loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 471 van
رامین بازدید : 274 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/7) تغییرات:

آپدیت نسخه 1.0.797.20 اضافه شد.

The Sims از آن دسته از مجموعه بازی هاست که بعید است بازیکنی آن را نشناسد و این شهرت بالا را مدیون سبک خاص و منحصر به فرد خود است. یک بازی که برای اولین بار به جای انتشار ژانرهای پر طرفدار و تثبیت شده معمول، زندگی انسان ها را در کنار یکدیگر شبیه سازی می کرد. اولین نسخه منتشر شده از این بازی با محبوبیت بالایی که کسب کرد، زمینه را برای پیشرفت و انتشار نسخه های آتی مهیا نمود و با انتشار هر نسخه شاهد پیشرفت و کامل شدن شبیه سازی ها هستیم. از نکات قابل توجه نسخه چهارم بازی می توان به هوش مصنوعی بالاتر، جزئیات بیشتر زندگی، تعداد انتخاب های بالا برای شخصی سازی ظاهر و شخصیت Sim خود (شخصیتی که خلق نموده اید) و توجه بیشتر به روابط عاطفی در مقایسه با نسخه های قبلی اشاره کرد.

نسخه چهارم این بازی هم دارای سبک بازی مشابه با نسخه های پیشین است، اما این بار جنبه های مختلف زندگی را با جزئیات بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. شما باید ظاهر شخصیت دلخواه خود را خلق کنید و سپس او را در جامعه راهنمایی کنید! مثلا باید کارهای روزمره و خاص خود را به سبک خود انجام دهید و روابط خود با سایر انسان ها را شکل دهید! رفتار شما کاملا بر روی این رابطه ها تاثیر می گذارد. هر یک از دیگر اعضای جامعه ای که با آن ها ارتباط برقرار می کنید رفتار و علایق خاص خود را دارند و در این نسخه هوش مصنوعی آن ها به مراتب بالاتر از نسخه های پیشین است. شرکت مشهور EA ادعا کرده است که هوش مصنوعی Sim ها (انسان های شبیه سازی شده) آن قدر بالاست که برای شما عجیب خواهد بود! همچنان بازی مانند نسخه های پیشین هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کند و شما می توانید آزادانه راه رسیدن به هدف مورد نظر خود را در پیش گیرید.

 

The Sims 4 is the highly anticipated life simulation game that lets you play with life like never before. Control smarter Sims with unique appearances, personalities, behaviors, and emotions. Experience new levels of creativity when you sculpt Sims with the powerful Create A Sim and design beautiful homes with tactile, room-based Build Mode. Use The Gallery to browse, share, and download new content without ever leaving your game. Control the mind, body, and heart of your Sims and explore your new gameplay possibilities in vibrant neighborhoods that bring your stories to life.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 8.1
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 or equivalent)
Memory: At least 2 GB RAM
Hard Drive: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
DVD-ROM: DVD ROM drive required for installation only
Video Card: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
DirectX: DirectX 9.0c compatible
Input: Keyboard and Mouse

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: EA
حجم فایل: 9230 مگابایت
تاریخ انتشار: 07:21 - 93/8/7
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، زبان مورد نظر خود را برگزینید و سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام یکسان بودن نام فایل ها، با دستور Replace فایل های کپی شده را جایگزین فایل های موجود کنید.

توجه: توصیه می شود که فایل اجرایی بازی را با فایروال خود بلاک نمایید تا از دسترسی آن به اینترنت جلوگیری کنید. همچنین در قسمت Option در درون بازی، تمامی ویژگی های آنلاین بازی را غیر فعال کنید.

2- برای نصب کردن و استفاده از آپدیت، وارد پوشه Update شوید و با اجرا کردن فایل Setup، آپدیت را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود نصب نمایید. سپس محتویات موجود در پوشه کرک را در محل ذکر شده کپی نمایید و با دستور Replace، آن ها را جایگزین فایل های موجود کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود گروهی، تمامی لینک ها را انتخاب کنید و در نرم افزار مدیریت دانلود خود وارد کنید سپس دانلود را آغاز کنید.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها، همگی را درون یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار Winrar اقدام به بازگشایی آن ها از اولین فایل نمائید. با Extract نمودن فایل قسمت اول، قسمت های بعدی به صورت خودکار شناخته می شوند و یک به یک از حالت فشرده خارج شده و در نهایت فایل کامل را تشکیل می دهند.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها simulation , شبیه سازی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 1,711
  • بازدید سال : 29,115
  • بازدید کلی : 268,087
  • کدهای اختصاصی