loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 124 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . اپرا را می توان یکی از پیشگامان ارائه ویژگی های Tab دانست که توسط آن می توانید به صورت نامحدود صفحات وب را مشاهده نمایید و علاوه براین ، مدیریت کاملی برروی آن ها داشته باشید . با قابلیت Opera Turbo می توانید صفحات وب را با سرعت چندین برابر مشاهده کنید. با استفاده از دانلود منیجر رایگان و قدرتمند این مرورگر دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های دانلود منیجر نخواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 108 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

رامین بازدید : 118 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)

برای آنهایست که میخواهند زندگی با برنامه و دقیقی داشته باشند و برنامه هایشان را طبق زمابندی و درست به پیش ببرند. با نفوذ استفاده از کامپیوتر به زندگی و دخیل شدن آن در امورات میتوان با استفاده درست از آن زندگی را سریعتر و با برنامه تر به پیش برد. LeaderTask باتوجه به ابزارهای فراوانی که دارد ، نرم افزاری فوق العاده برای زمانبندی کارهای روزانه ، مدیریت زندگی ، یادآوری کارها و وقایع ، مدیریت پروژه ها ، تقویم ، زمانبندی کارها و وقایع باعث می شود ، زندگی دقیق و بدون از خاطر بردن موردی را داشته باشید. همچنین این نرم افزار برای مدیران و افرادی به هر نحوی دارای مسئولیتی هستند ، بسیار کارامد و مفید خواهد بود. با این نرم افزاربرای سازماندهی وظایف در قالب ساختارهای درخت مانند استفاده شده است. این کار باعث راحت تر شدن رسیدگی به انجام وظایف در شکل یک درخت است. همچنین میتوان با ایجاد یک سلسله مراتب از وظایف کارها را به صورت دقیق و مرتب انجام داد. همچنین LeaderTask به شما اجازه می دهد تا به راحتی قرار ملاقات ها، دیدارها، جلسات را با قرار دادن آنها بر روی شبکه های تقویم برنامه ریزی کنید. شما می توانید برنامه خود را برای یک روز / هفته / ماه مشخص کنید. این نرم افزار مجهز به سیستم هشدار است و میتواند تمامی برنامه ریزی های انجام شده را با دستور کاربر ، به صورت زمابندی شده اعلام کند و هشدار دهد که چنین برنامه ای در تاریخ معینی بایستی انجام شود ، این امکان به یادآوری برنامه ها کمک شایانی میکند. لازم به ذکر است نرم افزار دارای امکانات فراوانی دیگر در زمینه مدیریت و برنامه ریزی می باشد که مجال نام بردن آنها در این نوشتار نیست.

 

رامین بازدید : 112 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

رامین بازدید : 106 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.

رامین بازدید : 167 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.
نسخه Pro تمامی ویژگی های بالا را دارا می باشد. ولی نسخه Lite دارای امکانات کمتری است و قابلیت های چون کتابخانه فایل های صوتی، رادیو و تلویزیون اینترنتی و رایت سی دی را ندارد.

رامین بازدید : 119 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

رامین بازدید : 160 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

رامین بازدید : 134 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمندیست که شما را قارد به مشاهده و پرینت اسناد PDF با سرعت و سهولت می کند. این امور در این نرم افزار برای انواع فایل تصویری، ویدئو، ایمیل، طراحی، فایل های چند رسانه ای انجام می شود. شما با استفاده از یک فریم جداگانه در سمت راست پنجره ی این نرم افزار می توانید بدون اینکه مکان ریدینگ تاثیری بپزیرد کامنت نوشته و فیدبک بگیرید. این نرم افزار علاوه بر کاربری ساده ابزارهای مختلفی برای زوم، انتخاب متن، پرینت و افزودن بوکمارک را در اختیار کاربر خود می گذارد. ویژگی شایان ذکر این نرم افزار قابلیت کارکرد ان با طراحی های CAD است و نقشه های Geospatial تبدیل شده به فرمت اسناد قابل حمل است. همچنین هنگامی که نیاز داشته باشید که هر المنتی را درون یک فایل پی دی اف بگذارید این اپلیکیشن موترو جستجوی جامع فایل خود را در اختیارتان می گذارد تا همه ی آنچه را که نیاز دارید تنها در چند ثانیه پیدا کنید. حالت محافظت شده و ایمنی پیشرفته ی این نرم افزار ایمنی محیط شخصی و دیتای شما را فراهم می کند. منوی راهنمای جامع این نرم افزار شما را در کارکرد لحظه به لحظه هدایت می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 132 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SpeedItUp Free در خدمت شما هستیم. این نرم افزار بخش های مهم ویندوز را بهینه می سازد و دارای چهار بخش مختلف نظیر بهینه سازی رم، بهینه سازی اینترنت و حذف فایل های زاید، بهینه سازی کلی ویندوز و بهینه سازی هارد دیسک می باشد. SpeedItUp Free ابزاری کم حجم، رایگان و بسیار قدرتمند در زمینه بهینه سازی همه جانبه سیستم شما می باشد. SpeedItUp Free با رابط کاربری زیبا و ساده خود امکان کار را برای تمامی کاربران حرفه ای و مبتدی فراهم می سازد. این ابزار بر روی تمامی ویندوز ها و مرورگرهای اینترنتی عملیات بهینه سازی را انجام می دهد. در حال حاضر بیش از 1200 ابزار بهینه ساز برای کامپیوتر عرضه شده است که هر کدام مزایا و معایبی دارند اما به جرات می توان SpeedItUp Free را یکی از برترین نرم افزارهای بهینه ساز نام برد زیرا علاوه بر قدرت نرم افزار در بهینه سازی دارای حجم کمی است و کمترین فشار را روی منابع سیستم شما وارد میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

رامین بازدید : 113 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 141 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

رامین بازدید : 111 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

معمولا پس از نصب هر بازی یا برنامه برای اجرایآن بازی یا برنامه از شما درخواست نرم افزاری به نام DirectX میکنـد که ما آخرین ورژن این نرم افزار را برای شما آمده کرده ایم. این نرم افزار محصول شرکت مایکروســافت می باشد. این نرم افزار یک واسطه بین ســخت افزار و ویندوز میباشد کع توانایی افزایش توانایی پردازش کارت گرافیک را دارد. این نرم افزار هربار توسط شرکت میکروسافت ویرایش شده و باگ هایی که در این نرم افزار وجود دارد ا رفع میکند که در نسخه 11 این نرم افزار این باگ ها به طور شگفــت آوری رفع شده. این نرم افزار از وقتی که پا به عرضه گذاشت بعنوان یک Toolkit واقع میشد که با پیشرفت قطعات سخت افزاری این نرم فزار تکامـــل یافت و نصب آن بر روی سیستم عامل های ویندوز امری ضروری شد. این نرم افزار نیازی به توضیحــات بیشتری ندارد, شما میتوانید جدیدترین ویرایش این نرم افزار را به طور کامل و رایگان از  وب سایـت ایرانیان دانلود دریافــــــت نمایید.

رامین بازدید : 280 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ،AVI ،MKV ،MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

رامین بازدید : 76 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,259
  • بازدید ماه : 2,344
  • بازدید سال : 29,748
  • بازدید کلی : 268,720
  • کدهای اختصاصی