loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 188 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

رامین بازدید : 153 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

رامین بازدید : 106 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت تصاویر متحرک Gif و ویرایش فایل های Gif با پشتیبانی از لایه بندی (Layers) می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۶۰ افکت بصری و انتقالی میتواند به کاربر در تهیه فایل های Gif متحرک زیبا و با کیفیت یاری نماید. همچنین این نرم افزار با استفاده از روش پیشرفته ذخیره سازی فشرده فایل های Gif با کیفیت بالا ولی با کمترین حجم ممکن را فراهم می آورد. محیط کاربری نرم افزار به صورت تایم لاین بوده و کاربر میتواند فریم های مختلف تصویر متحرک خود را مشاهده و زمان های آنها را تنظیم نماید. نرم افزار با دارا بودن افکت های گرافیکی و اشیاء مختلف در زمینه طراحی مستقیم نیز توانمند است و کاربر میتواند با اتکاء به نرم افزار و بدون استفاده از دیگر برنامه ها فایل Gif متحرک طراحی نماید. البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید. نرم افزار برای ویرایش فایل های Gif نیز توانمندهای مناسبی دارد و بدین ترتیب میتواند فایل های gif که دارای لایه بندی هستند را به صورت لایه به لایه ویرایش نموده و فریم یا اشیاء مورد نظر را از روی آنها پاک نماید یا موردی را به آنها اضافه بگرداند. نرم افزار از فرمت های عکس بسیاری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI  پشتیبانی می نماید. 

  

رامین بازدید : 136 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

Adobe Edge Animate یکی از محصولات جدید شرکت مشهور ادوبی در زمینه طراحی وب است که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است. این نرم افزار جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد، طراحی شده است که استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در حقیقت این نرم افزار با فراهم کردن تمامی ابزار مناسب، طراحی آسان محتوای HTML متحرک را در یک محیط کاربرپسند فراهم می کند. همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید. صفحات وب طراحی شده در این نرم افزار به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت و شما می توانید بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب فوق ‌العاده ای را ایجاد کنید.

رامین بازدید : 101 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزار استخاره با قرآن را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که به صورت کاملآ رایگان می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که از بین تمام سوره ها و آیه ها ی قرآن فقط یک آیه را به صورت تصادفی انتخاب می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

رامین بازدید : 134 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

| دانلود تقویم چهارده معصوم علیهم السلام از میهن دانلود |

در پست امروز میهن دانلود قصد داریم تقویم چهارده معصوم علیهم السلام را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم، این تقویم نمونه ای از معرفی و ارزشهای اسلامی می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز تولید گردیده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی گردیده است که امکان نصب و اجرا بر روی تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز xp ، ویستا ، ویندوز 7  فراهم می سازد .
در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده احادیث از 14 معصوم علیهم السلام به صورت روزانه ، از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید…
رامین بازدید : 113 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت نجوم و ستاره شناسی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. “Stellarium” یک سیاره نمای بسیار قدرتمند و جذاب برای کامپیوتر می باشد.این نرم افزار یک نمایش سه بعدی و واقعی از آسمان بدون نیاز به تلسکوپ را ارائه می دهد. نمایش های این نرم افزار ترکیبی از پرتو افکن های قدرتمندی است که سیاره ها و ستاره های زیبا را برای کاربران نمایان کرده اند.برای رفتن به مکانی مشخص در آسمان کافیست که مختصات را تنظیم کنید تا نرم افزار به صورت خودکار محل مورد نطر را پیدا کرده و نمایش دهد. امکانات قدرتمند و منحصر به فردی در این نرم افزار وجود دارند، که کاربران می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به، اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند، و با ابزارها و امکانات موجود در نرم افزار، امکان دسترسی به آسمان، سیارات ، مدارها و کهکشان ها را فراهم می کند.توسط این نرم افزار می توانید به فهرست بیش از 600,000 ستاره دسترسی داشته باشید و برای مشاهده ی بهتر،آن ها را بزگنمائی کنید.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به نمایش برآمدگی روی سیاره ها و دیگر سطح ها به صورت کاملا واقعی، غروب و طلوع زیبا، کنترل زمان، ضبط و بازخوانی، مختصات استوایی و نجومی و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.

رامین بازدید : 111 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

نام وکتور : پست زمینه رنگارنگ
تعداد : 5 عدد
فرمت : EPS +JPG

Vectors Colorful Backgrounds وکتور پست زمینه رنگارنگ عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.وکتورها تصاويري گرافيکي هستند که در رزوليشن بالا تهيه ميشوند.از وکتورها بيشتر در طراحي ها استفاده ميشود و قطعا هر طراحي به آن ها احتياج پيدا خواهد کرد.سايز اين تصاوير بسيار بالا بوده و کيفيت قابل توجه اي دارد.شما ميتوانيد اندازه اين تصاوير را به اندازه دلخواه خود افزايش و کاهش دهيد بدون اينکه شاهد افت کيفيت ان باشيد.طراحان عزيز با توجه به ابتکار و سليقه خود ميتوانند از وکتورها استفاده کرده و طراح زيبا و حرفه اي را ارائه دهند.لازم به ذکر هست شما ميتوانيد فايل EPS را در نرم افزارهاي Adobe Illustrator و Corel باز کرده و بصورت لايه باز مشاهده و ويرايش کنيد.براي دانلود اين مجموعه به ادامه مطلب مراجعه فرماييد …


اميدواريم اين مجموعه رضايت شما را جلب نماييد.منتظر پست هاي گرافيکي بعدي باشيد.

