loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 102 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اگر به دنبال برنامه ای برای افکت گذاری بر روی تصاویر خود هستید این برنامه کاربردی را از دست ندهید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های افکت گذاری در گوگل پلی می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید بیش از ۲۰۰ افکت از قبیل چرخش تصویر،برش به صورت فانتزی، پیچ و تاب، گرافیکی کردن، حکاکی، پازلی کردن و... برروی عکس خود اعمال کنید. همچنین این برنامه قادر خواهد بود که تصاویر بی روح و خیلی ساده شما را به عکسی فاتزی و زیبا تبدیل کند و عکس های خود را متحول کنید.

رامین بازدید : 133 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/11/20) تغییرات:

- این نسخه از مجموعه آفیس به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ می‌باشد.

- نسخه Select Edition آفیس 2010 همراه با نرم افزارهای Visio و Project بر روی سایت قرار گرفت.

Microsoft Office 2010 یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این مجموعه امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می‌باشد. این نسخه از مجموعه آفیس بر روی ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می‌باشد. از ویژگی‌های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می‌توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه‌های بصری گرافیکی نام برد؛ همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 وجود داشت نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده‌ها بسیار آسان‌تر شده است.

رامین بازدید : 110 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اگر به دنبال صفخه کلیدی با سرعت و راحت برای تایپ کردن پیام ها و کار های دیگر در گوشی اندرویدی خود می گردید این کیبورد یکی از سریع ترین و محبوب ترین کیبورد های منتشر شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد که تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر آن را به عنوان کیبورد پیش فرض اسمارت فون خود انتخاب کرده اند. این کاربران این کیبورد را سریع ترین کیبورد موجود برای اندروید معرفی کرده اند و به نظر آنها می توانید متن های خود را با بالاترین سرعت ممکن تایپ کنید. این کیبورد قابلیت پیش بینی کلمه بعدی  و امکان نوشتن متن ها با صوت را دارا می باشد که سرعت تایپ شما بالا برده.


برخی ازویژگی های این کیبورد:
-قابل نصب برروی برروی اسمارت فون ها و تبلت ها
- پشتیبانی از ۶۰ زبان و ۲۰ لهجه ی مختلف
-دارا بودن طیف گسترده ای از تم ها برای شخصی سازی ظاهر صفحه کلید
-ایجاد میان برهای سریع برای تایپ کلمه ها و نماد های مورد نظر
-دارا بودن یک فرهنگ لغت کامل
-پیش بینی کلمه بعدی برای افزایش سرعت تایپ    

رامین بازدید : 91 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

بسته نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.3.0 مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

.

رامین بازدید : 115 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

با توجه به شرکت های ارائه دهنده اینترنت (ISP) در ایران، برای دانلود کردن فایل های حجیم باید در زمان خوابمان این کار را انجام دهیم یا این که سرویس با ترافیک نامحدود بگیریم که باز مشکل دیگرش، کم بودن سرعت نسبت به سرویس های محدود است. اما با این حال قصد داریم شما را با امکان بسیار کاربردی نرم افزار IDM آشنا کنیم (امکان Scheduler) به این صورت که ابتدا شما لیست دانلودهایتان را آماده کنید، سپس IDM دانلودهای شما را به راحتی انجام میدهد. این مطلب را از دست ندهید.

رامین بازدید : 128 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند.

رامین بازدید : 161 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Mirror's Edge یک بازی اول شخص اکشن است که توسط شرکت Electronic Arts در سال ۲۰۰۸ عرضه شد.بازی زیبای اکشن ماجراجویی و خیالی که در آن شما در شهری عظیم و دور از واقعیت و دنیای نا آشنا سپری می کنید. در این شهر اطلاعات به شدت زیر ذره بین است و نظارت بسیاری روی شهروندان صورت می گیرد. در این شهر عجیب جرمی مرتکب شده اید و به موجب آن شما تحت تعقیب هستید.شخصیت اصلی بازی با سیستم به مخالف پرداخته و تحت تعقیب نیروهای امنیتی بوده و همیشه در حال فرار است و به همین علت بازی بیشتر در ارتفاعات جریان دارد .بازی از لحاظ گرافیکی خوب عمل کرده و افکت های زیبایی در آن به کار رفته است بازی از لحاظ تکنیکی نیز عنوان خوبی است و بسیاری از بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند ولی نقطه ی عطف گرافیک بازی را میتوان در طراحی هنری عالی آن شمرد طراحی شهر نیز به خوبی انجام گرفته است و در رنگ بندی بازی نیز از رنگ های روشن استفاده شده و شهر نیز حالتی نبتا زنده به خود گرفته است طراحی محیط های داخلی بازی هم نسبتا خوب کار شده است ولی در بعضی از موارد خیلی شبیه هم جلوه میکنند دمو های بازی نیز کامیک مانند و زیبا طراحی شده اند.

رامین بازدید : 137 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 

(92/11/16) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید

WhatsApp Messenger یک نرم افزار خاص و منحصر به فردی است که با آن می توانید SMS، تصاویر، فیلم و صدا بفرستید یا با دوستانتان به صورت گروهی به گفتگو بپردازید. این برنامه یک برنامه آنلاین است که با استفاده از 3G یا WiFi کار می کند.


قابلیت های کلیدی برنامه ی WhatsApp Messenger:
- دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا
- امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
- امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
- امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
- امکان به اشتراک گذاری مکان شما
- ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
- استفاده ی ناچیز از اینترنت

رامین بازدید : 142 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از این برنامه می توانید به صورت لحظه ایه از جدید ترین قیمت های طلا، دلار و دیگر ارزها با خبر شوید. این برنامه از روی سایت mesghal  ساخته شده اس، این سایت یکی از بروزترین سایت های ارائه قیمت های جدید طلا و دلار می باشد. تمامی آمار این سایت کاملا رسمی می باشد. اکنون با استفاده از گوشی خود به راحتی می توانید از قیمت های بروز ارز و طلا با خبر شوید.

