loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 126 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در دوره آموزشی CCENT ICND1 100-101 افراد با مفاهیم اساسی شبکه آشنا می شوند و دانش کافی برای راه اندازی یک شبکه با چندین زیرشبکه، راه اندازی شبکه های مجازی (VLANs)، آشنایی با آدرس های آی پی و Network Address Translation (NAT) برای ارتباط با اینترنت و ... را به دست می آورند.
دوره آموزشی CCENT(Cisco Certified Entry Networking) اولین سطح آموزشی برای تمامی شاخه های سیسکو Entry Level می باشد که پس از طی نمودن این دوره آموزشی و گرفتن این مدرک شما توانایی لازم برای نصب، راه اندازی وپشتیبانی شبکه های کوچک سازمانی را خواهید داشت. CCENT اولین قدم برای آغاز دوره های سیسکو مدرک CCENT جهت بدست آوردن جایگاه همکار و اخذ مدرک CCENT یا همان گواهینامه همکار شرکت سیسکو می باشد. مدارک سطح همکار شرکت سیسکو (Associate)، مرحله اول در شبکه های سیسکو می باشد که در این سطح یک مدرک موقتی برای آن دسته از افرادی که با تجارب شغلی کوچکتری در ارتباط می باشند به نام مدرک CCNET در نظر گرفته شده است.

سیسکو بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌ کند (از جمله انواع روترها وسویچ ها، فایروال ها تجهیزات وایرلس و...) و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. سیسکو در ۱۵۰ کشور دنیا مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری تأسیس کرده‌است و  مدارکی را برای متخصصین در زمینه‌های مختلف شبکه ارائه می‌کند.مدارک شرکت CISCO راهیست به سوی موقعیت های برجسته شغلی و تأییدی است بر مهارتی با استانداردهای بسیار عالی که دریافت این مدرک به معنی پیوستن به جامعه متخصصان ماهر در شبکه است که در دنیای صنعت و تکنولوژی شناخته شده و معتبرند.
شرکت CISCO سه سطح از مدارک را جهت متخصصین IT در نظر گرفته (آشنائی (Associate)، متخصص (professional)، سطح مهارت عالی (Expert)) که دارای ابعاد متفاوتی برای بر آوردن نیاز و تقاضای افراد مختلف است. سطوح مختلف و متنوعی در مدارک CISCO موجود است. اخذ مدرک از CISCO بسیار ارزشمند است و ارزش و اعتبار والائی برای متخصصین شبکه، مدیران آن ها و شرکت هایی که این متخصصان را استخدام نموده اند، دارند.
در دوره آموزشی TrainSignal Cisco CCENT ICND1 (100-101)  شما با مفاهیم مطرح شده در زمینه شبکه در دوره CCENT و مهارت های لازم جهت شرکت در آزمون  CCENT ICND1 100-101 آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- شروع با ICND1 (100-101)
- مقدمه ای بر Data Networking
- مقدمه ای بر پروتکل های شبکه
- مدل های شبکه
- آشنایی با مدل OSI و Encapsulation
- آشنایی با TCP و UDP
- معرفی ریاضیات دودویی
- مقدمه ای بر آدرس دهی آی پی
- مبانی روتر
- پیکربندی روتر
-  نکات SSH و CLI
- مسیریابی بسته های اطلاعاتی
- اترنت و سوئیچینگ
- پیکربندی سوئیچ
- پروتکل های لایه های پیوند داده ها و لایه فیزیکی
-  مقدمه ای بر Subnetting (زیرشبکه سازی)
- مثال هایی از Subnetting
- آشنایی با Variable Length Subnet Masking (VLSM)
- ساخت جدول مسیریابی
- مفهمو Route Summarization
- مسیریابی پویا
- آشنایی با OSPF
- شبکه های محلی مجازی (VLANs)
- VLAN Trunks
- مسیریابی در VLAN
- آشنایی با Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP)
- مفهوم Static Network Address Translation (NAT) ایستا
- مفهوم Static Network Address Translation (NAT) پویا
- لیست های کنترل دسترسی (ACL ها)
- توسعه لیست های کنترل دسترسی (ACL ها)
- امنیت سوئیچ: VLAN ها بومی، DHCP Spoofing و DTP
- امنیت سوئیچ: Switchport Port-security
- امنیت دستگاه های شبکه
- IPv6
- و ...

In this course, the student will learn the fundamental concepts of networking, and then immedately apply this knowledge to the configuration of a router and switch. By the end of the course, the student will have enough knowledge to set up a network environment that has multiple subnets over multiple virtual LANs (VLANs), use network address translation (NAT) to connect to the Internet, and hand out IP addresses automatically. Additionally, the student will take a deep dive into IP addressing, using binary, to really gain a fundamental understanding of how endpoints are addressed. All you need as a prerequisite is a willingness to learn and basic computer skills.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: ترین سیگنال / TrainSignal
زبان: English
مدرس: Ross Bagurdes
سطح آموزشی: Beginner
زمان آموزش: 18h 59m
حجم فایل: 1200 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:10 - 93/2/24
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 763
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,321
  • بازدید ماه : 2,406
  • بازدید سال : 29,810
  • بازدید کلی : 268,782
  • کدهای اختصاصی