آقای Fasahat Salim می گویند:
برای ما که در چنین سطح گسترده ای فعالیت داریم بسیار هیجان انگیز است. ما از حداکثر ظرفیت موتور CryEngine بهره می بریم. این یکی از بزرگترین دنیاهایی می باشد که ما تا کنون در Crytek خلق کرده ایم و بابت آن بسیار هیجان زده هستیم.
اولین سری از Homefront در سال ۲۰۱۱ توسط دو شرکت ساخته و منتشر شد که دیگر حضور ندارند و از بین رفته اند وآنها عبارتند از استدیو Kaos و THQ. زمانی که THQ ورشکست شده تمامی IP های خود را به فروش گذاشت، استدیو Crytek با پرداخت ۵۴۴,۰۰۰ دلار، سری Homefront را خریداری کرد و شرکت Deep Silver که به عنوان ناشر سری بازی Dead Island شناخته می شود، توزیع The Revolution را بر عهده گرفته است.
داستان عنوان Homefront نبرد نیروهای مردمی با ارتش متخاصم کره شمالی را در سواحل غربی آمریکا به تصویر می کشید اما در The Revolution چهار سال پس از اولین حمله متجاوزین گذشته است و این بار نبرد در فیلادلفیا دنبال می شود. اما حالا چرا این منطقه؟ آقای Fasahat Salim ادامه می دهند:
زمانی که ما به ساخت بازی فکر می کردیم، در هر جای آمریکا می توانست وقایع آن جریان پیدا کند. ما فیلادلفیا را انتخاب کردیم چرا که نمادهای شگفت انگیز بسیاری در آن موجود می باشد. اینجا مکان تولد استقلال ایالات متحده آمریکا است وساختمان های نمادین بسیاری دارد.
تا سال ۲۰۱۵ و تجربه Homefront: The Revolution بر روی Xbox One, PlayStation 4 و PC باید صبر پیشه کنیم تا ببینیم Crytek آیا می تواند بر مشکلات خود قلبه کند و یک محصول بی نقص را شاهد باشیم یا اینکه نتیجه چیزی بسیار بدتر از اینها خواهد بود؟
گیمفا