رامین بازدید : 175 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Sothink SWF Easy ابزار ساخت انیمیشن های فلش می باشد و برای افرادی مناسب است که می خواهند در کوتاهترین زمان و به سرعت، انیمیشن های فلش زیبا و حرفه ای ایجاد نمایند. به کمک قالب های فراوان و متنوعی که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد، می توانید در وقتتان صرفه جویی کرده و در عین حال انیمیشن های فلش فوق العاده ای ایجاد کنید. امکان ساخت آلبوم عکس، بنرهای فلش، کارت تبریک، دکمه های چندرسانه ای و ... به راحتی و با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده همراه با تعداد زیادی افکت های قابل ویرایش که می توان آنها را بر روی اشکال، متن و تصاویر اعمال کرد تنها با چند کلیک وجود دارد. حجم وسیعی از افکت های از پیش تعریف شده و برنامه Action Script 2.0، می تواند به شما در دست یافتن به اهداف و انجام کارهای پیشرفته کمک کند. به طور کلی می توان گفت، سریع ترین و آسان ترین راه برای ساخت کارهای فلش حرفه ای استفاده از نرم افزار Sothink SWF Easy می باشد.. همچنین از فورمت های AI ،SVG  WMF/EMF ،.gls .glb ،.glm و از فورمت صوتی mp3 و wav پشتیبانی می کند.

رامین بازدید : 200 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (1)

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

رامین بازدید : 149 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

مدرک هکر اخلاقی یا Certified Ethical Hacker) CEH) دراصل آشنایی متخصصان امنیتی با روشها، تکنیکها و ابزارهای مورد استفاده نفوذگران می‌باشد.
ارائه دهندگان این دوره بر این باورند که برای مبارزه با نفوذ گران باید با روشها وابزارهای مورد استفاده آنها آشنا بود و از طرز تفکر نفوذگران آگاه بود.
با این دیدگاه، یک کارشناس امنیتی می‌تواند شبکه مورد نظر خود را همانند یک نفوذگر، تست، عیب یابی و ایمن تر نماید. دانشجویان در پایان دوره باید بتوانند انواع حملات و ابزارهای حمله را شناخته و راه‌های نفوذ به شبکه و سیستم‌های کامپیوتری را شناسایی و مسدود نمایند. که به تازگی نسخه هشت آن نیز توسط این شورا بیرون آمده است.
در مجموعه ی حاضر کتاب های دوره هک قانونمند CEH v8 برای علاقمندان جهت اخذ مدرک این دوره گردآوری شده است.

رامین بازدید : 130 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Java SE Runtime Environment تقریبا اکثر نرم افزار ها بازی ها و … از زبان برنامه نویسی جاوا بهره برده است ، زبانی که به جرات می توان یکی از بهترین و راحت ترین زبان های برنامه نویسی نام برد . در گوشی همراه ، در پلیرهای بلوری و یا حتی در دستگاه های پزشکی از این زبان برنامه نویسی استفاده می شود . برای اجرای این کد ها نیاز به نرم افزاری دارید که این زبان برنامه نویسی را اجرا نمایید .

Java SE Runtime Environment نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهید . لازم به ذکر است که امکان دانلود به علت محدودیت از شرکت جاوا امکان دانلود آخرین نسخه را ندارید اما سایت یاس دانلود آخرین نسخه این نرم افزار را برای شما قرار داده است.

رامین بازدید : 100 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

8StartButton 2.5.0 به عنوان منوی استارت ویندوز عمل می کند, اما تنها این نیست بلکه امکانات جدیدی را به منوی شروع ویندوز شما هدیه خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر بازیابی قابلیت های سنتی منو استارت ویندوز به ادغام برخی از توابع مفید نیز می پردازد. با استفاده از این برنامه تنها با یک کلیک ساده به خاموشی و راه اندازی و یا قفل کردن سیستم بپردازید, برنامه ۸StartButton همچنین قابلیت ویرایش رجیستری ویندوز و Device Manager را دارا میباشد.

قابلیت های قابل تنظیم این برنامه از ویژگی های قابل توجه این برنامه میباشد که قابلیت سفارشی کردن گزینه ها نیز از آن جمله است. همچنین این برنامه می تواند به طور کامل با ویندوز ۸ یکپارچه سازی شود و کنترل کامل را روی آن داشته باشد. این برنامه دارای دکمه های سریع مدیریتی نیز میباشد که کنترل روی منو استارت و ویندوز را بسیار آسان می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار ۸StartButton را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

رامین بازدید : 141 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Android Market 5.0.2 به دلیل تحریم آی پی های ایران توسط گوگل کاربران ایرانی نمی توانند از نرم افزار Market استفاده کنند. نرم افزار بازار اندروید یا Android Market که امروز برای شما آماده کرده ایم ایرانی و فارسی می باشد و تا حدودی در حد آندروید مارکت هست و در صورت داشتن اینترنت می توانید به راحتی و بدون محدودیت به دنیایی از نرم افزار و بازی دسترسی داشته باشید.

از قابلیت های دیگر برنامه مارکت آندروید داشتن برنامه های فارسی و ساخت ایران نیز هست. شما هم اکنون می توانید نرم افزار مارکت بازار اندروید را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 2,125
  • بازدید سال : 29,529
  • بازدید کلی : 268,501
  • کدهای اختصاصی