loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 467 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)
(93/7/12) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.02 به همراه افزونه های جدید اضافه شد.

بازی پیش روی شما نسخه هشتم از مجموعه بازی اکشن و پر زد و خورد Dynasty Warriors است که به سبک افسانه های رزمی چینی و با گرافیک زیبا و خیالی سبک ژاپنی ساخته شده است. در افسانه های چینی معمولا گروهی از رزمی کاران قدرت های خاص و فرا انسانی داشته اند و برای کسب قدرت و افتخار و یا خدمت به کشورشان از جان خود هم می گذشتند. از ادغام این نوع داستان های حماسی و زیبا با گرافیکی به سبک کارتون های نقاشی شده و پویا نمایی های ژاپنی، باعث شده است که شاهکاری در ژانر اکشن به نام Dynasty Warriors پدید آید که تا حدی محبوب شود که پس از انتشار هفت نسخه، طرفداران هنوز هم انتظار نسخه بعدی آن را می کشیدند. داستان و ماجراهای بازی از روی یک رمان تاریخی به نام افسانه سه پادشاهی، گرفته شده است. این رمان حماسی نوشته آقای لو گوانژونگ است.

علاوه بر داستان زیبا، تاریخی و حماسی و گرافیک خیالی و زیبا، یکی دیگر از نقاط قوت بازی را می توان شخصیت پردازی آن دانست. بازی بیش از هشتاد و دو شخصیت دارد که هر یک به نحوی در مسیر داستان بازی تاثیر گذار هستند  و شخصیت منحصر به فرد خود را دارا هستند. این بازی شامل چندین حالت برای بازی کردن می باشد که هر یک هدف خاصی را دنبال می کنند. حالت اصلی بازی قسمت داستانی بازی است. نسخه هشتم آزادی بیشتری را در پیشرفت بازیکنان به آن ها می دهد. در هر مرحله از حالت داستانی بازی، از یک تا چهار شخصیت به شما پیشنهاد می شوند تا از میان آن ها شخصیت مورد نظر خود را برگزینید. این آزادی در انتخاب شخصیت ها در نسخه های قبلی وجود نداشت زیرا شما باید با شخصیتی که بازی برای شما انتخاب می کرد بازی می کردید. نکته جالب دیگر این است که هدف شما در هر مرحله به شخصیتی که انتخاب می کنید مربوط است و هر شخصیت، ماموریت خاص خود را داراست. داستان بازی کاملا از نو نوشته شده است و علاوه بر قسمت های تاریخی بر گرفته از رمان افسانه سه پادشاهی، قسمت هایی فرضی به آن اضافه شده است.

معرفی محتویات ویرایش کامل بازی:
- نسخه اصلی بازی Dynasty Warriors 8
- افزونه Xtreme Legends

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

-
افزونه Xtreme Legends:
این افزونه سبک بازی را ارتقاء می دهد و این امکان را به شما می دهد که در نقش قهرمان بزرگ، لو بو بازی کنید و در سفری او را همراهی کنید که قسمتی از زندگی او را نشان می دهد. همچنین قسمت های فرضی جدیدی به داستان تاریخی بازی اضافه شده اند که مراحل جدیدی را به بازی اضافه می کنند. همچنین شخصیت های قابل انتخاب جدید و سلاح های جدیدی به بازی اضافه شده اند. علاوه بر نکات ذکر شده، حالت های جدیدی به بازی اضافه شده اند.

لیست سایر افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- SPECIAL COSTUME PACK 1 & SPECIAL WEAPON  
- SPECIAL COSTUME PACK 2  
- OLD COSTUME PACK 1  
- OLD COSTUME PACK 2  
- OLD COSTUME PACK 3  
- OLD COSTUME PACK 4  
- POWERFUL WEAPON PACK  
- UNIQUE WEAPON PACK  
- BASE THEME PACK  
- BGM PACK  
- WALLPAPER PACK  
- DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 1  
- DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 2  
- DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 3  
- ORIGINAL COSTUME PACK  
- WEAPON SYSTEM & UPGRADE PACK  
- WEAPON SYSTEM PACK  
- NEW STAGE & ANIMAL PACK  
- NEW STAGE & CAMP SYMBOL PACK  
- SOLDIER & OFFICER UNIFORM SET  
- JAPANESE VOICE OPTION

 

"Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends" introduces entirely new levels of fun to the refreshing gameplay vanquishing swarms of enemies with mighty warriors found in "Dynasty Warriors 8." In story mode, where you can immerse yourself in the vivid tales of the Romance of the Three Kingdoms, it is now possible to play as the mighty warrior "Lu Bu," and embark on a journey that depicts his way of life. Additionally, many new hypothetical scenarios to existing Romance of the Three Kingdoms battles have been added, as well as new playable characters, weapons types, growth/speedrun elements, and more! What's more, a revamped Ambition Mode and completely new Challenge Mode offer whole new ways to enjoy the "Dynasty Warriors 8" universe.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Dual core CPU 2.4 GHz or better
Memory: 256 MB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8600 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Standard audio device

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: TECMO KOEI GAMES CO
حجم فایل: 13400 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:26 - 93/7/12
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

2- آپدیت را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، نصب نمایید و سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

آپدیت منتشر شده تنها بر روی نسخه کرک شده Codex قابل نصب و اجرا است.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود گروهی، تمامی لینک ها را انتخاب کنید و در نرم افزار مدیریت دانلود خود وارد کنید سپس دانلود را آغاز کنید.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها، همگی را درون یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار Winrar اقدام به بازگشایی آن ها از اولین فایل نمائید. با Extract نمودن فایل قسمت اول، قسمت های بعدی به صورت خودکار شناخته می شوند و یک به یک از حالت فشرده خارج شده و در نهایت فایل کامل را تشکیل می دهند.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها action , اکشن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 762
  • بازدید ماه : 1,847
  • بازدید سال : 29,251
  • بازدید کلی : 268,223
  • کدهای اختصاصی