loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 159 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/11/14) تغییرات:

نسخه کرک شده RELOADED اضافه شد.

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های 1 تا 3 در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که 3 برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

رامین بازدید : 437 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/11/14) تغییرات:

پچ جدید با عنوان PESEdit 2014 Patch v3.0اضافه شد.

در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

رامین بازدید : 177 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(92/11/9) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید

دارندگان گوشی های هوشمند با نرم افزارهای مسیریابی همچون xGPS, NavitelRMaps و ... آشنایی دارند. اما اینگونه نرم افزارها دارای معایب و یا نواقصی همچون نداشتن مسیریابی پویا به صورت کامل هستند. نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.

 

 

رامین بازدید : 237 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه می کند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.

رامین بازدید : 133 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

رامین بازدید : 234 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

زبان برنامه نویسی پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است. کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورات این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه تقریباً بر روی تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد. PHP عمدتاً مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالبا از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند برای اسکریپت کردن خط فرمان استفاده شود. پی اچ پی می‌تواند بر روی صفحات وب و سیستم‌های عامل و یا پایگاه‌های داده مستقر شود. همچنین می‌تواند به عنوان سیستم مدیریتی پایگاه داده استفاده شود.
PHP Academy شامل ویدویو های آموزشی می باشد که توسط گروه PHP Academy.org تهیه و منتشر شده اند و علاوه بر آموزش مباحث مختلف در زبان پی اچ پی شامل آموزش هایی در زمینه MySQL, javascript (including jQuery) و CSS نیز می باشد.

رامین بازدید : 121 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

با توجه به زیاد شدن بورسیه های تحصیلی و همچنین رقابت شدید بین داشجویان و استاتید برای اخذ بورسیه، نیاز افراد به مدارک بالای زبان روز به روز افزایش پیدا می کند. یکی از راهکارهای آموزش عالی زبان و آمادگی کامل برای آزمون های مشکل آن مانند تافل یا آیلتس و ... استفاده از نرم افزارهای خود آموز می باشد. نرم افزارهایی که امتحان خود را در این زمینه پس داده اند و از یک استاد نیز بهتر عمل می کنند.
Tell Me More یکی از بهترین متدها و روش های موجود برای آموزش زبان می باشد از که سطح صفر تا سطح پیشرفته آموزش جامعی را دارد و نمی توان گفت که مخصوص یک مقطع خاص از آموزش است.

رامین بازدید : 125 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

اگر پس از نصب ویندوز خود و یا خرید دستگاه جدید برای سیستم خود قادر به یافتن درایور آن نیستید . می توانید توسط نرم افزار درایور پک سولیشن به طور خودکار و تنها با چند کلیک ساده تمام درایورهای خود را به راحتی نصب کنید. به این صورت که این مجموعه به طور خودکار درایورهای سخت افزاری شما را شناسایی کرده و لیستی از آنها را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به درستی و به دلخواه خود درایورهای خود را نصب و بروزرسانی کنید . این مجموعه تقریبا درایورهای هر کامپیوتر و لپتاپ با هر سنی را نصب خواهد کرد.این نسخه از این مجموعه دارای بسیاری از ویژگی های جدید و بهینه سازی شده برای سیستم عامل جدید ویندوز نیز می باشد.
می توانید این نرم افزار را بر روی هارد،فلش و یا دی وی دی ذخیره کنید به آسانی استفاده کنید.

رامین بازدید : 101 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از اين نرم افزار مي توان تصاوير پس زمينه زيادي فراهم کرد.با استفاده از اين نرم افزار مي توان در سايت ها اينترنتي جست و جو کرده و به سادگي به عکس هاي مورد علاقه خود دست پيدا کرد.
امکانات:
جست و جوگر قدرتمند
قفل صفحه نمايش
به اشتراک گذاري تصاوير پس زمينه
تنظيمات دلخواه

 

رامین بازدید : 88 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

به علت درخواست های مکرر شما عزیزان بر آن شدیم تا پکیج کامل از بازی های بسیار محبوب را برای شما عزیزان در یک پکیج ویژه آماده نماییم، امیدواریم که همچنان با نظرات خود ما را در جهت صحیح رهنمون فرمایید و ما را در این امر یاری نمایید. این پکیج روزانه آپدیت میگردد.

همچنین شما می توانید بازی‌های موجود در این پکیج را به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه ما با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای مشاهده محصولات اینجا را کلیک کنید.

دانلود پکیج پرطرفدارترین ها

 

رامین بازدید : 111 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

کیش یک آدمکش ۳: تحرک – Assassins Creed HD Libration

| دانلود بازی کیش یک آدمکش ۳: تحرک – Assassins Creed HD Libration برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Skidrow بازی Assassins Creed HD Libration با لینک مستقیم ##

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

رامین بازدید : 125 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

با افزایش چشم گیر تصاویر وکتور و اهمیت طراحی های خاص آن، کم کم طراحی های وکتور جای طراحی های سنتی و گرافیکی را خواهند گرفت و یک طراحی بدون وکتور کامل نخواهد بود. از این رو طراحان و گرافیست های ایرانی نیز باید همگام با طراحان بین المللی، شیوه جدید طراحی با وکتور را در طرح های خود استفاده کنند تا مانند همیشه جزو بهترین های دنیا باشند.
یکی از این نرم افزار های قدرتمند ایلستریتور یا ایلاستریتور است که در نسخه های پیشین ثابت کرد قدرتمندترین نرم افزار طراحی وکتور است. به علت وجود هماهنگی در نرم افزارهای شرکت ادوبی (اعم از اسم و شکل ابزار و کلیدهای میانبر)، کسی که با فتوشاپ کار می کند با ایلاستریتور نیز می تواند کار کند. بنابراین یادگیری ایلاستریتور برای طراحان کار سختی نیست.
همچنین در یادگیری نرم افزارهای گرافیکی، بیشتر از محیط نرم افزاری و ابزار آن، نوع طراحی و استفاده صحیح از ابزار مد نظر می باشد، لذا آموزش های این مجموعه اگر چه در محیط هایی مانند illustrator CS6 می باشند، اما آموزش هایی کاملا عملی در محیط illustrator CC هستند. تفاوت پیاده سازی پروژه آموزشی در CS6 با CC، در افزایش چشمگیر کیفیت وکتور در CC نسبت به CS6 می باشد.

رامین بازدید : 184 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/10/25) تغییرات:

آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

رامین بازدید : 196 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است كه نیازی به معرفی ندارد و تقریباً كسی نیست كه حداقل یك نسخه از این مجموعه را تجربه نكرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted كه اكنون یكه تازی می كنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند كه سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده كرده است. لارا كرافت (Lara Croft) یك باستان شناس ماجراجو است كه در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی كه بزودی منتشر می شود، داستان كمی با نسخه های كلاسیك تفاوت دارد.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 2,065
  • بازدید سال : 29,469
  • بازدید کلی : 268,441
  • کدهای اختصاصی