loading...
نوجوانان به روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ویندوز 8.1 1 472 van
رامین بازدید : 99 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)
فرمانده، بازگشت شما را خوش آمد می گوییم. نام سری بازی های Command And Conquer برای همه گیمر ها نامی آشناست. بازی های استراتژیکی که اوایل از نظر گرافیکی ساده اما از نظر سبک بازی بسیار غنی بودند. این سری با نسخه هفتم خود یعنی Command & Conquer: Generals به شهرت جهانی بسیار بالایی دست یافت و خود را به عنوان یک بازی استراتژیک سطح بالا مطرح کرد. سبک بازی بسیار روان بود و برای شکست دشمنان می بایست از دانش استراتژی، سرعت و دقت استفاده می شد. این نسخه شهرت و محبوبیت بالایی میان بازیکنان ایرانی کسب نمود و قسمت چند نفره آن هم به یکی از پرطرفدارترین بازی های چند نفره تبدیل شد. نسخه Command & Conquer: Generals 2 هم روندی مانند نسخه قبلی خود داشت. بازی پیش روی شما ادامه ای از آن سری بازی های موفق شرکت مشهور EA می باشد. این ویرایش شامل دو نسخه از این سری می باشد، نسخه Command & Conquer: Kane's Wrath و نسخه Command & Conquer: Tiberium War.

Command& Conquer: Tiberium Wars در سال 2047 رخ می دهد. یک گلوله آتشین عظیم هسته ای هنگام شب در آسمان منفجر می شود و سومین جنگ بر سر منابع با این واقعه آغاز می شود. منبع حیاتی مورد نظر تایبریوم نام دارد که طرفین جنگ، هر یک به دنبال یافتن آن هستند. در این بین، کین بد نام بازگشته است تا انجمن برادری نود خود را برای جنگی جهانی بر ضد جمعیت دفاع جهانی آماده و رهبری کند. همچنین گروه های آبی دیگری هم روی سیاره مانده اند و با گروه کین در جنگ هستند. تنها عاملی که می تواند سبب متوقف کردن کین شود، شما هستید.
Command & Conquer: Tiberium Wars از نظر منتقدان و بازیکنان یک بازی بسیار خوب بود و موفقیت بالای آن باعث شد مسئولین شرکت EA، با انتشار نسخه جدیدی به نام Command & Conquer: Kane's Wrath، بازی را گسترش دهند. حال خشم کین برانگیخته شده است. همان طور که از نام بازی مشخص است، شخصیت اصلی بازی کین است و داستان بازی بیست سال پس از وقایع نسخه قبلی بازی رخ می دهد.

 

The year is 2047. A massive nuclear fireball explodes high in the night sky, marking the dramatic beginning of the Third Tiberium War and the long-awaited return of the most groundbreaking Real-Time Strategy franchise of all time. Command & Conquer 3 Tiberium Wars unveils the future of RTS gaming by bringing you back to where it all began: the Tiberium Universe. With the corrupt substance Tiberium blanketing most of the Earth, the infamous Kane is back to lead his Brotherhood of Nod in a massive global assault on the Global Defense Initiative (GDI) and the few remaining livable Blue Zones left on the planet. Only you can stop him. Featuring state-of-the-art next-generation graphics, an epic story, and truly innovative features such as the ability to transform online battles into a spectator sport, Command & Conquer is about to reinvent RTS gaming … again. Welcome back, Commander.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Command & Conquer: Tiberium Wars:
OS: Windows XP/Vista
Processor: 2GHz AMD Athlon™ processor or equivalent
Memory: 512MB RAM
Graphics: ATI Radeon 8500 or Nvidia GeForce 4 or higher video card
Hard Drive: 8GB
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Other Requirements: Internet service required to access online features, Broadband modem required for 3 to 8 players and voice support

Command & Conquer: Kane's Wrath:
OS:
Windows XP/Vista (64-bit not supported)
Processor: 2GHz (2.2GHz Vista)
Memory:
512 MB (1GB Vista)
Graphics: nVIDIA GeForce 4, ATI Radeon 8500 or greater (ATI Radeon 9200 and 9250 PCI, nVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.); for Vista NVIDIA GeForce 6100 or ATI Radeon 9500 or greater
DirectX®: DirectX 9.0 compatible
Hard Drive: 6GB of free space
Sound: DirectX 9.0 compatible
Controller Support: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360® Controller for Windows)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: EA Los Angeles
حجم فایل: 10900 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:08 - 93/1/11
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
برچسب ها strategy , استرتژی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من رامین هستم ملقب به رامین سی پی یو. تو بیش تر سایت دانلود بازی و نرم افزار می بینید ولی قسمتی هم به اخبار بازی ها،گجت ها و... اختصاص داده شده. اگه مایل به نویسنده شدن تو این سایت هستید می تونید تو سایت عضو بشید، بعد تو پنل کاربری تون مطلب ارسال کنید. راستی شما می تونید اگه خواستید نویسنده ی معتبر سایت بشید(یعنی حداقل هفته ای 4 پست بگذارید) یک ایمیل به من بزنید تا من شرایط نویسنده شدن و نحوه ی نوشت پست رو به شما بگم. امیدوار هستم که از این سایت نهایت استفاده رو ببرید و به روز بشید. ایمیل من:cputecnoogy64@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وضیعت وبلاگ را شما چگونه ارزیابی می کنید؟
    چگونه با این وبلاگ آشنا شدید؟
    به نظر شما بهترین این سه کدام اند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 966
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 856
  • باردید دیروز : 248
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,414
  • بازدید ماه : 2,499
  • بازدید سال : 29,903
  • بازدید کلی : 268,875
  • کدهای اختصاصی