loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 203 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

(93/2/8) تغییرات:

Call of Duty Ghosts Onslaught DLC PS3-DUPLEX اضافه شد!
Call of Duty Ghosts Devastation DLC PS3-DUPLEX نیز اضافه شد!

ده سال از فاجعه ای که برای آمریکا رخ داده است، می گذرد و دیگر کسی آمریکا را به عنوان قدرت برتر نظامی جهان قبول ندارد. منابع این کشور از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است. کشورهای آمریکای جنوبی که الآن به عنوان قطب نظامی جهان به حساب می آیند، تصمیم می گیرند که به آمریکا حمله کنند و باقی مانده ی منابع این کشور را به غارت ببرند. با این حال افرادی در آمریکا هستند که موفق شدند که از این فاجعه نجات یابند. بنابراین هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر این که تمام جوخه ها با یکدیگر ادغام شوند و در مقابل حمله به آمریکا، مقاومت کنند. این گروه Ghosts نام دارد که تنها یک چیز برای آن ها مهم است؛ عدم نابودی آمریکا. عنوان Call of Duty Ghosts طبق سنت همیشگی توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شده است و توسط کمپانی Activision منتشر شده ولی مهم ترین تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند.

نکته ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه های گذشته، مأموریت های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت های فرعی CoD Ghosts را انجام دهد، می بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم هایی را جمع آوری کند که به وسیله ی آن ها بازیکنان می توانند مأموریت های جدیدی را باز کنند. ممکن است بازیکنی هیچ کدام از این آیتم ها را پیدا نکند، در این صورت وی شانس خود را برای تجربه کردن مأموریت های بیشتر از دست خواهد داد. سازندگان بیشتر از همه روی روابطی که بین شخصیت های بازی شکل می گیرد مانور زیادی داده است. زیرا شخصیت اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرند برای یکدیگر فداکاری کنند و این حس به زیبایی در این نسخه تداعی شده است. COD Black Ops II اولین نسخه از این سری بود که در آن، Set-Pieceها به طور کامل برنامه ریزی نشده بودند و روایت بازی را از حالت کاملاً خطی خارج کرد و در نتیجه با واکنش های مثبت روبرو شد. با این حال IW در این نسخه هم قصد دارد راه Treyarch را ادامه دهد و گزینه های زیادی را روی میز قرار دهد تا بازیکنان بتوانند خودشان ادامه ی داستان را انتخاب کنند. شاید برگ برنده ی سری Call of Duty تا الان، گیم پلی آن بوده است که سازندگان این سری با اضافه کردن المان های جدیدی موفق شدند که این سری را به پرطرفدارترین فرنچایز تاریخ تبدیل کنند. در واقع CoD بیشتر قصد دارد که بازیکنان یک تجربه ی سینماتیکی از آن داشته باشند. صحنه هایی در طول مأموریت های بازی رقم می خورند که پر از هیجان و دلواپسی های فراوان خواهند بود. اولین چیزی که مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مأموریت هایی است که قرار است در دریاها و یا حتی اقیانوس ها انجام شود. تعقیب و گریز در زیر آب و میان جلبک ها به طور قطع برای شما جالب خواهد بود و علاوه بر آن، استتار یکی از قابلیت های جدیدی است که می تواند به بازیکنان کمک بسیار زیادی کند. هم چنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در زیر آب، بازیکنان شاهد نبرد های سنگین خواهند بود. مأموریت های بازی به طور کلی وسیع تر شده است و سگ ها هم نقش بسیار پر رنگی را در طول بازی ایفا می کنند.

Call of Duty: Ghosts delivers a riveting all-new gameplay experience built on an entirely new story, setting and cast of characters, all powered by a new, next generation Call of Duty engine that redefines the series for the next generation. For the first time in Call of Duty, gamers play as the underdog, fighting as part of a single squad against an enemy that has superior numbers and firepower. Call of Duty: Ghosts’ genre-defining multiplayer delivers gameplay innovations throughout, including dynamic map events and character customization.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام: Call of Duty: Ghosts XBOX 360, PS3
تاریخ انتشار بازی: 2013.10.30
پلاتفرم: XBOX360, PS3
تاریخ انتشار: 21:45 - 93/2/7
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

Platform: XBOX360
Region: FREE
Video: PAL

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

Platform: PS3
Frimware: CFW 4.46
GameID: BLUS31270

رمز فایل

www.p30download.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 1,561
  • بازدید سال : 28,965
  • بازدید کلی : 267,937
  • کدهای اختصاصی