loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 127 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

جنگجوی پنهان با شلیک دقیق خود، هدف را در اولین شلیک از پای در می آورد! با این بازی تحسین شده، سطح بالایی از کیفیت را در بازی های کامپیوتری تجربه کنید. بازی های کمی تا به حال ساخته شده اند که مختص به تک تیر اندازی باشند، در حالی که یکی از نقاط مثبت سایر بازی های بزرگ سبک اول شخص و اکشن، قسمت وظیفه تک تیراندازی آن ها است همچنین قسمت تک تیراندازی همیشه از قسمت های محبوب این سبک از بازی ها بوده است. در Sniper Ghost Warrior 2 ضعف های نسخه قبلی تا حد بسیار زیادی برطرف شده اند و تمامی جنبه های بازی اعم از گرافیک و تنوع ماموریت ها ارتقا یافته است. این بازی را می توان به عنوان یکی از بهترین بازی های ساخته شده حول محور تک تیرانداز بودن دانست و به طور کلی توانسته است، جای خالی بازی های مختص تک تیر اندازی را پر کند و سبکی نو پدید آورد. در این بازی شما در نقش تک تیر انداز نیروهای ویژه قرار می گیرید. این نسخه از بازی از موتور پر قدرت CryENGINE 3 برای خلق تصاویر خیره کننده و ماموریت های چالش برانگیز استفاده می کند.

ویژگی های بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition:
در این نسخه هوش مصنوعی دشمنان بالاتر رفته و در موقعیت های تاکتیکی نسبت به نوع شرایط، اقدامات متفاوت و غیر قابل پیش بینی تری از آن ها سر می زند. در نتیجه باید انتظار هر نوع اقدامی را از آن ها داشته باشید، گاهی ممکن است در گوشه ای کمین کنند و سنگر بگیرند و گاهی هم فاصله خود با شما را کم می کنند که در این مواقع تفنگ دوربین دار تاثیر چندانی ندارد.
رفتار دشمنان متفاوت است. به طوری که بسته به نوع واحد آن ها، شدت هجومی بودنشان متفاوت است. در نتیجه توصیه می شود قبل از شروع به تیر اندازی، تمامی منطقه را بررسی کنید.

در دنیای واقعی عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی تیر اندازی تک تیر انداز ها موثر است. تمامی این فاکتورها از سرعت گلوله گرفته تا تاثیر باد، در این نسخه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شده اند.
عوامل انسانی موثر در زندگی واقعی  درون این بازی هم باید رعایت شوند تا تک تیرانداز هدف را سرنگون کنند. مثلا بازیکن باید نفس خویش را کنترل کند، ضربان قلبش را پایین نگاه دارد و قسمت مناسبی از بدن هدف را برای شلیک انتخاب نماید.

دیدبان جلو بیشترین کمک را به یک تک تیرانداز در میدان نبرد می کند اما دریافت این کمک ها نیازمند سطح بالایی از همکاری طرفین است.
نوع تیر ها مهم است. با برخی از تیر ها می توانید اهداف را از پشت سنگرشان هدف قرار دهید و با بعضی دیگر چند هدف را با یک گلوله روانه دنیای دیگر کنید. سپس با دوربین گلوله که در بازی وجود دارد، از دیدن شکار خود لذت ببرید.

 

Sniper: Ghost Warrior 2 uses the shooting pinpoint accuracy on his successful first delivery and leads to new and exciting levels of quality. By using CryENGINE 3 engine, the missions of the game are visually stunning and more challenging than the original, in them, we put ourselves in the shoes of a sniper special forces to eliminate our enemies.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 9Gb
Video Card: NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX Compatible Sound Card

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: City Interactive
حجم فایل: 8930 مگابایت
تاریخ انتشار: 06:32 - 92/12/24
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

پس از نصب کامل بازی، محتویات پوشه Prophet را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.
اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها action , shooting , اکشن , تیراندازی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 29,030
  • بازدید کلی : 268,002
  • کدهای اختصاصی