loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 696 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

افسرده ای؟ تنهایی؟ حوصله نداری؟ میکروفون رو بردار رفیقت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! Plug In Digital تقدیم می کند. شما استعداد خوانندگی دارید؟ این را باید کل جهان متوجه شوند .. پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا دیگران نیز شما را بشناسند. بازی زیبای اجازه خواندن یک بازی متفاوت می باشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آن ها باید با آن ها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید. می توانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید. یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو بردارید و آواز بخوانید.. این بازی برای نینندو wii منتشر شده بود که هم اینک نسخه کامپیوتر این بازی در دسترس شماست.

رامین بازدید : 121 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

Game Collector Pro ابزاری در زمینه ی بازی، محصول کمپانی collectorz.com می باشد. این محصول شما را در مدیریت و دسته بندی بازی های ویدئویی بدون نیاز به تایپ کردن یا انجام هر کار اضافی کمک می کند. شما می توانید از طریق عنوان بازی ها یا به کمک جستجوی آنلاین در بین پایگاه داده، بازی های مورد نظر خود را به این پایگاه داده ها بیفزایید. به راحتی می توانید عکس کاور یک بازی را از اینترنت دانلود کنید. Game Collector از انواع مختلف بازی مانند Gameboy ،Xbox ،Playstation و ... پشتیبانی می کند. شما می توانید در بین مجموعه ی خود مرور کنید و یا به جستجو بپردازید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به مدیریت رتبه بندی شخصی، مرتب کردن، دسته بندی، چاپ لیست ها و تبدیل آن ها به فرمت HTML ،CSV یا  XML، مشاهده ی کاور بازی ها به صورت بند انگشتی و ... اشاره نمود.

رامین بازدید : 129 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

داستان بازی حول شخصیتی به نام Jack Rourke می چرخد، بازی از آن جایی شروع می شود که جک در ماشین خود، دستانش به فرمان بسته شده و ماشینش در دستگاه فشرده ساز زباله ها قرار گرفته و در حال له شدن قرار دارد، به این دلیل که گروهی مافیایی قصد نابودی او را دارد اما دلیلی تا پایان بازی برای درگیری این گروه با جک ذکر نمی شود. پس از این که جک می تواند از له شدن فرار کند، با زنی به نام Sam Harper ملاقات می کند. این شخصیت که درباره آن نیز هیچ چیز نخواهیم فهمید، به جک پیشنهاد شرکت در یک مسابقه غیر قانونی بزرگ از سن فرانسیسکو تا نیویورک می دهد و می گوید تنها ۱۰ درصد از جایزه به جک می رسد و مابقی حق خود سم است! وقتی جک اعتراض خود را اعلام می کند، سم می گوید جایزه ۲۵ میلیون دلارمی باشد، پس ۱۰ درصد آن نیز پول زیادی است و در نتیجه جک به همین راحتی متقاعد می شود؛ و این مسابقه بزرگ شروع می شود تا این که در نیویورک تمام شود و بار دیگر جک با سم ملاقات کند و بازی با هزاران سوال بی جواب که احتمالاً در ذهن نویسنده بازی نیز جوابی برای آن ها نیست، تمام می شود.

رامین بازدید : 119 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

VirtualBox محصول شرکت Oracle نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. در این نرم افزار سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و کاربر اصلاً حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. این نرم افزار انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود.

رامین بازدید : 162 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

 

اگر به دنبال برنامه ای برای خواندن بارکد می باشید این برنامه به راحتی با استفاده از دوربین گوشی می تواند شروع به خواندن بارکد ها و بدست آوردن اطلاعات دقیق از آن ها نماید. برای مثال می توانید بارکد محصولات را بخوانید و به قیمت آنها آگاهی پیدا کنید. یا می توانید کدهای QR در سایت ها را خوانده و به محتویات آن ها دسترسی یابید. رمزگشایی بارکد از یک عکس، فعال سازی چراغ LED دستگاه برای اسکن در نور کم و پشتیبانی پایه برای اسکن برچسب های NFC از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد. حذف تبلیغات و رفع برخی از مشکلات، از ویژگی های این نسخه می باشد.

رامین بازدید : 182 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)
(92/12/7) تغییرات:

سرویس پک 1 اضافه گردید!

Microsoft Visio Professional را می توان به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت های سازمانی، نمودارهای فعالیت های کاری و ... نام برد. مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند اکسل) ارتباط برقرار کنید. به وسیله Visio می توانید به طراحی دیاگرام های شبکه، فلوچارت های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم ها و ... حرفه ای بپردازید.

