loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 134 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (2)


برای اولین بار در اینترنت پی سی دانلود با برآورد نیازهای اولیه کاربران بسته نرم افزاری اختصاصی آفیس 2013 به همراه کرک معتبر را آماده و عرضه نموده، این نسخه سازگارترین نسخه آفیس با ویندوز 8 می باشد که محیط کاربری بسیار جذاب و راحتی را دارا می باشد. امید است مانند همیشه مورد پسند کاربران و مشتریان سایت واقع شود.

رامین بازدید : 139 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.
ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید.

رامین بازدید : 152 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

avast! Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

رامین بازدید : 144 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

این بازی زیبا و جذاب نیز مانند سایر بازی های محبوب سال های گذشته که موجب تداوم ساخت بازی در نسخه های بعدی شده بعد از حدود سه سال از عرضه نخستین نسخه از آن اکنون پرقدرت تر از گذشته پا به عرصه بازی های رایانه ای گذاشته و بازی Brothers in Arms این بار با نام Hell's Highway یا شاه راه جهنمی عرضه شده که عنصری که این بازی را از دیگر رقبا نظیر Call of Duty و Medal of Honor متمایز می کند، روند داستانی محکم و قوی آن است. یکی از ویژگی های این سری بازی این است که شخصیت ها، ماموریت ها و لوکیشن های بازی از روی مستندات واقعی ساخته شده اند این بازی شما را به اواخر جنگ جهانی دوم برده در جایی که شما وظیفه رهبری چند جوخه را برعهده خواهید داشت.
شما در قالب نیروی هوایی 101 متفقین وارد عملیات خواهید شد در حالی که آلمان ها آخرین لحظات مقاومت را سپری می کردند، شما با رهبری جوخه ای که از برترین و زبده ترین سربازان ایالت متحده می باشد برای انجام عملیاتی خطیر برای درهم شکستن آخرین خطوط آلمان ها وارد بزرگراه جهنمی می شوید. این بازی یکی از زیباترین و اکشن ترین بازی های اکشن جنگ جهانی امسال و رقیبی برای Call of Duty 5 خواهد بود.

رامین بازدید : 163 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

شركت Newera Software Technology كه در زمینه تولید و ساخت نرم افزار های گرافیكی فعالیت دارد، با معرفی نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio  ویژه ساخت آیكون های زیبا توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان كامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره كند، با استفاده از نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio Pro شما قادر خواهید بود آیكون های دلخواه خود را در محیط كاملاً گرافیكی و ساده در عین حال حرفه ای خلق كنید. قابلیت ویرایش فورمت های تصویری و تصاویر مختلف و تبدیل مستقیم این تصاویر به آیکون ها و در نهایت ویرایش آیکون ها از قابلیت های اصلی این نرم افزار است. IconCool Studio Pro با جلوه ها و فیلتر های متنوعی که دارد، علاوه بر آسان تر کردن کار طراحی، آثار شما را بسیار زیباتر و منحصر به فردتر خواهد کرد. اگر بدنبال ساخت آیکون برای نرم افزار های خود هستید و قصد دارید رنگ و آب برنامه خود را زیباتر كنید این برنامه را از دست ندهید.

رامین بازدید : 127 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Angry Birds Toons 2013

| قسمت ۴۶ به پست اضافه شد … |

 

نام انگلیسی : انیمیشن Angry Birds Toons 2013

نام فارسی : انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۳ دقیقه

کیفیت: عالی ۷۲۰p

 

خلاصه داستان انیمیشن : زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

انیمیشن Angry Birds Toons 2013 نام یک مجموعه انیمیشن ۵۲ قسمتی است که بصورت هفتگی پخش می شود و شما می توانید به صورت هفتگی انیمیشن Angry Birds Toons را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

رامین بازدید : 297 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)
(92/10/21) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

بازی انحصاری کنسولی کونامی پس از مدتها نرمش نشان داد و نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار جهانی چرخ دنده اهنی را با گرافیکی بی نظیر برای کامپیوتر منتشر ساخت و هواداران جهانی خود را به شوک فرو برد..بازی Metal Gear Rising Revengeance توسط plantinum game ساخته وناشر بازی شرکت محبوب konami است. داستان بازی ۴ سال پس از بازی متال گیر سالید ۴ اتفاق می افتد زمانی که سیستم های کنترلی که رفتار های ساکنان کره زمین را در زیرنظر داشتند از بین رفته اند فناوری (syborg) به دست مجموعه های مختلفی افتاده وحالاشرکت های نظامی از فناوری سایبرگ برای تجهیز نیرو هایشان استفاده میکنند و با وجود این سلاح ها امنیت جهان به هم ریخته است ودر گوشه و کنارجهان درگیری هایی شکل میگیرد و رایدن هم که حالا یکی از نینجا های سایبرگی است در بیشتر عملیات های ضد تروریستی حضور دارد. در رایزینگ بدن سایبرگی رایدن بسیار پیشرفته تر وبهتر از قبل شده است یکی از مکانیک های خوب ومحبوب رایزینگ (blod mode)است که بهترین مکانیک گیم پلی بازی است در این حالت زمان اهسته میشود و بازیکننده مسیر برش شمشیر رامشخص میکند. مکانیک دیگر رایزینگ (zon-datsu) است زمانی که دشمن در حال مردن است و جان ان در حال تمام شدن است اگر بازی را در حالت(blod mode) قرار دهیم قسمتی از بدن دشمن با مربع قرمز رنگ نشان داده میشودکه اگرمسیر برش شمشیر را از این مربع عبور دهیم رایدن میتواند بدن دشمن را ۲ نیم کند ویک فیتالتی درست حسابی به او بزند.

رامین بازدید : 110 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

Angry Birds GO 1.0.4 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین در سبک مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Mobile ساخته و برای سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه شده است . در بازی انگری بردز گو با کاراکتر های معروف انگری بردز در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید نمود, در این میان همان خوک های سبز دردسر ساز این بار در این بازی سعی در انحراف مسیر و اذیت شما بر خواهند آمد و شما باید با سرعت فوق العاده زیاد همزمان با آنها نیز مقابله کنید. هر کاراکتر بازی Angry Birds GO ماشین مخصوص به خود را دارد که البته قابل تغییر و شخصی سازی نیز میباشد.

در بازی انگری برد گو که در جزیره پیگ ها انجام میشود, سرعت فوق العاده و المان های مختلف بازی و ماشین سواری را تجربه خواهید کرد شما همچنین در این بازی خواهید توانست با پیروزی در دورهای مختلف بازی ماشین و مهارت خود را ارتقا داده و بر چذابیت بازی بیافزایید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds GO را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 726
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,284
  • بازدید ماه : 2,369
  • بازدید سال : 29,773
  • بازدید کلی : 268,745
  • کدهای اختصاصی