loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 470 van
رامین بازدید : 117 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

با نسخه VMware سیستم عامل های مکینتاش میتوانید از سیستم عامل های شرکت اپل در ویندوز استفاده کنید . شرکت اپل هم مانند مایکروسافت دارای چند سیستم عامل می باشد ، شاید شما هم خواسته باشید از سیستم عامل مکینتاش استفاده کنید ، در اینجا سیستم عامل های مکینتاش را به صورت نصب شده روی نرم افزار Vmware برای دانلود آماده کردیو و فقط کافیست فایل VMware سیستم عامل مورد نظر خود را دانلود کنید و با نرم افزار VMware Workstation آن را اجرا کنید و از کار کردن با سیستم عامل مکینتاش لذت ببرید . در اینجا نسخه های زیر را برای دانلود آماده کرده ایم :

- Mac OS X Mavericks

- Mac OS X Lion

- Mac OS X Mountain Lion

رامین بازدید : 133 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار BlueStacks اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر برای کاربرانی که میخواهند نرم افزار و بازی های اندروید را بر روی سیستم ویندوز نصب و از آن استفاده نمایند مناسب می باشد . نصب نرم افزار به صورت ویجت بر روی ویندوز 7 و 8 قابل نمایش بوده و میتوان با استفاده از منوهای در نظر گرفته شده از تمامی فایل های موجود با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید . با استفاده از نرم افزار میتوان فقط با چند کلیک ساده برنامه و بازی های اندروید را به صورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کرده و یک رابط قدرتمند بین سیستم عامل اندروید و ویندوز برقرار کنید . استفاده از محیط گرافیکی نرم افزار و دسترسی به فایل های اندروید توسط گدجت و به صورت آیکونی موجود می باشد . برخی از نرم افزارهای سیستم عامل اندروید علاوه بر اجرا به اینترنت جهت بروزرسانی و یا برقراری ارتباط نیاز دارند . نرم افزار BlueStacks  قابلیت اتصال به اینترنت توسط آی پی سیستم عامل ویندوز را دارا می باشد . اجرای بازی و نرم افزارهای سه بعدی بر روی ویندوز نیز امکان پذیر می باشد .

رامین بازدید : 103 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار GeoGebra برای دانش آموزان ، معلمان و همه کسانی است که با ریاضیات سر و کار دارند . نرم افزار GeoGebra در زمینه های حساب ، هندسه ، جبر و حساب دیفرانسیل و انتگرال دارای ابزار های بسیار قدرتمند می باشد و کاربران را قادر می سازد تا کار با نقاط ، بردارها ، خطوط ، بخش های مخروطی ، فرمول ها ، معادلات و مختصات را فرا گیرند و محسبات مورد نظر خود را انجام دهند . نرم افزار GeoGebra همچنین امکان کار با مشتقات نمادین و دستورات پیچیده مانند ریشه و دنباله ها نیز وجود دارد .

شاید مهمترین خاصیت نرم افزار GeoGebra پشتیبانی آن از زبان فارسی باشد که کار با آن را برای کاربران فارسی زبان بسیار آسان کرده است . زبان های دیگری نیز در نرم افزار قابل دسترس هستند که به سرعت می توان محیط نرم افزار را به زبان مورد نظر تغییر داد .

ژئوجبرا به وضوح نمرکز خود را بر روی قشر علاقمند به علم ریاضی متمرکز کرده و سادگی نرم افزار باعث شده تا طیف وسیعی از کاربران از دانش آموزان دبیرستانی تا کارشناسان رشته ریاضیات محض بتوانند از آن استفاده لازم و مورد نظر را داشته باشند .

رامین بازدید : 141 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار Origin یک نرم افزار بسیار عالی برای اجرای بازی های مختلف و جدید و ایجاد یک شبکه اجتماعی در حین بازی است . به این صورت که شما می توانید در هنگام بازی با دوستان و افرادی که در بازی هستند چت و گفتگو کنید و بازی را جلو ببرید . Origin در بازیهای جدید بسیار پر کابرد است . نرم افزار Origin به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم و در هر زمانی بتوانید بازی های EA Games را خریداری کنید و یا در هر زمان حتی در میان بازی مرورگر خود را باز کنید و درباره بازی خود اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و یا با ساختن پروفایل اختصاصی خود میتوانید library مخصوص خود را ایجاد کنید و به دوستان خود اجازه دهید تا از آن دیدن کنند . نرم افزار Origin به شما امکان آن را می دهد که به طور مستقیم بازی ها را بر روی سیستم خود دانلود کرده و به آسانی آن را نصب کنید .

رامین بازدید : 206 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

درایورهای Nvidia Drives به شکل کلی در دو دسته NVIDIA DRIVERS GeForce Driver WHQL و NVIDIA DRIVERS GeForce Driver در نسخه های 32 و 64 بیتی قرار دارد . Nvidia یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌ های کارت‌ های ویدئویی ، گرافیکی ، ایستگاه‌های کاری ، رایانه‌ های شخصی ،  handheld و … در سرتاسر جهان است . اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدار های مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌ های گرافیکی ، کارت‌ های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس (Xbox) ، پلی‌استیشن و … می‌ باشد .

عامه پسندترین محصول اِن ویدیا سری (GeForce) ، مناسب برای بازی و سری (Quadro) مناسب برای کارهای حرفه‌ای است ، به طوری که پردازنده‌های گرافیکی به خوبی تراشه‌ های سری nForce می‌ باشند.