رامین بازدید : 113 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شاید شما نیز دوست داشته باشید از طریق ارتباط مستقیم و یا با استفاده از اتصال های وای فای و بلوتوث به پرینترهای مختلف متصل شوید و به چاپ اسناد و فایل های متنی خودتان بپردازید. شما با یکی از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های پرینت اسناد و فایل های متنی متعدد با ویژگی های منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر در یک محیط کاربری بسیار ساده و کلاسیک به پرینت و چاپ اسناد موجود در دستگاه اندرویدی خودتان مشغول شوید، اسنادی که شما می توانند پرینت بگیرید شامل فایل های آفیس، تصاویر، ایمیل ها، صفحات وب، تقویم، فایل های گوگل درایو، آلبوم های فیسبوک و غیره می باشد.

رامین بازدید : 149 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

با کمک این برنامه به راحتی می توانید اسناد PDF را بر روی گوشی خود باز کنید و آن ها را مطالعه کنید. اگر شما به دنبال برنامه ای کامل برای نمایش اسناد پی دی اف هستید، این برنامه می تواند به شما به راحتی کمک کند. این برنامه دارای محیط کاربر پسند و ساده ای می باشد. این برنامه دارای حالت خواندن و حالت کنترل، قابلیت ثابت نگه داشتن برگه ها در اندازه دلخواه شما، قابلیت جستجو کتاب ها، قابلیت بردن به حالت شب جهت مطالعه بهتر، قابلیت جستجو تمامی متن ها، قابلیت رفتن به صفحه های دلخواه، قابلیت انتخاب زمینه های مختلف، قابلیت بردن برنامه به حالت تمام صفحه و ... می باشد.

رامین بازدید : 129 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
(92/12/7) تغییرات:

مجموعه آفیس 2013 به همراه سرویس پک ۱ رسمی مایکروسافت و آپدیت شده تا تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۲ بر روی سایت قرار گرفت!

به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند.

رامین بازدید : 106 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان مجموعه سوم سریال شوخی کردم قسمت های 5 و 6 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: مهران مدیری | نوع: طنز آیتمی | ژانر: طنز

سال تولید: 1392 | موضوع: سلامت | مدت زمان: 41 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 330 + 140 مگابایت | تاریخ توزیع: 4 اسفند 92

رامین بازدید : 137 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از ورزش های محبوب روزهای زمستان، اسکی روی برف است که معمولاً در سراشیبی کوه های پر از برف انجام می شود. اسکی بازان به بالای کوه پوشیده از برف می روند و سپس از آن جا با چوب های اسکی خود در سراشیبی کوه به سمت پایین سُر می خورند. اسکی نیز مانند دیگر ورزش ها دارای تکنیک هایی مخصوصی است که به حرفه ای تر انجام دادن آن کمک می کند. پرش از ارتفاع و انجام حرکات مارپیچ با حفظ تعادل و سرعت، کلیات این تکنیک ها را تشکیل می دهند.
 مجموعه آموزشی Skiing Skills محصولی از Ski Club است که در بخش های مجزایی به آموزش هر آنچه شما برای انجام ورزش پرهیجان اسکی بروی برف نیاز دارید می پردازد.

گیسو کمند بازدید : 121 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت 5 و 6 سریال شوخی کردم

دانلود قسمت های پنجم ۵ و ششم ۶ سریال بسیار زیبای شوخی کردم با لینک مستقیم دانلود سریال بسیار زیبای شوخی کردم مجموعه سوم قسمت های پنجم و ششم

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

دانلود قسمت های ۵ و ۶ شوخی کردم با کیفیت خوب Shookhi Kardam 5 va 6 دانلود قسمت پنجم و ششم سریال شوخی کردم نام سریال : شوخی کردم گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

 کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه سریال : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند…

رامین بازدید : 128 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

رامین بازدید : 99 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه دوم سریال شوخی کردم قسمت های 3 و 4 با کیفیت عالی

لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: مهران مدیری | نوع: طنز آیتمی | ژانر: طنز

سال تولید: 1392 | موضوع: زندگی زناشویی (ازدواج... !) | مدت زمان: 40 دقیقه

فرمت: MP4 | حجم: 300 + 270 مگابایت | تاریخ توزیع: 1 بهمن 92

رامین بازدید : 122 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم قسمت های 1 و 2 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: مهران مدیری | نوع: طنز آیتمی | ژانر: طنز

سال تولید: 1392 | موضوع: خلاقیت (دروغ!) | مدت زمان: 35 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 298 + 265 مگابایت | تاریخ توزیع: 15 دی 92

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 748
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,306
  • بازدید ماه : 2,391
  • بازدید سال : 29,795
  • بازدید کلی : 268,767
  • کدهای اختصاصی