loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 133 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (2)


برای اولین بار در اینترنت پی سی دانلود با برآورد نیازهای اولیه کاربران بسته نرم افزاری اختصاصی آفیس 2013 به همراه کرک معتبر را آماده و عرضه نموده، این نسخه سازگارترین نسخه آفیس با ویندوز 8 می باشد که محیط کاربری بسیار جذاب و راحتی را دارا می باشد. امید است مانند همیشه مورد پسند کاربران و مشتریان سایت واقع شود.

این مجموعه کاملا جدید و بی همتا مجموعه کامل آفیس 2013 یعنی پک های Professional Plus و Standard که نرم افزارهای اصلی آفیس را تشکیل می دهند را شامل می شود یعنی نرم افزارهای :

Microsoft Word 2013 - 32-bit & 64-bit
Microsoft Powerpoint 2013 -
Microsoft Infopath 2013 -
Microsoft Publisher 2013 -
Microsoft Onenote 2013 -
Microsoft Lync 2013 -
Microsoft Outlook 2013 -
Microsoft Access 2013 -
Microsoft Excel 2013 -
Microsoft Project Professional 2013 -
Microsoft Visio Professional 2013 -
Microsoft Skydrive Pro -


  تعداد: 1 DVD - قیمت: 5000 تومان | خرید پستی

 

توضیحات
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اسی در تاریخ 1393/09/26 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

سلام یه نگاهی به وبلاگ من بینداز اگه خوشت اومد تبادل لینک کنیم..اگه دنبال کسب درآمد از اینترنت یا بالا بردن بازدید وبلاگت هستی تجربیات خوبی دارم که می تونم یادت بدم http://ebtedayi.ir
راستی آدرس زیر فروشگاهمه تو هم راحت میتونی یکی مثل این داشته باشی:www.1by.ir
پاسخ : ممنون حتما سر می زنم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/11/13 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ ما هم سر بزن
sherlock.rzb.ir
parswallpapers.rzb.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 29,037
  • بازدید کلی : 268,009
  • کدهای اختصاصی