loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 132 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/11/20) تغییرات:

- این نسخه از مجموعه آفیس به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ می‌باشد.

- نسخه Select Edition آفیس 2010 همراه با نرم افزارهای Visio و Project بر روی سایت قرار گرفت.

Microsoft Office 2010 یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این مجموعه امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می‌باشد. این نسخه از مجموعه آفیس بر روی ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می‌باشد. از ویژگی‌های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می‌توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه‌های بصری گرافیکی نام برد؛ همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 وجود داشت نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده‌ها بسیار آسان‌تر شده است.

معرفی مختصر نرم افزارهای داخل مجموعه Microsoft Office Professional Plus 2010:

- Word 2010: قدرتمندترین نرم افزار پردازشگر متون و صفحات.
- Access 2010: تهیه‌ی بانک‌های اطلاعاتی و تهیه گزارشات حرفه‌ای و به اشتراک گذاری آن‌ها.
- Outlook 2010: پشرفته‌ترین نرم افزار مدیریت پست الکترونیکی.
- PowerPoint 2010: ساخت پروژه‌ها و اسلایدهای زیبا و گرافیکی.
- Excel 2010: مدیریت و ساخت آسان و پیشرفته صفحه گسترده و جداول اطلاعاتی.
- InfoPath 2010: جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده‌ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان.
- OneNote 2010: یادداشت کننده فوق العاده آسان که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهم را در محیطی امن می‌دهد تا هر زمان که بخواهید بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید.
- Publisher 2010: بهبود راهکارها و افزایش قابلیت‌های تجاری و اقتصادی پروژه‌ها.

معرفی بسته Microsoft Office Professional Plus 2010:
این نسخه از آفیس 2010 که به صورت اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر شده است، شامل کامل‌ترین نسخه آفیس و دربردارنده تمامی برنامه‌های آن یعنی نسخه Professional Plus است و تمامی آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های آفیس 2010 در این بسته گنجانده شده است در واقع به هنگام نصب این نسخه از آفیس، برنامه به صورت خودکار تمامی آپدیت‌های ارائه شده را تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ نیز همراه با آفیس نصب می‌کند.

توجه: این بسته شامل دو برنامه Visio و Project نمی‌شود.

معرفی بسته Microsoft Office Select Edition 2010:
این نسخه از آفیس 2010 که به صورت اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر شده است، شامل بسته کامل نرم افزارهای کاربردی آفیس یعنی Professional Plus و همچنین دو برنامه قدرتمند Microsoft Visio Premium 2010 و Microsoft Project Professional 2010 نیز هست.

این بسته در هنگام نصب به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تمامی برنامه‌های آفیس را به صورت تک تک و یا به صورت یکجا نصب کنید، همچنین دو برنامه ذکر شده در این بسته گنجانده شده است.

لازم به ذکر است که همانند مجموعه دیگر آفیس، این بسته نیز دربردارنده‌ی تمامی آپدیت‌ها تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ است.

لیست کامل نرم افزارهای قابل نصب در این بسته:

- Microsoft Access 2010
- Microsoft Excel 2010
- Microsoft InfoPath 2010
- Microsoft Office Professional Plus 2010
- Microsoft Office Proofing Tools Kit Compilation 2010
- Microsoft Office Standard 2010
- Microsoft OneNote 2010
- Microsoft Outlook 2010
- Microsoft PowerPoint 2010
- Microsoft Project Professional 2010
- Microsoft Project Standard 2010
- Microsoft Publisher 2010
- Microsoft SharePoint Workspace 2010
- Microsoft Visio 2010
- Microsoft Word 2010


معرفی نسخه‌های 32 و 64 مجموعه Microsoft Office:

مجموعه آفیس در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه می‌شود که بر اساس معماری پردازنده اصلی سیستم بر روی ویندوز قابل نصب می‌باشد و هیچ گونه تفاوتی بین کارایی و ویژگی‌های این دو نسخه نمی‌باشد.
اما شرکت مایکروسافت همیشه به کاربران پیشنهاد می‌کند علی رغم داشتن ویندوز 64 بیتی از آفیس 32 بیتی نصب و استفاده کنند و نسخه 64 بیتی آفیس پیشنهاد نمی‌شود.
علت آن این است که نسخه 32 بیتی سازگاری بیشتری با سایر برنامه‌ها و مخصوصاً Add-on ها و Plug-in های جانبی دارد و از طرفی تفاوت چشم گیری در قدرت پردازش این دو نسخه وجود ندارد لذا گروه پی سی دانلود نیز به شما پیشنهاد می‌کند تا از نسخه 32 بیتی استفاده نمایید.
نسخه 64 بیتی فقط زمانی برتری خود را نسبت به نسخه 32 بیتی نشان می‌دهد که پردازش متون و صفحات در ابعاد بسیار وسیع صورت بگیرد، در این صورت نسخه 64 قادر است تا پردازش قوی‌تری نسبت به نسخه 32 بیتی انجام دهد ولی این کاربرد نه تنها در ایران بلکه در سازمان‌های بزرگ نیز تقریباً بلااستفاده است.

نکات قابل توجه:
- این مجموعه اختصاصی همانند سایر مجموعه‌های دیگر سایت، بدون هیچ گونه دستکاری می‌باشد و هیچ برنامه و یا امکانی حذف و یا اضافه نشده است، بلکه فقط تمامی بروزرسانی‌های لازم در داخل مجموعه گنجانده شده‌اند.
- تمامی نسخه‌های قرار داده شده، نسخه Volume یا VL هستند و در هنگام نصب نیازی به Product Key ندارند، پس از نصب می‌توانید با ابزار فعال سازی قرار داده شده در قسمت «دانلود» برنامه خود را به صورت کامل و مطمئن فعال کنید.
- نسخه Select Edition به علت حجم بالای نرم افزارها و آپدیت‌ها قابل رایت بر روی یک DVD معمولی نیست و باید بر روی یک DVD 9 گیگابایتی (دو لایه) رایت شود.

 

Microsoft Office 2010 gives you powerful new tools to express your ideas, solve problems, and connect with people. Office 2010 lets you work how, when, and where you want, letting you get things from a PC, the Web, and even a smartphone.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 500 MHz 32-bit or 64-bit processor or higher.
- 256 MB of system memory or more.
- 3 GB of available disk space.
- 1024x768 or higher resolution monitor.
- DVD-R/W Drive.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 2192 + 2468 + 6175 + 6964 مگابایت
تاریخ انتشار: 18:20 - 92/11/19
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1. ابتدا تمامی قسمت‌های نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.
2. فایل‌های دانلود شده را از حالت فشرده خارج نمایید.
3. یک فایل با پسوند ISO مشاهده می‌کنید که برای نصب آن دو راه وجود دارد:
راه اول: فایل ISO را به کمک نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج نموده و با اجرای فایل Setup.exe برنامه را نصب کرد.
راه دوم: فایل ISO را به کمک برنامه ISO Burner بر روی یک DVD رایت کرده و سپس اقدام به نصب نمود.
4. بعد از نصب برنامه مورد نظر خود، برنامه را به کمک فعال ساز قرارداده شده فعال کنید.
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 1,793
  • بازدید سال : 29,197
  • بازدید کلی : 268,169
  • کدهای اختصاصی