رامین بازدید : 138 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری از
شرک thinkinbytes می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ایجاد یک دسکتاپ مکعبی
شکل و سه بعدی در محیط سیستم عامل ویندوز می باشند. این نرم افزار علاوه بر
ایجاد دسکتاپ مکعبی از ویژگی های دیگری همانند افکت های مختلف حرکتی در پنجره
ها و ابزار برنامه ریزی ، توانایی ایجاد چندین دسکتاپ ، جابجایی پنجره ها میان
دسکتاپ های ایجاد شده ، تغییر عکس پشت زمینه و آیکن ها ، استفاده از کلید های
میان بر و …  را دارا می باشد.

 

رامین بازدید : 122 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

رامین بازدید : 180 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

(92/7/12) تغییرات:

فایل های جدید نسخه ایکس باکس قرار داده شد!

بالاخره نسخه کامل بازی پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2014 توسط کمپانی Konami منتشر شد. رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه ۲۰۱۱ آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند، عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه ۲۰۱۴ قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد، نسخه جدید این سری با پیشرفت های چشمگیری مانند استفاده از موتور Kojima Production یعنی FOX Engine همراه است که به بهتر شدن جلوه های بصری و مفهومی کمک شایانی می کند. همچنین بهبود یافتن برخورد بازیکن ها با یکدیگر، مدل های بازیکن ها و چمن فوق العاده طبیعی از موارد دیگری هستند که تنها با این موتور امکان پذیر است. برخی از سیستم های قبلی بازی از جمله TrueBall Tech که باعث کنترل بهتر روی توپ می شود؛ سیستم Motion Animation Stability System که به صورت اختصاری M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکن ها بر بازی آن ها را به نمایش می گذارد و.... نیز به طرز امیدوار کننده ای پیشرفت داشته اند.

رامین بازدید : 319 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

بازی اکشن اول شخص Arma 2، یک بازی با شبیه سازی جنگ که در آن شما می بایست با جنگ در نبردگاه های مدرن با استفاده از انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی علیه دشمنان به مبارزه بپردازید. این بازی اکشن که شما را به قلب جنگ های مدرن می کشاند با گرافیک بسیار عالی و شفاف، استفاده از صداگذاری خوب و سلاح های پیشرفته و واقعی در لوکیشن های متنوع و بزرگ، یک تجربه جدید از بازی های اکشن اول شخص برای شما به ارمغان می آورد. این بازی به طرفداران سبک اکشن اول شخص، و خصوصاً سری بازی های Call of Duty، توصیه می شود. در بازی جوخه آتش دشمنان شما همگی هوشمند و ورزیده هستند و شما می بایست از تمامی قوای فکری و نظامی خود برای پیروزی بر آنان استفاده کنید. بازی بسیار جذاب و زیبا در حالت چند نفره و محیط شبکه های بازی از دیگر ویژگی های خوب این بازی رایانه ای است. در Arma 2 حدود 73 اسلحه مدرن و 167 وسیله جنگی برای دریا زمین و هوا وجود دارد.

رامین بازدید : 162 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (3)

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

رامین بازدید : 319 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

F1 2013 در دو نسخه استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. ویژگی مشترک این دو نسخه اضافه شدن سناریوی کلاسیک به بازی است. همانطور که از عنوان این بخش جدید برمی آید ماجرا به تاریخچه این رشته ورزشی پر طرفدار مربوط می شود. در این قسمت ماشین ها ، رانندگان و حتی پیست های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را در اختیار دارید و البته بازی کننده ای که نسحه استاندارد را تهیه می کند، فقط به اتومبیل ها و رانندگان دهه ۸۰ دسترسی خواهد داشت. اما نسخه کلاسیک علاوه بر آن ، رانندگان و ماشین های دهه ۹۰ را هم در خود گنجانده است. در F1 2013 شما می توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست ها و ماشین های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش Young Driver's Test نیز می باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه ی بخش های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی تر از نسخه های پیشین بکند.    

رامین بازدید : 139 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
(92/3/5) تغییرات:

- آپدیت های آفیس 2013 تا تاریخ مه 2013 اضافه گردید!
- نسخه Volume Licence اضافه گردید، راهنمای فعال سازی نسخه قبلی در صفحه کرک آفیس 2013 موجود است!

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 2,031
  • بازدید سال : 29,435
  • بازدید کلی : 268,407
  • کدهای اختصاصی