به دلیل تحریمات کشور عزیزمان و عدم دسترسی شما عزیزان به سایت رسمی این شرکت بر آن شدیم که جدیدترین درایور ها را برای شما آماده کنیم .

رامین بازدید : 124 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا 15 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا 15 اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

رامین بازدید : 153 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نسخه جدید مجموعه نرم افزار ادوب به نام  Adobe Creative Cloud Collection منتشر شد . در این سری تمامی نرم افزارهای ادوب با آخرین تغییرات که شامل صدها ویژگی جدیده و نرم افزارهای جدید مانند Adobe Sketch و Adobe Live نیز بروزرشانی شده . در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این نسخه خواهیم پراخت . نسخه Adobe Creative Cloud 2014 Collection Updated 08.2014 که آپدیت ماه آگوست 2014 می باشد تغییرات بیشماری نسبت به نسخه اولیه کرده که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

رامین بازدید : 140 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

تیم ایرانی Modding Pars بالاخره پچ لیگ برتر ایران برای بازی PES 2015 را منتشر کرد. با نصب پچ PWM v1.0 تمام تیم های لیگ برتر ایران با اسامی کامل و لباس تیم ها به بازی Pro Evolution Soccer 2015 افزوده می شود و البته علاوه بر این تمام اسم های بازیکنان و ترکیب تیم ملی ایران هم اصلاح می شود و به صورت کاملا صحیح نشان داده می شود. Persian WM v1.0 Patch غیر تاثیر بر لیگ برتر و تیم ایران اصلاحات دیگری هم دارد که در زیر برای شما لیست کرده ایم.

رامین بازدید : 105 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

رامین بازدید : 136 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)
(93/9/27) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.02 به همراه Data pack 2 اضافه شد.

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

رامین بازدید : 185 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

مجموعه Just Speak up یک دوره سه سطحی از انتشارات Compass برای تقویت مهارت Speaking زبان انگلیسی است. این سه کتاب طیف گسترده ای از موضوعات مکالمه را به زبان آموز ارائه می کند. ویژگی هایی که از این مجموعه می توان نام برد مکالمه های کوتاه و سریع، افزایش و تقویت دایره لغات زبان انگلیسی است.

رامین بازدید : 135 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

ستاره شناسی یکی از قدیمی‌ترین علوم است. ستاره شناسان در تمدن‌های اولیه بشری به دقت آسمان شب را بررسی می‌کردند و ابزارهای ساده ستاره شناسی از همان ابتدا شناخته‌شده بودند. با اختراع تلسکوپ، تحولی عظیم در این رشته ایجاد شد و دوران ستاره شناسی جدید آغاز شد. در مجموعه حاضر شما بیشتر با علم ستاره شناسی آشنا خواهید شد.

رامین بازدید : 114 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

Autodesk Building Design Suite یک نرم افزار طراحی ساختمان سه بعدی است که از هر مرحله از workflow شما پشتیبانی می کند. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به تولید تجسم های واقعی، استفاده از شبیه سازی یکپارچه و ابزار تجزیه و تحلیل، ایجاد مستندات ساخت و ساز و آگاهانه تر کردن طراحی و تصمیمات ساخت و ساز اشاره کرد. این نرم افزار شامل  مجموعه ای از نرم افزارهای لازم در زمینه ی ساخت و ساز چون: AutoCAD, AutoCAD Architecture, AutoCAD MEP, AutoCAD Raster Design, Navisworks Simulate, Revit, Inventor, 3ds Max Design, Autodesk InfraWorks و ... می باشد.

رامین بازدید : 112 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار SyncBackPro توانسته است در بین نرم افزارهای پشتیبان گیری world-class خود را جای دهد. SyncBackPro می تواند فایل های شما را با پشتیبان هایی که قبلاً در یک درایو یا جای دیگر قرارداده اید همسان (synchronize) نماید. علاوه بر قدرت بسیار بالا کارکردی آسان و سریع دارد.
این نرم افزار توسط ادارهای پلیس، بیمارستان ها، شرکت های بزرگ و کوچک و در منازل توسط کاربران آماتور و حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است. دانلود بیش از 2000000 نسخه از سایت نرم افزار نشانه محبوبیت آن می باشد.

رامین بازدید : 126 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

Advanced Design System یا ADS به عنوان قدرتمند ترین محصول شرکت Keysight EEsof EDA، یک نرم افزار تحلیل Microwave بوده که ابزار طراحی قدرتمندی را در اختیار مهندسان RF/Microwave، طراحان DSP و طراحان سیگنال ترکیب شده قرار می‌دهد.
این برنامه شامل کتابخانه‌ای از قطعات معمول مانند المان‌های فشرده، خطوط انتقال، Power Splitter ها، هایبریدها، دیودها، ترانزیستورها، منابع و غیره می‌باشد که از آنها برای ساخت و شبیه ‌سازی یک مدار یا سیستم استفاده می‌شود. نتایج خروجی‌هایی مانند پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه زمان و توان ورودی خروجی مقایسه‌ای، در فرم‌های عددی و گرافیکی در این برنامه قابل دریافت است. همچنین به کمک این نرم‌افزار تکنیک‌های بهینه‌سازی مختلفی را برای رسیدن به عملکرد مورد نظر مدار می‌توان به‌کار برد.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 28,131
  • بازدید کلی : 267,103
  • کدهای اختصاصی