loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 142 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/1) تغییرات:

دوره آموزشی Foundations of Drawing: Light and Shadow اضافه شد!
دوره آموزشی Foundations of Drawing تا Apr 28, 2014 تاریخ آپدیت شد!

طراحی و رسم همواره یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین وسایل برقراری ارتباط برای بیان ایده‌ های بصری بوده‌ است. تنها با آگاهی از برخی اصول ساده و استفاده از آن ها برای رسم آن چه می بینید، هرکسی می تواند یاد بگیرید طراحی کند و نقش های زیبایی را خلق کند. شما می توانید با دانستن تئوری ها و تجربیات افراد متبحر و ترکیب آن ها با آن چه از تماشای نمونه های واقعی به دست می آورید، به نقاشی از اشیاء پیرامون خود بپردازید.
در دوره های آموزشی Foundations of Drawing Tutorial Series شما با اصول اساسی طراحی و مراحل طراحی به صورت گام به گام آشنا می شوید.

رامین بازدید : 107 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

ایجاد تصویری واقع گرایانه از محصولات برای استفاده در تبلیغات چاپی و یا ویدویی از اهمیت ویژه ای در امر بازرایابی و فروش محصولات برخوردار است که گاهی هزینه های بالایی را می طلبد. البته با وجود نرم افزار های قدرتمندی مانند CINEMA 4D می توان کاری که باید با تجیهزات گران قیمت عکاسی انجام داد را شبیه سازی نمود و هزینه های را تا حد زیادی کاهش داد.
نرم افزار CINEMA 4D یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه طراحی 3 بعدی می باشد و امکانات بسیاری در زمینه فیلم، تلویزیون، تبلیغات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد.
در دوره آموزشی Digital Product Photography with CINEMA 4D شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند برای رندرینگ و شبیه سایز عکس های تجاری آشنا می شوید.

رامین بازدید : 124 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

Steganos یكی از شركت های تولید كننده ی نرم افزارهای امنیتی است كه محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است.
بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شركت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای كامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و ... است.

رامین بازدید : 134 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

eJay House نرم افزار قدرتمندی است که از شما یک دی جی واقعی می سازد. در استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که شما هیچ گونه تجربه ای دز زمینه ساخت و میکس اهنگ داشته باشید و تضمین می کند که کیفیت اهنگ های ساخته شده توسط شمل بالا بوده و کار شما حرفه ای باشد. همچنین این نرم افزار دارای یک استدیو ویدئوی یع بعدی است که می توانید برای آهنگ های خود کلیپ ویدئویی ایجاد کنید. این نرم افزار دارای بیش از 2000 عنصر سه بعدی و ویدئویی است. پس از اینکه همه چیز اماده شده می توانید نتیجه کار خود را در توییتر، فیس بوک، یوتیوب و مای اسپیس نمایش داده و دیگران را تحت تأثیر آهنگ های خود قرار دهید.

رامین بازدید : 112 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (1)

avast! Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

رامین بازدید : 97 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

رامین بازدید : 88 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/1) تغییرات:

دوره آموزشی Foundations of Drawing: Light and Shadow اضافه شد!
دوره آموزشی Foundations of Drawing تا Apr 28, 2014 تاریخ آپدیت شد!

طراحی و رسم همواره یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین وسایل برقراری ارتباط برای بیان ایده‌ های بصری بوده‌ است. تنها با آگاهی از برخی اصول ساده و استفاده از آن ها برای رسم آن چه می بینید، هرکسی می تواند یاد بگیرید طراحی کند و نقش های زیبایی را خلق کند. شما می توانید با دانستن تئوری ها و تجربیات افراد متبحر و ترکیب آن ها با آن چه از تماشای نمونه های واقعی به دست می آورید، به نقاشی از اشیاء پیرامون خود بپردازید.
در دوره های آموزشی Foundations of Drawing Tutorial Series شما با اصول اساسی طراحی و مراحل طراحی به صورت گام به گام آشنا می شوید

رامین بازدید : 104 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

رامین بازدید : 104 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

یکی از رایج ترین دغدغه هایی که اغلب برنامه نویسان اندروید با آن مواجه هستند، تغییرات در اندازه صفحه نمایش ها و تراکم پیکسلی در میان گوشی های هوشمند، تبلت ها و حتی کامپیوترهای رومیزی متعلق به هزاران کاربر سیستم عامل اندروید است. Fragments API (که در Android 3.0 معرفی شد) به برنامه نویسان کمک می کند تا بسیار راحت تر به این مسئله رسیدگی کنند. برنامه نویسی با Fragments API برنامه نویس را قادر به ساخت اپلیکیشن هایی می کند که به خوبی بر روی طیف گسترده ای از دستگاه های اندرویدی (با اندازه های مختلف صفحه نمایش) کار کنند.
در دوره آموزشی Building Adaptive Android Apps with Fragments شما با چگونگی برنامه نویسی با Fragments API برای ساخت اپلیکیشن های اندروید انطباق پذیر با دستگاه های مختلف آشنا می شوید.

