loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 113 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای “جا به جا” با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: علی توکل نیا | موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: 1391 | مدت زمان: 88 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 303 + 728 مگابایت

رامین بازدید : 111 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود سریال جدید و زیبای “پژمان” با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم

قسمت آخر با پشت صحنه اضافه شد

 

کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: 40 دقیقه | سال پخش: مهر 92

فرمت: MP4 | حجم: 190 + 400 مگابایت

رامین بازدید : 119 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان سریال جدید و زیبای “باغ سرهنگ” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم MP4

قسمت 30 (آخر) اضافه شد

 

کارگردان: فلورا سام | موضوع: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 30 قسمت | مدت زمان: 45 دقیقه

پخش از شبکه تهران | فرمت: MP4 | حجم: 300 + 150 مگابایت

رامین بازدید : 108 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال طنز و بسیار زیبای “مسافران” با کیفیت عالی TVRip

69 قسمت کامل با لینک مستقیم و با فرمت پخش AVI

 

 

کارگردان: رامبد جوان | موضوع: طنز | سال پخش: 1388

تعداد قسمت ها: 69 | مدت زمان: 35 دقیقه

فرمت: AVI | حجم: 250 مگابایت

رامین بازدید : 126 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال جدید و زیبای “آوای باران” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

پشت صحنه اضافه شد

 

کارگردان: حسین سهیلی زاده | موضوع: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 40 قسمت | مدت زمان: 45 دقیقه

پخش از شبکه 3 سیما | شنبه ها تا چهارشنبه ها 20:45

فرمت: MP4 | حجم: 300 + 150 مگابایت | سال پخش: پاییز 1392

رامین بازدید : 108 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 27.0.1 Final

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنت

 

جدیدترین ورژن نهایی نرم افزار قدرتمند موزیلا فایرفاکس منتشر گردید.

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می دانند.

.

رامین بازدید : 106 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این پلیر حرفه ای علاوه بر داشتن طراحی و ظاهری شیک و فوق العاده یکی از محبوب ترین و زیباترین موزیک پلیر های عرضه شده برای اندرویدمی باشد. با ساتفاده از این پلیر قدرتمند علاوه بر پخش موسیقی با کیفیت بالا می توانید آهنگ مورد خود را ۳D کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این موزیک پلیر اینست که به گونه ای طراحی شده است که در هنگام گوش دادن به موسیقی با هدفون نه تنها باعث سردرد گرفتن شما نمی شود بلکه احساس لذت بی نظیری را به شما می دهد.

رامین بازدید : 182 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

Adobe Shockwave Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های فلش تعاملی (Interactive) را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Director را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

رامین بازدید : 156 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

جود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم از جمله امکانات جانبی اما مهم و کلیدی این نرم افزار می باشند.

رامین بازدید : 165 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Maxthon Cloud Browser یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همان گونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.

رامین بازدید : 120 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر سریع و قدرتمند Pale Moon، در حقیقت نسخه سفارشی و بهینه شده مرورگر فایرفاکس است. با این تفاوت که این مرورگر بسیار سریع تر و کارآمدتر از فایرفاکس می باشد. در نتیجه رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به فایرفاکس است و برای بسیاری از کاربران آشنا می باشد. اگر پیش از این از مرورگر فایرفاکس استفاده می کردید و می خواهید بوک مارک ها، پسوردها و تاریخ مرورهای خود را به Pale Moon انتقال دهید، این مرورگر برای شما ابزاری برای انتقال تمامی تنظیمات، فراهم کرده است. می توان به جرات گفت که سرعت این مرورگر رایگان، بسیار بالاتر از فایرفاکس و دیگر مرورگرهای مشابه است و می تواند صفحات را در سریع ترین زمان برای شما بارگذاری کند. از جمله ویژگی های مهم دیگر آن می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد که امنیت آن با سطح امنیت فایرفاکس برابری می کند، همچنین می توان به استفاده از منابع سیستمی کمتر و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز نیز اشاره کرد.

رامین بازدید : 77 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما (مدیریت توسعه ملی اینترنت) اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نكات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه نموده است.
ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. این مرورگر ایرانی سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. از جمله قابلیت های این مرورگر می توان به سطح امنیت بالا، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایت ها، اشاره کرد. این مرورگر ایرانی به شکل متن باز - اپن سورس - طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی از قسمت های این مرورگر مشابه خارجی ندارد، برای مثال بخش حمایت از خانواده در این مرورگر دیده شده تا خانواده‌ها این امکان را داشته باشند که اجازه استفاده بخشی از آدرس های اینترنتی را به فرزندان خود ندهند و از طرفی امکان کنترل استفاده از IP آدرس ها برای سنین مختلف در این مرورگر دیده شده است. این نرم افزار متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می‌کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است.

رامین بازدید : 96 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ،PHP ،Perl ،Java ،JavaScript ،VB ،C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

رامین بازدید : 127 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Hide Folders 2012 v4.4.1.893 نام نرم افزاری کاربردی جهت مخفی سازی فایل ها و اطلاعات به صورت حرفه ای می باشد. امروزه محافظت از فایل ها و بالا بردن امینیت انها برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عنوان یک امر مهم تلقی می شود. با استفاده از نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم میتوانید به راحتی فایل های ، درایو های شخصی و اطلاعات خود را به اسانی از دسترس دیگران خارج ساخته و مخفی نمائید. Hide Folders یک نرم افزار هوشمند و ساده برای کاربران ویندوز های ایکس پی و 2000 می باشد. شما تنها با یک کلیک میتوانید اطلاعات خود را مخفی سازید ، مخفی سازی این نرم افزار به گونه ای می باشد که با استفاده از حالت safe mod نیز اطلاعات قابل رویت نمی باشند . از روش های حفاظتی این نرم افزار میتوان به 4 روزش ، فقط قابل خواندنی ، فقط مخفی کردن ، فقط قفل کردن ، قفل کردن و مخفی کردن اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

تعداد صفحات : 65

درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 2,347
  • بازدید سال : 29,751
  • بازدید کلی : 268,723
  • کدهای اختصاصی