقشه های جدید، دشمنان جدید با هوش مصنوعی بالاتر، سطوح سختی متفاوت، لباس های جدید برای بتمن و گرافیک بهتری عرضه شده است. اگر از بازی Arkham Origins به یاد داشته باشید، داستان آن چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد، جایی که مردی که ماسک سیاهی به صورت داردبه دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان در پی یافتن این سوال است که چراوی قصد انجام چنین کاری را دارد. حال نسخه جدید ادامه همان داستان را دنبال می کند و شما می توانید اطلاعات بیشتری از گذشته شوالیه تاریکی پیدا کنید. در این بازی می توانید سبک بازی مخفی کاری و مبارزه به صورت آزاد را تجربه کنید و زرادخانه عظیمی از سلاح ها و ابزار های جالب و متنوع داشته باشید. از نظر ابعادی این بازی، یک بازی دو و نیم بعدی می باشد. بازی دو و نیم بعدی در اصل یک بازی دو بعدی است که مجموعه تصاویر، طوری در آن به نمایش در می آیند که حالت سه بعدی را شبیه سازی می کند و باعث می شود که بازی سه بعدی به نظر آید.

شبی بتمن مثل همیشه در حال گشت زنی شبانه خود برای امن نگاه داشتن شهر گاتهام است، او ناگهان متوجه زن گربه ای یا Catwoman می شود که در حال دزدیدن چیزی از ساختمانی با فناوری پیشرفته است. بتمن او را دنبال می کند و او را دستگیر می کند و سپس به زندان دروازه سیاه می برد. دو هفته بعد رئیس پلیس گوردون با بتمن تماس می گیرد و به او خبر می دهد که در دروازه سیاه یک انفجار صورت گرفته است و همچنین زندانیان که حالا آزاد هستند، گروگان هایی در دست دارند. زندان به سه بخش تقسیم شده است و جوکر، پنگوئن و مرد نقاب سیاه هر کدام یک بخش از زندان را کنترل می کنند. پس از ورود بتمن به زندان او زن گربه ای را می بیند. زن گربه ای بتمن را از وجود گروگان ها در قسمتی از زندان مطلع می کند که دارای بالاترین امنیت است و به نام بال آرکهام شناخته می شود. بازیکن به عنوان بتمن می تواند به دلخواه رقیب خود را از میان سه غول بازی انتخاب نماید.

 

While patrolling Gotham one night, Batman spots Catwoman stealing from a high-tech building, and chases her, eventually catching her and taking her to Blackgate. Two weeks later, Captain Gordon contacts Batman to inform him of an explosion at Blackgate, as well as multiple hostages held by the now free inmates. The prison has been divided into three main territories, each one held by the Joker, Penguin and Black Mask. Upon entering the prison, Batman encounters Catwoman, who informs him of hostages held inside the maximum security area of the prison, known as the Arkham Wing. As Batman, the player can choose to pursue the three bosses in any particular order.
Before leaving, Catwoman also informs Batman that Joker has cut the air supply to the wing, leaving the hostages with minimal air. On his way to finding Joker, Batman encounters Warden Joseph rigged to bombs in his office. In an attempt to free him, he is attacked by Deadshot, who plans to kill Batman, after agreeing to do so for Joker, Penguin and Black Mask. Batman is able to defeat him and rescue Warden Joseph, who tells Batman that Joker is located in his office. Making his way to the office, Batman confronts the Joker and is able to defeat him, acquiring codes needed to shut down the gas set to release on the hostages. He notices, however, that the air supply was not cut as Catwoman had stated.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory:
2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS; AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Armature Studio
حجم فایل: 2080 مگابایت
تاریخ انتشار: 07:49 - 93/1/13
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

پس از نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.
اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها action , adventure , اکشن , ماجرایی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/01/13 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
افزایش رایگان بازدید سایت یا وبلاگ شما
بعد از نیم ساعت 500 بازدید کننده واقعی به سایت یا وبلاک خود بفرستید.
آموزش و ثبت نام در www.5421.lxb.ir




کاملا رایگان



.
.
.


.
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 1,719
  • بازدید سال : 29,123
  • بازدید کلی : 268,095
  • کدهای اختصاصی