رامین بازدید : 206 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

 

(93/7/30) تغییرات:

نسخه XBXOX 360 اضافه شد!

بازی Just Dance 2015 ششمین سری از مجموعه بازی Just Dance می باشد که توسط استودیو Ubisoft ساخته شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه های قبلی می باشد و بازیکنان یک شخصیت درون بازی را در دست می گیرند و امتیاز جمع می کنند. در نسخه ۲۰۱۵ بازی Just Dance مدی به نام Community Remix اضافه شده است که بازیکنان به عنوان نفر اصلی بر روی صحنه حضور دارند و دیگر افراد می توانند در نقش ممکل پشت بازیکن حضور داشته باشند. مدهای عناوین قبل مانند World Dancefloor و Autodance نیز در این نسخه قرار دارند. در مجموع ۴۲ Track متنوع در بازی وجود دارد. یوبیسافت یک اپلیکیشن تحت عنوان Just Dance Now در کنار بازی اصلی برای موبایل ها نیز منتشر کرده است و به بازیکنان اجازه می دهد تا در هر کجا که هستند بتوانند از طریق اینترنت به بازی اصلی سینک کنند.

رامین بازدید : 130 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

 

سیستم عامل Yosemite به تازگی توسط شرکت اپل برای برنامه نویسان منتشر شده است. این سیستم عامل با تغییرات بسیاری همراه بوده و از فناوری های جدیدی بهره می برد. این نسخه، نسخه برنامه نویسان بوده که انتشار دوم این سیستم عامل می باشد. از جمله امکاناتی که می توان برای این سیستم عامل جدید اپل نام برد، قابلیت ارسال پیامک از راه نرم افزار Messages می باشد. 

کاربران گرامی توجه داشته باشید که این نسخه انتشار یافته نسخه برنامه نویسان بوده و هنوز نواقصی نیز دارد. چنانچه تمایل به نصب این سیستم عامل دارید، پیشنهاد می کنیم آن را بر روی یک شبیه ساز نصب و اجرا کنید. زیرا با نصب بر روی سیستم خود به صورت حقیقی، امکان تداخل با نرم افزار های نصب شده بر روی رایانه شما می باشد.

رامین بازدید : 158 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

آردوینو (Arduino) یک میکروکنترلر تک‌بردی است که به منظور تولید راحت‌تر برنامه‌هایی که با اشیاء یا محیط تعامل داشته باشند طراحی شده‌است. سخت‌افزار آن شامل یک برد سخت‌افزار متن‌باز که حول میکروکنترلر ای‌وی‌آر اتمل یا یک آرم اتمل طراحی شده‌است. مدل‌های فعلی دارای رابط یواس‌بی، ۶ پین ورودی آنالوگ و همچنین ۱۴ پین ورودی/خروجی دیجیتال است که اجازهٔ اتصال بردهای توسعهٔ مختلفی را فراهم می‌آورد.
در دوره آموزشی Up and Running with Arduino شما با قابلیت های اساسی و کلیدی آردوینو آشنا می شوید.

رامین بازدید : 337 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

بازی The Legend of Korra یک بازی اکشن و ماجرایی است و داستان آن از جایی آغاز می شود که یک اهریمن ماورایی از بعدی دیگر وارد دنیای ما می شود و با این کارش تعادل میان ابعاد را بر هم می زند. او همراه با خودش سپاهی به این بعد آورده است تا هر دو بعد را تسخیر نماید و تنها سد میان او و فرمانروایی دنیا، یک بانوی جنگجوی قدرتمند و شجاع است. کسی که با فنون رزمی و جادویی فوق العاده اش می تواند بار دیگر نظم را به این دنیای آشفته باز گرداند.

رامین بازدید : 162 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Jagged Alliance: Flashback یک بازی تاکتیکی نوبتی است که دارای زاویه دید از بالا (God mode) است. در این گونه از بازی ها باید برای پیشبرد بازی با استفاده از نوبتی که در اختیار شما قرار می گیرد، تاکتیک های مورد نیاز خود را پیش بینی کنید و آن ها را به کار ببرید. بازیکن برای هر شخصیت تحت کنترلش یک نوبت می گیرد و باید آن ها را از لحاظ تاکتیکی به شکلی هدایت نماید که شخصیت ها بتوانند با همکاری یکدیگر حمله و در زمان نیاز از یکدیگر دفاع کنند. افرادی که در این بازی زیر نظر شما هستند یک گروه از جنگجویان اجاره ای هستند که می خواهند علاوه بر پر کردن جیب خود، کنترل یک جزیره را در دست بگیرند. آن ها متخصص جنگ های بزرگ و پر هیجان هستند. هر یک از این سربازان اجاره ای، شخصیت و تخصص خاص خود را دارد و با گذشت زمان قوی تر می شود.

رامین بازدید : 133 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.
Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 939
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,497
  • بازدید ماه : 2,582
  • بازدید سال : 29,986
  • بازدید کلی : 268,958
  • کدهای اختصاصی